Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuu, huhuu Meijuli!!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka pitkästä aikaan :)

Mitä sinulle kuuluu? Ei olla aikoihin palstalla viestitelty :( Mutta siihen löytyy kyllä selkeä syy...nimittäin tämä järjetön pahoinvointi ja sekä väsymys. En vain ole jaksannut tulla koneelle kirjoittamaan, kun olen saanut pojan nukkumaan. Melkein heti olen itsekin käynyt untenmaille, kun poika on nukahtanut. Mutta nyt pakotin itseni koneelle sinua morjestamaan :))

Missäs oikein mennään??? Onkos PAS jo tehty ja piinailut menossa? Vai milloinkas olisi PAS:in vuoro??? Toivottavasti ei ainakaan piinailuja ole vielä piinailtu, tai sitten toivottavasti plussa on jo pulkassa!!!

No, mutta kuitenkin... että mitäs kuuluu ja millaiset on fiilikset???

Itse odottelen jo seuraavaa ultraa toivoen, että kaikki olisi kunnossa. Tämän minun 2-tumaisen alkion vuoksi sain vielä ylimääräisen ultran, joka on 8.11 ja silloin viikkoja 11+0. Kovin aikaiselta tuo ultra vaikuttaa, saas nähdä näkeekö siitä sen niskaturvotuksen?

Vähän pelottaa, että onkohan kaikki kunnossa... välillä tuntuu että en ole edes raskaana, mutta taas toisinaan pahoivointi kyllä muistuttaa, että jotain sisälläni kasvaa!!! Siltikin olen aivan huolesta hermona, että onkohan kaikki vauvalla kehittyneet normaalisti, ym, ym, ym...

Nyt on pakko kammeta nukkumaan, väsyttää ihan älyttömästi!!!! Tsemppiä sinulle tilanteeseen, kuin tilanteeseen. Pysytään linjoilla!

Jättihalauksin Syystuuli ja mussukka rv 9+1 ((((( haleja )))))

Kommentit (8)

Vierailija

Täällähän oli ihan henkilökohtainen viesti odottamassa, sepäs mukavaa!! Ja muutenkin ovat mukavia nuo sinun kuulumisesi, pahoinvointeineen kaikkineen... :) Kuulostaa siltä että asiat ovat masussasi kunnossa ja siellä on kehittymässä ihana pikkukakkonen. Vaikka tottakai jaan kyllä huolesikin, mutta onneksi pääsette siihen ylimääräiseen ultraan. Saapahan sitten lisävarmistusta asialle. Mutta usko pois, kaikki on varmasti hyvin!!!

Mulla on muuten menossa pp 5. Matalalla profiililla mennään eikä omat toiveet ole kovin korkealla. Nimittäin pyysin varta vasten että sulatetaan vaan yksi alkio. No, sitten klinikalla selvisi että tämä sulatettu on vasta 2-soluinen. No toki se siirrettiin ja nyt vaan odotellaan testausta, mutta itse en järin toiveikas ole. Jos olisin tiennyt että alkio on niin rääpäle, niin sitten olisin ainakin harkinnut kahden alkion siirtoa. Kysyin tuosta 2-soluvaiheisuudesta ja biologi vaan sanoi että olisi hyvä että se tänään siirtopäivänä jakautuisi vielä kaksi kertaa. En minä kyllä jaksa siihen uskoa, eikös sen pitäisi jo olla pidemmälle jakautunut siirrettäessä, kaikki aiemmat siirrot ovat meillä olleet 4- tai 5-soluvaiheisia olivatpa ne sitten tuoreita tai sulatettuja. Mutta kai tämä oli sitten tällainen hidas hämäläinen...

Pakkasessa odottaa vielä 2 alkiota, en tullut kysyneeksi moniko soluisia ne olivat pakastettaessa. Täytyypä kysäistä, jos ja kun ensi kuussa taas uudestaan yritetään. Höh, ihan itseäkin harmittaa että otin jo tällaisen tappiomielialan. No, katsotaan miten käy.

Mutta sinä Syystuuli, voihan hyvin ja kasvattele masua, kohtahan se alkaa varmaan vähän jo pullistumaan... Ja pidä mieli korkealla!

Ollaan yhteyksissä!

Lämpimin halauksin Meijuli pp5

Vierailija

Mutta vain pikaisesti... kello on jo paljon ja pitäisi olla jo nukkumassa, väsyttää!!! Mutta sitä vaan että kaikki on kunnossa masussa! KÄY LUKEMASSA MEIDÄN KOTKAN MAMMOJEN VIESTIKETJUSTA MINUN UUTISET! Ultra-uutiset löytyy sieltä :)

Pahoittelut negasta, lohdutushalien kera. ((((( HALII ))))

Ja uudet paremmat tsempit uuteen PAS:iin... nyt on sinun vuorosi onnistua!!!!! ((((( JÄTTIS-TSEMPIT )))))

Lämpimästi rutistaen Syystuuli rv. 11+5

Vierailija

Täällä ollaan taas :)

Palsta pimennossa olen ollut aika kauan, koska päivät ovat kuluneet muutto puuhissa. Nyt sitä sitten asutaan upo-uudessa omakotitalossa :) Olen tosi onnellinen, mutta jokapäivä todella väsynyt. Tavarat ovat vielä aivan sekaisin ja laatikoita siellä sun täällä, mutta toivon mukaan kaikki pikkuhiljaa järjestyy ja löytää oikean paikkansa ;) Hiljaa hyvä tulee...

Mitenkäs sinun piinistely sujuu? Milloinkas on testipäivä? Toivottavasti tästä nyt napsahtaisi se plussa!!!! Onnea ja pitkää pinnaa, katsotaan kuin käy!!!

Omat fiilikset raskauden jatkumisesta ovat aivan yhtä epävarmat kuin aiemmin. Pahoinvointi on helpottanut, samoin väsymys. Maha ei ole yhtään kasvanut, eikä turvotustakaan ole. Rinnat ei ole yhtään kipeät... ei siis oireita... argh! No, aina silloin tällöin se pahaolo vähän muistuttelee itsestään ;} Ensi tiistaina on sitten se niskapoimu-ultra. Pelottaa ihan älyttömästi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ainoa mikä lohduttaa, on se, että mitään vuotoa ei ole ollut. Joten, toivotaan että kaikki on ihan hyvin.

Sinulle mega-hali-rutistus ja onnea piinikselle :) Tulehan kertomaan kuinka kävi. Tsemppiä!!!!!

Syystuuli ja mussukka rv. 10+3

Vierailija

Onnea tosi paljon! =)

Mitenkäs on päivitänkö tietoja tuonne Club-30 listalle? Eli mitkähän olisi ne maagiset päivät, Plussa ja LA?

Vierailija

Epävarmana vieläkin plussasta, mutta plussa, mikä plussa :)

Itse testailin haamuplussan 19.9.05 ja veritesti varmisti plussan 21.9.05. Alkukesän vauva olisi sitten toivottavasti tulossa, eli laskettuaika on 30.5.06.

Syysterkuin Syystuuli ja mussukka rv. 9+3

PS. Vaikka en ole sinne 30-clubiin paljoa kirjoitellut, niin kuitenkin innokkaasti aina lueskelen teidän kuulumisianne. :)

Vierailija

Nyt vasta ehdin koneelle istahtamaan... Joo puhdas negahan sieltä tuli, ei edes yrittänyt kiinnittyä. Eli aivan kuten ounastelinkin. Menkatkin on just nyt alkamassa. Pettymys ei tuntunut tällä kertaa kovin karvaalta, kun olin aika varma ettei tuollaisella alkiolla voi onnistua.

Positiivista on kuitenkin se, että seuraava pas on jo reilun parin viikon päästä. Aion nyt etukäteen kysyä moniko soluisia nuo kaksi jäljellä olevaa alkiota ovat ja sitten keskustella lääkärin kanssa siirretäänkö yksi vai molemmat. Takaraivossa kummittelee ajatus että kohta me joudutaan taas aloittamaan iso hoito alusta, se ei kyllä suoraan sanoen houkuttele, mutta minkäs teet jos ei pakastetuilla tärppää. Tuntuu että olisin jo niin valmis uuteen raskauteen ja ei kyllä jaksaisi yhtään kun projekti vaan pitkittyy...

Mitenkäs siellä jaksellaan, kävitkö jo ultrassa? Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Lämpimin terveisin,

Meijuli

Uusimmat

Suosituimmat