Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hartan Skater x tai s -05, omistajat hoi!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyísikö ketään, jolla olisi käytössä nuo rattaat. Olen tilaamassa meille ne 1-vuotiaallemme, joka vielä silloin tällöin nukkuu päivällä ulkona. Yhdistelmät kantokasseineen alkavat olla jo turhat, joten myin ne pois. Nyt kaipaisin käyttökokemuksia näistä uudemmista Skatereista. Ovatko ketterät ja vakaat vaunut. Minua etukäteen hämään tuo renkaiden massiivisuus, ovat valtavan leveän näköiset kuvissa. Haittaako se jotenkin vaunujen käänneltävyyttä ym. siirtelyä.... Meillä tulee vaunuihin seisomalauta isommalle sisarukselle, joten se lisää vähän vaatimuksia. Olen eri nettikaupoista selvittänyt kyllä että näihin sopii hyvin Brion tai Mutsyn seisomalauta, joten ostan jomman kumman.

Onko Hartanin kankaat käytännössä niin hyvät ja laadukkaat mitä näyttävät kuvissa? Meillä on ollut noita Gessleineja ennen ja niiden kankaat ovat mielestäni ihan huippuja. Hartanin kuosit ja jotkut värit vaan ovat mielestäni vielä kauniimmat. Esim. Teutonian kankaat kun minun mielestäni näyttävät aina sellaisilta onnettoman " veltoilta" ja ohuilta....

No, mutta kaikkia kokemuksia kaipaan teiltä. Ja nimenomaan nyt näistä -05 mallisista jotka ovat sen muutaman sentin edellisiä kapeammat mm.

Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija

Itse olen myös gesslein-fani ja skaterit oli musta paljon muovisemmat ja halvemman oloiset.

- kankaat oli lepsut, pehmeät ja ohuet. Kuomu yksinkertainen

-rattaat oli pienet! minusta istuin oli kapea ja lyhyt! vaikka jalkatukea sai " kasvatettua" , niin silti makuutila oli lyhyt ja kapea

- gessuihin tottuneena jousitus oli kova, vaikka sitä saikin säädettyä. Kärryt tökkivät minusta ilkeästi isoihin kiviin ja jalkakäytävän reunoihin.

-rattaat olivat kiikkerät bussiin noustessa

- gessut menivät pienempään kasaan, skaterit eivät mahtuneet meidän pikkuauton takaboxiin

itse ostaisin 1-vuotiaalle avorattaat tai brion racet tai emmaljungan scooterit

Vierailija

vauvasta asti ja nyt poika 1-vuotias, en niitä kyllä enää sen ikäiselle ostaisi vaan ehdottomasti jotkut pienemmät. Skaterit oli vauva-aikana mielestäni hyvät mutta nyt jo mielummin käytetään välillä pihassakin matkarattaita, niillä tosin ei lenkille lähdetä. Mutta jotkut välimallit tosiaan voisi olla hyvät. Pikkurattaat jalkapussilla ja suht reiluilla renkailla.

Sanna

Uusimmat

Suosituimmat