Kokemuksia meilikavereista?

Vierailija

Olen tässä miettinyt, että olenkohan mä vaan tosi tylsää seuraa vai miksi näistä, jotka hakee meilikaveria esim. täältä vauvan kautta jo pari on vaan lopettanut kirjoittelun. Ensin viestiä tulee tuutin täydeltä ja sitten yhtäkkiä into laimenee, vaikka musta meillä on ollut ihan hyvät ajatustenvaihdot. Musta on ihanaa piristystä arkeen saada meilejä ja vaihtaa ajatuksia jonkun samankaltaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa. Kurjalta vaan tuntuu, että sitten yhtäkkiä toinen vaan lopettaa. Reilumpaa olisi sanoa, ettei enää huvita/ei ole aikaa tms. Millaisia kokemuksia muilla?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ensin ne ruinaa kirjekaveriks ja sitten kun on muutaman kerran kirjoiteltu niin ne harvenee ja lopulta ei kuulu mitään.

Ärsyttää!

Vierailija

Johtuu siitä, että en itse laittanut omaa ilmoitustani. Valitin miehelleni, kun tämä ei ollut KOSKAAN kotona, ja jouduin tekemään kaiken täysin yksin. Idiootti mies laittoi ilmoituksen ystävä palstalle. En kehdannut kertoa, vastanneille totuutta perheestämme. Ajan puutteen ja täydellisen väsymyksen vuoksi vastaileminenkin sitten loppui. Sori vaan teille, jotka satuitte vastaamaan.

Vierailija

Miten teille ehtii viikossa tapahtua edes mitään kirjoittamisen arvoista??? Vai kirjoitatteko te kaikki joutavanpäiväiset pikkuseikatkin meilikaverille? Ei ihme ettei niitä enää kiinnosta vastata, jos kirje on pelkkää " kävin kaupassa ja ostin sipuleita..." selostusta :P

Itse ainakin kerron kuulumisia, tapahtumia yms. Ei kai ne kuulumiset joka viikko vaihdu niin totaalisesti, että niistä on pitkä maili kirjoitettavaksi... :D Sen lisäksi ihmisillä on usein muutakin tekemistä kuin istua tietokoneen äärellä, jos on lapsia, harrastuksia, hyvä parisuhde, ystäviä ja työtä tai opiskelua. Tosi hyvä jos kerran kuussa saa silloin kirjoitettua, varsinkin jos niitä joille kirjoittaa, on useampia.

Mielestäni siis kuukausi ei ole pitkä aika, kahden kuukauden päästä jo ihmettelisin, missä vika...

Ja eikös se ajan kanssa ole normaaliakin että kirjoitteluväli pitenee, kun ollaan jo tutustuttu? Ei enää samalla tavalla ole asiaa ja kertomista omasta perheestään ja itsestään ym. kuin alussa.

Tietty se on tosi ikävää, että kirjoittelu vaan " katkeaa" , eikä viestin viestiä enää kuulu :P Varsinkin, jos itse olisi tykännyt toisen kanssa vaihtaa ajatuksia. Kieltämättä tulee mieleen, että minkähän takia se ei enää mulle kirjoittele...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat