Onko teidän kaikkien miehet vakitöissä ja hyväpalkkaisia

Vierailija

ja ovat ostaneet teille talot ja autot ja kaikki? Minusta tuntuu et kellään ei ole sellaista pienipalkkaista ukkoa kuin mulla ja kyvytöntä ostamaan mitään taloja ym. Mieheni on aivan ihana ihmisenä mut nyt olen alkanut miettiin et ois sittenkin pitänyt punnita enempi tota varakkuuspuolta.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Mutta niin olen minäkin ja ansaitsen jopa enemmän kuin mieheni. Autoja on kaksi, omakotia emme tule koskaan hankkimaan vaan elämme tässä 6h+etc rivitalossa ja ostamme laadukkaan mökin ison veneilyjärven rannalta.

Mieheni ei ole noista mitään " ostanut mulle" vaan olen hankkinut osuuteni perheen elatuksesta.

Vierailija

2300-3000 käteen kuussa... yleisin on n. 2500. itse opiskelen ja saan surkeet 200/kk. Yksi lapsi ja talo, 2 autoo...kohtuu määrä lainaa.

Tiukoilla ollaan muutama vuosi mutta mukava tietää että kun näilläkin tuloilla pärjää ihan hyin niin sitten kun valmistun ja saan joskus töitä niin jää enemmän ylimääräistäkin rahaa, tai voi nostaa lainanlyhennyksiä suuremmaksi. :)

Vierailija

rahahan se on mikä ratkaisee

Miksi miehen pitäisi ostaa sinulle talo? Etkö sinä tasa-arvoisena 2000-luvun naisena voisi ostaa taloa miehellesi?

T: joku jonka mies opiskelee, on köyhääkin köyhempi ja sitäkin rakkaampi

Vierailija

Ja kyllä, mies on hyväpalkkaisessa vakityössä - muutenhan tästä meidän elämästä ei mitään tulisikaan. Autosta maksoin suurimman osan minä, mutta nyt asuntoa maksaa lähinnä mies. T. työtön FM

Vierailija

MOnella naisella tuntuu täällä olevan aivan hirmuinen käsitys rahasta. Että alle 3000 kuukausipalkka ei ole mitään...

Minun mieheni on vakityössä ja tienaa 2500 euroa + tulospalkkaa joka kolmas kuukausi. On talo, auto ja velkaa.

Ihan normaali tilanne mielestäni.

Vierailija

ja palkkakin ihan hyvä (2200e/kk). Hän ei siis ole mikään erikoisalojen osaaja vaan ahkeralla kielen opiskelulla ja omalla sinnikkyydellä on paikkansa saanut. Ja täällä siis hän on asunut 3 vuotta.

Olen hänestä VALTAVAN ylpeä!

Vierailija

Hän oli köyhä opiskelija, kuten minäkin.

Nykyään headhunterit ovat mieheni kimpussa harva se viikko, vaikka opintojen loppuvaiheessa näytti ikävästi siltä, ettei hän meinannut saada töitä lainkaan. Enpä sen vuoksi olisi häntä hylännyt =)

Vierailija

Eli mulle oikeasti aika sama mitä tienaa. Elämme vaatimatonta elämää mutta olemme onnellisia.

ainut missä huomaan mieheni hnyvät tulot, on oma työtilanteeni: teen osa-aikaisia töitä koska haluan tehdä töitä muttemme halua että lapsemme ovat pitkiä päiviä tai edes joka päivä hoidossa. Siinä tiedän olevani onnekas, kun emme minun palkkaani tarvitse, vaan eläisimme samanlaista elämää ilmankin, eli kyse on vain mun halustani tehdä myös töitä kodin ulkopuolella.

Vierailija

Mun mies on vakitöissä ja ihan meidän elämäntilanteeseen sopivalla palkalla. Omakotitalo on ja viisi autoa. Nyt hoidan kotona yksivuotiasta tyttöä ja vielä pari vuotta olis tarkoitus olla kotosalla, sitten aloitan opinnot. Ihan kivaa siten, että kaikki perusjutut on ihan hyvällä mallilla ja vaikka nyt en tienaakkaan niin kunhan vaan pääseen aloittamaan opinnot ja sitten joskus työt, niin enköhän osani kekoon kanna. Olen kuitenkin panostanut tähän yhteiseen projektiin muuten vaikka en rahaa kotiin kannakkaan..

Vierailija

On vakityössä, palkka ok (mutta nälkä kasvaa syödessä eli mihinkään ei ole ihminen sitten ikinä tyytyväinen). Ei ole ostanut meille taloa (paitsi hänellä oli laittaa enemmän alkupääomaa kuin minulla), vaan maksamme sitä yhdessä, koska meillä on likipitäen sama palkka, silloin kun olemme molemmat töissä. Ja äitiyslomalla ollessanikin lyhennykset hoituvat tasapuolisesti.

Auton on kyllä melkein ostanut kieltämättä, kun on säästeliäämpi kuin minä ja saanut pieniä perintöjä (minulla koko suku omista isovanhemmistani alkaen elossa ja olen siitä tyytyväinen eli en toivokaan, että kupsahtavat). Tosin uutta autoa maksoin minäkin nyt vähän, kun siihen jouduimme ottamaan 4 kuukaudeksi muutaman tonnin lainan.

Vierailija

Muutama työtönkin löytyi sentäs. En osaa kuvitellakkaan et mies tai minä tienattais tuhansia euroja tai jos kuvittelen niin sitten mietin jo mihin ne rahat sijoittais. 2500e ja jotenkuten pärjää, huh.

Vierailija

minä olen kotona kahden pienen taaperon kanssa ja miehellä vain n.4000 Eur bruttotulot plus pvrahat kuukaudessa. Me ei millään pärjätä. Joka kuukaus täytyy anoo sossusta lisää, onneksi ovat aina ymmärtäneet ja antaneet mukavasta apua. PP.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat