Kyttääjistä

Vierailija

Mitäs mieltä ootte näistä vauvalehden kyttääjistä jotka laittelee linkkejä toisten kuvista tänne ja sit arvostelee? Onko heillä ollenkaan eläämää? Onko heillä varaa arvostella toisia ihmisiä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eli onko susta ihan ok haukkua myös toisten nimiä? onko se ihan oikein lasta ja vanhempia kohtaan, kun kerran ovat nimen hesarissa ilmoittaneet?

Vierailija

on yleistä niin laitoin hakusanaksi meidän lapsen nimen tohon hakuun (Suomessa vain pari sen nimistä) niin johan antoi vastauksia. Kiva oli lukea kuinka nimeä oli täällä netissä haukuttu ja vielä äiti-ihmiset heti kastepäivänä kun me tyhmät oltiin laitettu hesariin kasteilmoitus kun haluttiin onnemme ja ylpeytemme koko suomelle kuuluttaa :(

Vierailija

Oikein puistattaa tämä yleinen lynkkaaminen täällä. Missään muualla en ole tällaista nähnyt. Taitaa pitää paikkansa sanonta että nainen on naiselle susí.

Vierailija

kerta kaikkiaan liian huvittavaa lukea jostain Caroline Charlotte Mercedes Möttösestä, aivan liian huvittavaa, silloin se pitää laittaa muidenkin kaltaiseteni naurettaviksi. Tosin yleensä en tee tätä itse, vaan kommentoin jonkun muun laittamaan viestiin. Yleensä hörähtelen ihmisten laittamia nimiä itsekseni.

Vierailija

Itse tätä harvemmin katselen... Muttä kun lueskelin noita vanhoja tekstejä niin siellä todellakin herjataan toisia todella pahasti... Siitä pystyy tekemään jopa rikosilmoituksen...

Vierailija

En minä arvostele livenä, en koskaan esim. lapsen kuullen, mutta kun nettiin pääsee minusta tulee petomainen ihmisten arvostelija, joka kaivelee rumimmat kuvat ja huvittavimmat nimet kaikkien naurettaviksi.

Miksi? Koska se on kivaa ja koska sitä ei voi tehdä misään muualla:)

Lisäksi ihmiset, jotka laittavat omia kuviaan nettiin saavat mielestäni syyttää itseään, jos joutuvat arvostelluiksi. nehän suorastaan kerjäävät arvostelua!!

Ja juu, kirjoitan kaikkein ilkeimmin ja pahimmin, jos vastaan tulee minua kauniimpi nainen! Näin kademielinen minä olen:) Mutta IRL ihan mukava tyyppi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat