Pcos:laiset minkälaisia oireita?Ongelmia teillä on?

Vierailija

Lähinnä lapsettomuuteen liittyen ja miten on vuosien varrella pahentunut/lieventynyt?

Oletteko olleet missän tutkimuksissa?

Kertokaa ihan kaikenlaista asiaan liittyvää...

Minulla juuri todettu!

Kommentit (5)

Vierailija

Pco todettiin, kun yritin tulla raskaaksi, mutta kuukautiset ei tullut lainkaan pillereiden jälkeen. Lopulta gyne ultras ja totes,että mulla lievä pco. Sain clomit ja tokasta kierrosta tärppäs. Raskautta yritin vuoden verran.

Nyt mulla 1v. poika ja pitäis varmaan käydä gynellä ja kysellä, että mites tästä eteenpäin. Toinen raskaus olis toiveissa ens vuoden aikana ja haluaisin tietää, miten kauan yritän luomuna.

Toisaalta, nyt on sikäli hyvä tilanne, että kierto on toiminut synnytyksen jälkeen, joskin on pitkähkö n.32-40.

Olen hoikka eli mulla ainakaa painonpudotus ei auttais asiaa.

Mulla rupes kasvamaan vaaleet viikset sen jälkeen kun lopetin pillerit (ei raskausaikana). Ei ole häiritsevää. Myös jalat on aika karvaset.

Muuta oiretta en tähän hätään keksi. No, raskausaikana oli sokereiden kanssa ongelmia ja lapsi oli iso.

Vierailija

Pillereiden lopettamisen jälkeen menkat olivat epäsäännölliset. Ultralla todettiin lievä pco. Lääkitykseksi Clomifen, jota ehdin syödä 2 kiertoa. Ovuloin, mutta myöhään kierrossa ja lääkäri sanoi, että seuraavasta kierrosta siirrytään pistoshoitoihin. Voitte kuvitella, miltä ajatus tuntui!

No, suureksi ihmeeksi tulin kuitenkin raskaaksi tuosta toisesta clomikierrosta. Terve tyttö syntyi. Imetin häntä pitkään ja menkat pysyivät pois kunnes tyttö oli 2v. Ja sitten tulinkin luomusti raskaaksi heti ekasta kierrosta! Nyt olen raskaana seitsemännellä kuulla.

Itse ainakin tunnen nyt " parantuneeni" , jos se mitenkään voi olla mahdollista. Syön alakarpisti, mikä on auttanut kaikkiin pco:n oireisiin. Lisäksi olen ottanut säännöllisesti d -vitamiinia, koska olen kuullut, että siitäkin voi olla apua. Ja varmaankin raskaus ja pitkä imetys ovat auttaneet myös.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat