Avaanko vinkkupullon? Äänestä! Jääkaapissa

Vierailija

olis pullo valkkaria ja tekis mieli paria lasia. Olis kiva rentoutua raskaasta työpäivästä ja harrastusrumbasta :)

Mitäs mieltä ootte?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

tä, jälkiruokaviinejä ja ties mitä drinkkitarvikkeita. Itse avasin puolisen tuntia sitten punaviinipullon ja sitä tässä toista lasillista siemailen..." Chateau Merville" -oikein hyvää. Tässä olis vielä kaksi kolmasosaa pullosta jäljellä, jos jollekulle maistuu voin kyllä kaadella. Ja sitten voi myös ihan vapaasti ilmoittaa mitä tuolta baarikaapin puolelta halajaa. Meillä ei lasketa, joten ottakaa vaikka toinen ja kolmaskin =D

Ap:n pitäis kyllä ehkä kohta käydä nukkumaan, sen verran alkaa tuo ässä sössöttää...Tai sitten voin kaataa täältä jonkun yömyssyn jotta sammuu siihen koneelle.

Muuten kaikki mukaan nyt tänne meille pikkulauantain jatkoille!

Vierailija

Oli tarjouksessa viime viikolla Frankfurtin -lentokentällä. Työmatka vaan!

Tee huomenna se sun työjuttus, mitäs tässä töitä tekemään, kun on näin juomaseuraakin. :)

Ain niin, tässä se sun toinen lasillisesi! *täyttää ap:n tyhjän lasin piripintaan*

Terv. 8

Vierailija

Olin puhelimessa miehen kanssa tuossa välissä, joten vähän venähti. Mulla on vielä ekaakin lasillista tilkka jäljellä, kun meni aika jutellessa.

No, mukavasti rentouttaa, kannatti avata! Nyt sitten hyvällä mielellä katsomaan vielä läpi se yks työjuttu, menen kyllä sohvalle lukemaan paperit läpi. Ekaksi haen kyllä täydennystä lasiini :)

Mukavaa illanjatkoa kaikille, t. ap

Vierailija

mä hyvin, hyvin harvoin juon viiniä tms. humaltumismielessä, vaan sen takia että tykkään just punaviinin mausta. no, nyt ei oo punaviiniä tarjolla, joten lasillinen pepsillä lantrattu vaniljavodka saa nyt ajaa sen viinin asian. :) -nro.23

Vierailija

Tykkäätkö säkin Sauvignon Blancista, vai onko joku muu rypäle mieluisampi? Mulle sopii hyvin tää kissanpissinen ja mustaherukkainen aromi, nuuh :) Riittää tästä sulle vielä toinenkin lasillinen sitten myöhemmin jos maistuu...

t.ap

Vierailija

ts. ollaan niin helvatan köyhiä ettei oo varaa ostaa kuin pullo tai kaks kerralla. :) ja yleensä se on sitten punkkua, joka menee sitten samantien. tää vodka on schäilyny vähän pidempään. hupsch, meinaa vahingoscha mennä schöschötykschen puolelle.. voi ei.. -nro.23

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat