Pulmallinen tapaus isänpäivä

Vierailija

Miesystävälläni on lapsia edellisestä liitostaan. Lapset asuvat ulkomailla eivätkä siis ole isän luona isänpäivänä, tapaavat vain jouluna ja kesällä vaikka isä toivoisi voivansa tavata heitä paljon useammin ja kaipaa lapsiaan kamalasti. Isänpäivä surettaa miestä jo nyt, olo on haikea. Emme asu vielä yhdessä mutta olemme tuona viikonloppuna yhdessä. Olemme suunnitelleet muuttavamme yhteen ja hankkivamme lapsia lähitulevaisuudessa.

Mietin, miten itse suhtautua tulevaan isänpäivään? Muistaako miestä jollain tavalla, onhan päivä isäinpäivä, siis kaikkien isien päivä. Isyys on juhlittavan arvoinen asia. Toisaalta, minulla ei ole osaa eikä arpaa noihin lapsiin (tapaan heitä toki lomilla) joten tuo isyysasia ei minulle tavallaan kuulu...

Onko kukaan muu ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten olette toimineet? Tai onko kenellä tahansa ajatuksia jaettavaksi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos oma miesystäväni olisi isä, voisinpa jopa ostaa jonku pikkuyllätyksen! Käykää elokuvissa ja syömässä ja viettäkää mukava päivä. Käykää tervehtimässä omia isiänne mahdollisesti ja hemmottele vähän miestäsi. :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miesystävälläni on lapsia edellisestä liitostaan. Lapset asuvat ulkomailla eivätkä siis ole isän luona isänpäivänä, tapaavat vain jouluna ja kesällä vaikka isä toivoisi voivansa tavata heitä paljon useammin ja kaipaa lapsiaan kamalasti. Isänpäivä surettaa miestä jo nyt, olo on haikea. Emme asu vielä yhdessä mutta olemme tuona viikonloppuna yhdessä. Olemme suunnitelleet muuttavamme yhteen ja hankkivamme lapsia lähitulevaisuudessa.

Mietin, miten itse suhtautua tulevaan isänpäivään? Muistaako miestä jollain tavalla, onhan päivä isäinpäivä, siis kaikkien isien päivä. Isyys on juhlittavan arvoinen asia. Toisaalta, minulla ei ole osaa eikä arpaa noihin lapsiin (tapaan heitä toki lomilla) joten tuo isyysasia ei minulle tavallaan kuulu...

Onko kukaan muu ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten olette toimineet? Tai onko kenellä tahansa ajatuksia jaettavaksi?

Vierailija

Meillä ihan sama tilanne. Miehellä tytär muualla, eikä koskaan muista isänpäivänä, vaikka isänsä kyllä muistaa juhlapäivinä, jouluna yms.

En minä nyt sen tytön puolesta (yli 20v jo) käy mitään muistamaan.

Se olisi ihan naurettavaa. Ei se mies sinun isäsi ole.

Sitten yhdessä päivittelette ja harmittelette jos eivät muista.

Siitä se kurjuus vaan tuplaantuu jos viet sen " isänpäivälounaalle" - eihän siellä ole jälkikasvua mukana. Ei varmaan kovin kiva lounas sellainen jos naapuripöydissä on paljon lapsia. Ajattele nyt vähän...

Toki sitten jos saatte vauvan tai vauvoja, niin ostat niitten puolesta, mutta se nyt on ihan eri asia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat