Av:n lyhin pino ikinä tässä? (luomusti vauvan saaneet, jotka HYVÄKSYVÄT hedelmöityshoidot)

Vierailija

Viime päivinä tätä palstaa lukeneena minulle on jotenkin jäänyt sellainen mielikuva, että joka ikinen luomusti lapsen alulle pannut av-mamma vastustaa hedelmöityshoitoja.

Joten te, jotka olette saaneet luomuvauvoja, mutta silti hyväksytte lapsettomuushoidot toisille, olkaa hyvä ja pinoutukaa.

Jos teitä ei ole, sitten tämä aloitus painukoot unholaan (viime päivien keskustelujen perusteella veikkaan tätä vaihtoehtoa).

Sivut

Kommentit (67)

Ja nyt teitä kuitenkin kiinnostaa: EI, emme käytä ehkäisyä, joten otamme vastaan niin monta lasta kuin LUOMUSTI meille suodaan.

Ja korostan edelleen: Emme ole lestadiolaisia.

Olen vain sitä mieltä, että lapsia tulee niille joille ne tulee. Ne jotka lapsia eivät saa ilman lääketieteen apua, olkoot ilman. Ja ne jotka lapsia saavat, ottakoot ne ilolla ja rakkaudella vastaan.

koska me normaalit, fiksut ihmiset ei osallistuttu siihen keskusteluun, mihin alussa viittasit. Mä ainakin katsoin heti, että tuon otsikon alla on varmaan sellaista riitelyä ja vääntöä, että ei huvita mennä sinne sohimaan, varsinkaan kun asia ei suoranaisesti koske mua. Enkä varmaan ollut ainoa.

heille lapsettomuushoidot ovat kova paikka, kun ihmiset menevät räpelöimään asioita, jotka " kuuluvat Jumalalle" .

Yritetään ymmärtää 22:n kaltaisia ihmisiä, heillä on elämässään paljon, paljon enemmän kaikenlaisia rajoituksia kuin meillä, tämä näkökanta on vain jäävuoren huippu.

Mutta samaa minäkin ihmettele, mitä teet tässä ketjussa???

Aikomuksenasi on ilmeisesti aiheuttaa vain pahaa mieltä...

Minä ainakin hyväksyn hoidot oikein 110 prosenttisesti.

Lapsettomuushoitojen seurauksena on syntynyt tähän maahan kuule paljon ihania muksuja! Varmaan se sinunkin sukulaislapsesi on oikein mukava pikku vesseli tai tytteli :)

Minä haluan toivottaa kaikille lapsettomuushoitoihin meneville tai siellä oleville tai luomusti vauvaa yrittäville oikein hyvää jatkoa ja pienten jalkojen töminää !!!

Mutta....(nyt tulee se mutta)

Hyväksyn ne pareille, joihin kuuluu sekä mies että nainen.

En hyväksy niitä homopareille tai yksineläjille. Teilatkaa minut tästä, ihan vapaasti, mutta jokainen saakoon olla vapaasti omaa mieltään!

Olen luomulapsen äiti ja muuten lestadiolainenkin, ja " silti" hyväksyn hedelmöityshoidot ;) Tunnen lestadiolaisia hoidoissa käyneitä, enkä ollut koskaan ajatellutkaan, että siinä voisi olla jotain väärää... Kaikkea täältä av:lta oppiikin, niin kuin sitä, mitä me lestadiolaiset emme hyväksy ;)

Jos suoraan sanon, etpä olis itse ansainnut lapsia laisinkaan kun noin kylmä ja tunteeton ihminen olet :(

Ensimmäinen lapseni tuskallisten hoitojen jälkeen suuresti odotettuna ja kaksi seuraavaa luomuna. Mitäs siitä sanot? Eikö ensimmäiseni olisi ansainnut syntyä??

Ihminen joka ei ole kokenut lapsettomuuden tuskaa pitäköön turpansa kiinni kun ei asiasta mitään TIEDÄ EIKÄ YMMÄRRÄ!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat