Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masutuubi H&M:ltä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mitenkähän voisi vaikuttaa suomen H&M:n äitiysvaatevalikoimaan? nimittäin saksasta saa masutuubia kyseisestä vaateliikkeestä, hinta alle 6 euroa! varmasti olisi kysyntää täälläkin!!! (samoin sieltä saa ostettua unipusseja vauvoille alle 20 euron hintaan, tosi ihania puuvillaisia kevyesti topattuja. tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tälle palstalle...mutta kuitenkin.)

pitäsköhän meidän kaikken mennä joukolla kyselemään masutuubeja, niin jospa niitä alkaisi löytyä suomenkin H&M:ltä...

Kommentit (4)

Vierailija

siis on just sellainen paidan jatke. ostin lomareisulta pari niitä, on sellaista joustavaa kangasta, samanlaista kuin H&M:n imetyspaidatkin (95% puuvillaa, 5% elastaania). mitat: pituus 25,5 cm, leveys takakpl 36 cm ja etukpl 47 cm. sivuilla on sauman puoliväliin ommeltu n. 8 cmn pätkä kuminauhaa (venytetty 12 cmn matkalle) muotoa ja istuvuutta antamaan. one size- malli. siis onhan se totta, että tuo on helppo ommella itsekin. mulla vaan tahtoo olla niin paljon muutakin tekemistä, niin ajattelin että kyllä sitä alle 6 euron hintaan voi ostaakin. täällä on ollu muissa masutuubikeskusteluissa maininta bebesin tuubista, jolla oli hintaa yli 20 e. se tuntuu jo liian kalliilta...

Vierailija

Mä ostin kesällä tuubitoppeja H&M:ltä sekä Vero Modasta. Oli siis tarkoitettu ihan yläosiksi " normaali-ihmisille" . Niitä mä oon nyt käyttänyt paitojen alla. Tosin noissa tarjousrekeissä ei ollu kuin XL-kokoja jäljellä, joten kavensin niitä sivusaumasta. Noita toppeja ei vaan varmaan ole enää tähän vuodenaikaan tarjolla...

Vierailija

itse käytin edellisen jättimasun kanssa ihan tavan resoriputkesta pätkittyjä tuubeja. mutta tosiaan en tiiä, millaista tarkoitat... mutta vinkiksi tämmöinen tee-se-itse tuubi. voi hyvin käyttää lyhyeksi jäävien paitojen alla.

Vierailija

toppeja ja minejä tuubeiksi ja sain niitä ale-korista hintaan 1¿ kpl! Mulla ovat toimineet hyvin paidan jatkeena ja masun lämmikkeenä.

Uusimmat

Suosituimmat