Tyhmä kysymys lugeista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kehtaanko edes kysyä... No tässä tulee joka tapauksessa. Eli huomenna pitäisi aloittaa luget 200 mg kolme kertaa päivässä alakautta. Jotenkin unohdin ihan kokonaan tänään alkionsiirrossa kysyä, että ajaako saman asian, jos laittaa 2 x 100 mg:n kapselin kuin 1 x 200 mg:n kapselin. Kun kaapissa sattuisi olemaan noita 100 mg:n lugeja ja nykyisinhän eivät ole enää korvattavia, niin säästyisipä nekin sentit, jos pärjäisi noilla varastokapseleilla. Suuret kiitokset jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan!

Kommentit (3)

Vierailija

... oli joskus samanlainen " tyhmä kysymys" paikalliselle apteekkarille, että voiko ottaa 2*5000 vai pitääkö ottaa 1*10000 Pregnyl piikki... hän piti tärkeänä tuota eroa sen takia, että toisessa vaihtoehdossa menee kaksinkertainen määrä " sidos" ja muita " sivuaineita" , ja joskushan sellaiset jutut voi vaikuttaa, jos sattuu tulemaan allerginen reaktio lääkkeelle...

eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Mä ainakin olen käyttänyt lugeja 100mg 2x3 /vrk eli yhteensä 600mg/vrk..Eihän sillä ole väliä käytätkö 100mg vai 200mg lugeja vaan se kokonaisannostus..(Mullakin lääkäri määräsi 200mg 1x3, mutta kun on noita vanhoja 100 mg jäljellä,niin käytän ne kyl loppuun ensin..)

Vierailija

Niin ajattelinkin, mutta sitä on jotenkin niin varovainen näitten hoitojen kanssa, kun on kuitenkin niin paljon pelissä. Tsemppiä teidänkin taipaleelle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat