Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatko, jos joku on kiinnostunut sinusta?

Vierailija

Mä en yleensä tajua, muuta kuin vasta siinä vaiheessa, kun tyyppi tulee juttelemaan tai katsoo tooodella pitkään /hymyilee.

Miehen hymyileminen on muuten erinättiä! : )

Kommentit (9)

Vierailija

Esim. baarissa kaverit saattaa sanoa, että huomaanko, kuinka joku mies toljottaa. Sitten olen , että " ääää, ei kai sentään" .

Vierailija

jonkun luokkakaverin tai tutun olleen ihastunut minuun ja juuri koskaan en ole sitä huomannut. Ehkäpä olenkin jotenkin pelottava eivätkä uskalla lähestyä. En ole kyllä hirviön näköinen. Harvoin mua kukaan sillälailla katsoo tai sittenen tosiaan huomaa..hmmm!

Vierailija

Kaikkihan ei vaistoa tuollaisia asioita.

Minä kyllä huomaan eleistä, ilmeistä ja äänensävyistä kun joku on minusta kiinnostunut. Valitettavasti minuakin lukee kuin avointa kirjaa, eli pienet ihastumiset eivät välttämättä pysy kohteelta salassa. Usein nmä kohteetkin ovat ns. herkkävaistoisia. Ihastun melko usein, mutta juttelua kummempaan nämä jutut eivät etene ja sitten pikkuhiljaa haalistuvat pois.

Vierailija

hakeutui seuraan vähän väliä ja tuntui viihtyvän kanssani niin hyvin... :) Platoniseksi en tätä tuttavallisuutta tulkinnut, siitä pitivät huolen miehen katseet, ihana lutuisuus ja hymyt...:))

Uusimmat

Suosituimmat