Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskauspahoinvointi olla iltapahoinvointia?

Vierailija

Olen kuullut vain aamupahoinvoinnista. Nyt menossa 25/28 ja tekisi mieli kukoa.

Kommentit (15)

Vierailija

Minä en edes tiedä mitä AAMUpahoinvointi on.

Minulla takana 5 raskautta (joista kolme lasta, kaksi keskenmenoa) ja jokaisen aikana olen voinut pahoin klo 18-24 välisen ajan. Yrjöä riitti... Aamuisin ja päivisin olin elämäni kunnossa, iltaisin halailin vain vessan pyttyä.

Vierailija

Aloin tuntea sitä aika pian positiivisen raskaustestin jälkeen. Alkuun se tuntui outona makuna suussa, myöhemmin huonovointisuutena. Aamupahoinvoinnista en koskaan kärsinyt.

Vierailija

Ei se kyllä loogisesti vielä tosiaan voi olla pahoinvointia, koska vasta kp 25/28 menossa. Ehkä tämä on vatsatautia tai jotain. Olen niin toiveikas, että kehittelen pahoinvoinnilleni syyn.

ap

Vierailija

evääksi vaan, että itse olen ollut kolme kertaa raskaana, ja joka kerran kärsinyt iltapahoinvoinnista. En ekalla kertaa voinut uskoa koko asiaa, kun kukaan ei ollut siitä kertonut. Mut tottahan se oli. Oli näppärää mennä täysin pirtsakkana töihin aamulla. Pahoinvointi alkoi aika tarkkaan klo 15 eli tartti pinnistellä vaan tunnin tai pari. Sitten kotiin yökkäämään. Aamupahoinvoinnista ei koskaan ollut tietoakaan.

Uusimmat

Suosituimmat