Muita jotka ei aio muistaa miestään isänpäivänä?

Vierailija

Oon tähän asti vuosia muistanut miestäni yhdessä lasten kanssa. Nyt on vaan niin mitta täynnä, kun en ite saa koskaan mitään huomiota häneltä ja riitaakin on ollut erinäisistä asioista, etten aio millään tavoin huomioida. Jotenkin on vähän syyllisyys alkanut kalvaa, etten vois toimia näin. On vaan niin paha mieli, etten halua toistakin yrittää ilahduttaa. Isommat lapset on jo sen ikäisiä, että varmaan vähän ihmettelevät, miksen osallistu isän muistamiseen. Mitäköhän sanoisin syyksi? Onko meitä muita, joilla samoja ajatuksia ja tuntemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Mä muistan kans kuinka monena juhlapäivänä (ja muunakin päivänä) olen pahoittanut mieleni miehen käytöksen takia. Asiasta on puhuttu monet kerrat ja olen kertonut, mitä toivoisin. Ei ole ihmejuttuja, jokin ihan pieni huomionosoitus riittäs. Tyyliin: olisi kiva, että toinen keittäisi kahvit valmiiksi, kattaisi pöydän vaikka edellisenä iltana, jos ei aamulla jaksa herätä ja kahvilla olisi joku hänen minulle ajattelema pikkuyllätys (esim. croisant tai muu pikkuherkku). Jos jotain lisää vaikka kortti tai kukka siinä kahvikupin vieressä. Siis tuntisin itseni jotenkin erityiseksi. Ei kai olis liikaa vaadittu?? Ja nimenomaan se, että muistaminen lähtis hänestä itsestään. Ei niin, että ensin itken, kun synttäriaamuna ei kukaan onnittele ja sitten mies käy hätäpäissään ostamassa saintpaulian iltapäivällä... ei tunnu kivalta. Ja kun muutenkin on ollu paljon riitaa ja vaikeeta, sitä suuremmalla syyllä toivoisin jotain kivaakin välillä. Niin, meilläkin on erinäiset tavarat lennelly ja menny rikki... että osaan kuvitella tunteesi nro 2! Ap

Vierailija

Viime äitienpäivänä sain ruukkukukan ja suklaata. Kukka oli kiinanruusu ja kukki just tosi ihanasti. Seuraavana iltana tuli riitaa ukon kans, se otti ja viskasi sen kukan seinään ja sano että " vitun hyvää äitienpäivää joo!" ...ei tee mieli paljoa sille mitään ostella. Toi asia on käsitelty ja anteeksi annettu, mutta silti se vaan tuli mieleen :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat