Siis täh. TUosta taaperon pyllypesukeskustelusta, ollaanko me outoja kun pestään

Vierailija

1-vuotiaan pylly kolme kertaa päivässä, aamulla, iltapäivällä ja ennen nukkumaanmenoa?? Viikko sitten siirryttiin tähän siitä, että joka vaipanvaihdolla pestiin pylly...ja välillä tuntuu että tämäkin on liian vähän (tytöllä haisee pimppi monesti tosi pahalle, jos ei oo pesty pariin tuntiin). Todellako te muut pesette tuon ikäisiltä vain kerran päivässä vai miten?

Kommentit (15)

Vierailija

Poikalapsi meillä.

En tiennytkään, että tyttöjen pimppi haisee jo pienenä, luulin että vasta murrosiän kynnyksellä alkaa haista.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jatkuva peseminen huuhtoo iholta normaali bakteeriflooraa, mikä altistaa hiivasieni-infektiolle ja kuivumiselle ihon rasvan huuhtoutuessa pois.

Vierailija

noita lapsia yks kumpaakin lajia. ja molemmat niin kuivaihoisia, että ei niitä viitsi huvin ja urheilun kannalta pestä, neuvolassakin sanottu että vaan tarpeen vaatiessa, mä en jaksais kiikuttaa lapsia pyllypesulle joka kerta kun vaippaa vaihdetaan.

Vierailija:

Lainaus:

pesen pyllyn joka vaipan vaihdon yhteydessä! Haiseehan se jo pian, vaikkei kai vaarallista. Enpä itsekkään haluaisi olla pissapyllyllä, jos vaipoja joutuisi käyttämään.

Vierailija

pesen pyllyn joka vaipan vaihdon yhteydessä! Haiseehan se jo pian, vaikkei kai vaarallista. Enpä itsekkään haluaisi olla pissapyllyllä, jos vaipoja joutuisi käyttämään.

Vierailija

Jatkuva peseminen huuhtoo iholta normaali bakteeriflooraa, mikä altistaa hiivasieni-infektiolle ja kuivumiselle ihon rasvan huuhtoutuessa pois.

Vierailija

Luulin, että peppu pestään aina vaipan vaihdon yhteydessä, lapsen iästä riippumatta. Kaikkea uutta sitä oppiikin. Meillä 7 kk poika ja joskus olen (siis pari kertaa) jättänyt pepun ja pippelin pesemättä pissavaipan jälkeen ja olen kantanut siitä huonoa omaatuntoa. Hassua, että vasta nyt kuulen, ettei joka kerta tarvitsisi pestä. Tunnen itseni ehkä vähän hölmöksi...

Vierailija

Pesen kun kakkaa ja aamulla pyyhin kosteuspyyhkeellä. Niin ja meillä pestään peppu myös niin, että jalat on lavuaarin ulkopuolella.

Vierailija

illalla. kuivuis tytön jalat ihan kokonaan pois, jos lotrattais sillä vedellä viis kertaa päivässä. jos nyt joskus kävis niin että tyttö olis kakannu vaan kerran,ja sekin aamupäivällä, niin kyllä mä silloin huuhtasen illalla, mutta en muuten. kun kakkavaipan vaihdon yhteydessä pestään yleensä kuitenkin aamulla/aamupäivällä ja sitten iltapäivällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat