Nyt meni hermo! 3v kohta pulassa

Vierailija

moi;

nyt meni taas mammalta viimoenkin hermosäie.

tilannetta jatkunut viimoset 3kk.

lapsi ei pysy sängyssään.

nukuttaminen saattaa kestää parhaimmillaan 3h, joksus selviää tunnilla.

lapsi siis pomppii pois sängystä heti kun silmä välttää.

jotenki 2 h pimeässä huoneessa situmista ei ole mukavaa eikä mielestäni tarkoituksen mukaista, varsikaan, kun lpsi huutelkee jos huoneessa on joku.

lue sitä lue tät lue tota, tuo sitä, missä se ja se on...

mä en vaan jaksa!

oon tässä pohtinu, että auttasko jos hankis kerrossängyn, ja ottas nukahtamisen ajaks raput pois tms. niin ei pääsis pomppimaan?

ottaa mammaa pannuun, ja äskenkin poistuin huneesta oilmoittaen, että jos nouset vielä sängystä saat varmana selkääs... harmittaa uhkailla tyhjällä... pitäs ton ikäsen jo ymmärtää, että jos ei saa nousta sängystä, niin ei saa...

jelppiä!

Kommentit (8)

Vierailija

päikärit on jääneet tavaksi, koska ilman niitä on elo klo 16 jälkeen pelkkää tuskaa...

ensi viikolla aloittaa pk:ssa 5h päivä, eli ei kerkeä siellä kuin levätä hetken (ei osaa kotona levätä, pelkkää kiukuttelua) joten jos sieltäkin tulisi ilta-apu.

harmittaa vaan, kun ihana lapsi saa iltaisin vanhemmilleen arvet kasvamaan

Vierailija

älä anna riehua / leikkiä pariin tuntiin ennen nukkuma-aikaa eikä varsinkaan katsella teeveetä, videoita, tai ylipäätään tehdä illalla mitään mikä tekee levottomaksi ja vilkkaaksi. käykää sen sijaan ulkona iltakävelyllä sillä se väsyttää lapsen, sen jälkeen kotiin tultuanne suorittakaa aina samat nukkumaanmenorituaalit ja ota tavaksi lukea iltasatu ja vaikka juoda lasillinen lämmintä maitoa. pidä äänet huoneistossa illalla matalana ja rauhallisena, älä kuuntele edes musiikkia jossa on nopea rytmi. ennen kaikkea, pysy itse rauhallisena.

Vierailija

lapsihan syö joka ilta jugurttia missä on sokeria!

lapsi herää kaheksan maissa, nukkkuu puoliltapäivin 1-1,5h ja illalla kasilta nukkumaan ja kiukuttelun jälkeen nukahtaa kymmeneltä...

mutta huomenillalla onkin puuroa!

jos se vaikuttaisi!

Vierailija

tuota iltakävelyä olen miettinyt jo pidemään, toteutus vaanon hiukka hukassa...

pikku-kakkosen ja buuklubbenin saa iltaisin katsoa.

pitääki sokereita tarkkailla.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat