Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA APUA APUA...TYHMIÄKÖ KYSELEN!?!?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kysyn nyt jos täällä asiasta tietäviä niin sellaisen tyhmän kysymyksen....minulla on lisääntynyt valkovuotoa...nyt murehduttaa onko se valkovuotoa...ettei vain tihkuisi mistään lapsivettä...

Tämä asia kyllä tutkittiin neuvolassa ettei ollut lapsivettä..(jollakin tikkutestillä), ei ollut hiivaa ja paikat nätisti kiinni eikä mitään pehmenemisiä ollut...kysyisinkin nyt että voisiko silti lapsivettä tulla vaikka pakat kiinn?!?!?

Odotan toista lastani ja näinkin tyhmiä kyselen! Olen kuitenkin epäluuloinen tämän välillä aika vetisen tiputtelun kanssa koska en muista ensimmäistäni odottaessani vastaavaa olleen...

rv 27+4

Kommentit (2)

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Toivottavasti asia on näin :) Tuntuu niin turhalta soittaa neuvolaan kun tästä jo kahdesti lääkäri tutkinut ja todennut että paikat eivät ole aukeamassa vaan kaikki siltä osin ok. Se minua vain jäi vaivaamaan että voiko sitä lapsivettä tulla " jostakin raosta" vaikka tätä aukeamista ei olisi tapahtunut.

Toivon että pelkästään valkovuodosta kyse ja jos sen laatuun vaikuttaa hormonit niin ehkäpä näin on...ainakin maha-asukki liikkuu mukavasti ja kaikki muuten kohdallaan.

Kiitoksia vielä!

Vierailija

Kuulostaa minusta ihan valkovuodolta ja kyllä ne siellä sairaalassa olisivat huomanneet, mikäli olisi jotain muuta. Kyllä ne tikkutestit paikkansa pitävät. (ainakaan ei ole korviini tullut muuta juttua!)

Mulla oli esikoista oottaessa koko raskauden hurjasti valkovuotoa (ei hiivaa). Ja ihan loppumetreillä tuli oikein vuotopläjäyksiä. Kerran sairaalaankin menin, kun luulin vettä tihkuvan. Mutta eipä ollut niin! Järkky valkkistulva vain.

Uusimmat

Suosituimmat