Onko kellään yhtä kamalia pms-oireita kuin mulla?

Vierailija

Viikkoa ennen menkkojen alkamista v****ttaa ihan helvetisti, samoin koko menkkojen ajan. Alkaa rasittaa pikku hiljaa se, että aina tiettyyn aikaan kuukaudesta raivoan miehelleni ja mietin salaa avioeroa, kun mikään ei mene mieliksi. Kunhan menkat on ohi, kaikki on taas ok. En kestä kohta enää näitä mielialanvaihteluita. Mikä neuvoksi?:(

Kommentit (4)

Vierailija

En tee sitä tahallani ja oikeasti yritän hillitä itseäni, mutta väkisin aina luiskahtaa tiuskinnat ennen menkkoja. En mahda mitään, kun vaan ottaa yksinkertaisesti niin kovasti päähän ihan pienetkin asiat.

Joo, ja nää jutut on todellakin pahentuneet synnytyksen jälkeen. Joskus olen viskellyt jopa tavaroita.... :-/ En tiedä pitäiskö moisille jutuille itkeä vai nauraa.

Vierailija

Olen tullut siihen tulokseen että johtuvat menkoista. Oireet ovat pahentuneet vuosi vuodelta ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Minulla kokeilussa helokkiöljykapselit, jospa tehoaisivat, saa nähdä...Olen lukenut että myös B6 vitamiini voisi auttaa?

Vierailija

Puolet kuukaudesta epäilen että miehelläni on toinen, ei rakasta minua ja joka riidan aikana ja jälkeen olen jakamassa kattiloita. Riehun ihan typeristä asioista ja kaivelen vanhoja juttuja esiin. Mieskin sanoi tässä iltana eräänä etten ole mieleltäni enää terve. Tiedä sitten onko tää PMS vai synnytysmasennus(vauva 2,5kk) vai olenko oikeesti hullu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat