Ostaisitko merkkituotteen, vaikka tietäisit sen olevan kopio?

Vierailija

Yksi tuttuni osti tarkoituksella huutonetistä LV-kopiotuotteen ja on nyt niin tohkeissaan ostoksestaan. En oikein ymmärrä häntä. Voisiko joku muu selittää, että miksi voi hyväksyä sellaista, kun en kehtaa kysyä?

Kommentit (15)

Vierailija

olen ostanut ulkomailta tuotteita jotka ovat kopiota. Esim. ostin halvan kellon joka mielestani naytti hyvalta ja se nyt sattui olemaan kopio. En siis ostanut sita sen takia etta minulla olisi merkkikello vaan siksi etta ostin halvan kellon. Eli saatan ostaa jotain halpaa ja hyvannakoista, mutta en maksa siita etta se on jotain " merkkia" .

Jos haluan merkkia niin ostan sitten aitoa, silla silloin maksan laadusta.

Vierailija

En myöskään ymmärrä aikuisilla naisilla selviä feikkilaukkuja. Jotenkin todella lapsellista. Itse en osta, jos ei ole varaa aitoon.

Vierailija

Ainakin hän on ihan hulluna ostokseensa. Muutama kohde kuulemma jopa suljettiin nenän edestä ylläpidon toimesta, vaikka oli huutoja. Eihän se ole laitonta, jos ostaa kopion vai onko? Voiko ystäväni kärsiä asian paljastumisesta esim. myöhemmin jollakin tavalla, vaikkapa joutuu luovuttamaan tuotteen pois poliisille, kuten varkaus tapauksissa?

ap

Vierailija

valtion haltuun. Voisikon tehdä hyvää mun ystävälle, jos niin kävisi. Voiko noita kauppoja käräyttää johonkin nimettömänä? Olisi hyvä, jos ystäväni oppisi jotain näistä touhuista.

ap

Vierailija

Burberry ym. huijarit oksettaa, mutta eipä siellä kukaan välitä vaikka olen kopioista ylläpitoon ilmoittanut - vastaavat vaan, että kysy suoraan myyjältä minne maksaa verot ja onko varmasti aitoja :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat