***HAAHUJEN loppuviikko***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Neronja: Olen kovin pahoillani, jos pahat aavistuksesi saavat vahvistuksen. Toivottavasti huominen voisi yllättää sinut kunnon raskausoireilla ja kyseessä olisi ollut joku hormonaalinen välipäivä.Minäkään en suostu sinua nimittämään luuseriksi, luuserit eivät jaksa tsempata toisia kuten sinä, eivätkä nouse karvaiden kokemusten jälkeen uudelleen rohkeasti yrittämään, kuten sinä olet jo niin monesti joutunut tekemään.

Lauris: alkuviikon pinossa tilanteesi oli epäselvä. Onko viestisi päässyt ohi silmieni, vai oletko saanut joko selvän plussan tai sitten ikävän vieraan tädin muodossa? Toivon sydämestäni sitä plussaa sinnekin päin.

Uusinuppu:Voi miten surullista, että taas jouduit uuden km:n kokemaan (vai ymmärsinkö oikein?) Raskainta minustakin on tavata niitä raskaanaolevia naisia, jotka ovat samoilla viikoilla, joilla itse OLISI ollut, jos kaikki olisi mennyt hyvin. Vaikka ei toiselta haluakaan raskautta pois, ei voi kieltää, etteikö itseen sattuisi kaunista kupua katsellessa.

VM1974: kommenttisi miehen naljailuista kuulostaa täälläkin tutulta. Mies kommentoi nykyään jo, että " aha ovulaatio-aika jos minä innostun asiasta useammin kuin kerta viikkoon" . Loppukierrosta ei saavuteta edes aina tuota kerta viikkoon tahtia kuin pienellä ruinaamisella miehen puolelta, haluni vain katoavat.No, onneksi ovulaation aika vähän kompensoi tilannetta...

Omaa napaa: kp33/28-34. Laskeskelin eilen kiertoja pidemmältä ajalta vähän tarkemmin ja yllätyksekseni huomasin, että yleensä pidemmän puoleinen kiertoni oli koko viime kevään ennen raskautta ollut 28tai 29 päivää, kun nyt km jälkeen tilanne on palannut ensimmäistä raskautta edeltäneeseen yli 30 päivän kiertoon. Toisaalta pitkään aikaan ei ole ollut yhtään näin pitkää kiertoa kuin tästä on tulossa, ellei sitten kävisi niin onnellisesti että voisi olla plussakierto kyseessä.Oireista en kyllä tiedä, lähinnä on iltavilu ja väsyttää, mutta nuo nyt kuuluvat monesti muutenkin loppukiertooni.Viisainta olisi testaamisessa odottaa ainakin keskiviikkoon kun oviksen olin bongaavinani kp17(mutu-tuntuma eli ei tikkuja käytössä), taisin kyllä alkuviikon pinossa mainitakin jo kerran testanneeni tässäkin kierrossa, ja totaalisen liian aikaisin eli puhdas nega.

Voimia ja jaksamista kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi elokuunjunaan jos heinäkuu jo vilahti ohi!!!

Pörrimöykky kp 33/ 34?

Vierailija

Jopas oli iloinen uutinen sulla, Annine! Onnea haamusta ja toivotaan, että raskautesi etenee normaalisti aina loppuun asti! Antaa taas kovasti tsemppiä tällaisille pidempään yrittäneille, sillä aina välillä meinaa epätoivo vallata mielen.

Mukavasti on lauantaipäivä vierähtänyt, olen lenkkeillyt ja syönyt toistaiseksi ihan terveellisesti, mutta vielähän tässä ehtii hyvät tekosensa kuitata muutamalla suklaalla ja karkilla...eli LT-porukalle tiedoksi, olen kiinteytynyt lähtötilanteeseen nähden " joitakin senttejä" , mutta paino on pysynyt samassa. Kävihän se tossa pari kiloa lähtöpainoa ylempänäkin, mutta nyt ollaan taas entisissä lukemissa. Mutta aikomus laihduttaa on edelleen kova.

Mitenkäs Neronjan tilanne, onko tuhru loppunut? Oma napa on hiljainen, pari päivää olen tikutellut ovista, mutta mitään ei ole vielä löytynyt. Yleensä tässä vaiheessa se on mulla jo ollut, nyt menosssa kp 12. Mutta josko olis täyspitkä kierto tulossa.

Vierailija

Olen ollut tässä muutaman päivän nettipimennossa, kun olin tuossa loppuviikolla Helsingissä shoppailemassa kaverin kanssa ja nyt viikonloppuna ollaan oltu puutalkoissa. Nyt sitten vasta kerkesin lukemaan viestejä.

Täällä on tapahtunut, vaikka mitä.

Neronja: Virtuaali hali sinulle! Nyt vain peukut pystyyn ja toivotaan parasta, että masu-asukki on ja pysyy turvallisesti matkassa mukana loppuun asti.

Wannabemami, Katri72, neronja ym. ketkä kyselitte että mites se minun laitani on..

Niinhän siinä nyt vain kävi, että täti tulla tupsahti kylään. Kyllä v...tti torstaina kun täti tuli. Eli, kp27 muuttui kp1. Oli aikas lyhyt kierto viimeks, outoa. Ja, kaikki nämä " oireeni" viittasikin vain tuohon ikävään tätiin, jota en olis halunnut kylään.

Nyt siis mennään kp4 ja odotellaan kovasti tädin lähtöä. Maha on ollut kyllä tosi kipeä. Tilasin jo viime viikolla uusia ovistestejäkin joten uusi kierto odottaa oviksen bongailua.

Katri72: Mitenkäs sinun laitasi? Oletko testaillut jo...?? ;-) Oikein paljon plussaonnea sinulle!

Nyt tämä rouva menee katselemaan vielä hetkeksi telkkaria ja sitten nukkumaan, kun on aikainen ylös nousu töihin.

Öitä kaikille tasapuolisesti! =)

Vierailija

Pelko persiissä tässä taas mennään. Aamulla oli pikkuhousuun ilmestynyt tuhrua. Jotenkin myös tuntui sellaista menkkamaista kipua, joten ajattelin, että kohta padot aukeaa. Aamun jälkeen ei ole vielä näkynyt minkäänlaista tuhrun häivähdystä, ei edes pyyhkiessä. Toiveet on kyllä nollassa, vaikka tiedänkin, että tuhrut on alkuraskaudessa yleisiä. Tänään ei ole ollut edes oireita, paitsi väsynyt olen tälläkin hetkellä. Parina edellisenä päivänä olen ollut tosi väsynyt ja rinnat on olleet arat. Mutta tuo rintojen nippailu ei ole siis ollut jatkuvaa, vaan sitä on silloin tällöin. Eilen illallakin nippaili tosi kovasti. Etomista ei ole nyt juurikaan ollut. Toivoin että se astuis kuvioihin kun rv6 alkaa.

Mä päätin, että jos taas tulee km, niin mä lopetan kyllä palstailun vähäksi aikaa ja kaiken muunkin " vouhottamisen" . Mä en vaan jaksa enää. Ajattelin, että jos tämä menee kesken, niin seuraavan kerran ilmoitan itsestäni vasta kun uudessa raskaudessa on rv14 menossa. On tää niin epätoivoista. Mutta ei auta kuin katsella, kuinka käy.

Nyt lähden valmistelemaan pojan huoneen maalausta.

Niin, kerttukasperi kysyi clomeista. Mulle gyne ei puhunut mitään, että olis tietty aika km:n jälkeen, ettei niitä kannattaisi käyttää. Mullahan oli yhdet menkat välissä ja sitten aloitin clomit. Sen olen myös päättänyt, että jos tämä raskaus menee kesken, niin hormoneja en syö. Olkoon sitten vaikka tulematta se vauva. Jos tämä menis kesken, niin jatkan painonpudotusta ja se saa olla minun hormonihoitoni.

Hieman kirein fiiliksin (anteeksi siitä)

neronja rv5+3

Vierailija

Tein tänä aamuna uuden raskaustestin. Kyllä se edelleen kahta viivaa näyttää eikä nyt voi oikeastaan sanoa, että se edellisistä vielä olisi haalistunut. Mun mielestä sen kuitenkin pitäisi jo tässä vaiheessa näyttää ihan tummaa viivaa, jos kaikki olis niin kuin pitäis. Mietin, että pitäiskö minun kuitenkin niitä lugeja jatkaa vielä huomisaamuun ja sitten soittaisin vaikkapa polille ja kysyisin, mitä pitäisi tehdä. En tiedä onko mitään hyötyä soittaa tk:een. Neuvolaankaan ei hirveästi ole intoa ruveta soittamaan.

Eilen mulla koski koko päivän päähän ja mahassa oli menkkajuilimisia. Sitten kun olin jo sängyssä (klo 23 jälkeen; ei taaskaan juuri väsyttänyt), rintoja vähän nippaili. Niin että vähissä on raskausoireet. Miten tässä TAAS kävi näin??? Miten ihmeessä me ollaan onnistuttu saamaan neljä lasta?! Sitä saa kyllä ihmetellä.

Tulen kertomaan heti, kun on jotain uutta kerrottavaa.

neronja rv:n ja kp:n välimaastossa (pitäis olla rv5+5)

Vierailija

Pahoittelut tädin yllättämille! Ja tietysti tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Paljon oli vielä piinailijoitakin! Heille rutkasti plussaonnea ja pitäkäähän meidät ajantasalla!

Neronja; Voi itku, toivottavasti tuhru ei olisi kuitenkaan merkki mistään vakavasta vaan olisi ihan vain " normaalia" raskauteen kuuluvaa! Rutkasti vauvaliimaa sinne!!!

Oma (.); Hgc-arvo oli laskenut neljään. Lääkäri sanoi, että yleensä lopussa aina tuo arvo laskee todella hitaasti, mutta koska mulla on arvot tulleet hyvin alas eikä ole tullut takapakkeja, niin voidaan jatkaa seurantaa kuukauden välein! YES!!! Eli enää (?) puoli vuotta seurantaa, sikäli mikäli arvot eivät ala uudestaan nousta!

Huomenna meillä olisi meidän äiskällä (aikuisten) halloween juhlat. Ihanaa päästä vähän " lomalle" ! Täytyy viissiin lähtä tästä laittelemaan paikkoja kuntoon lapsenvahtia (anoppia) varten...

Vierailija

Valitettavasti onnittelusi taisivat tulla vähän väärään paikkaan tai aikaan. Siis mullahan oli tuossa puolen viikon maissa tosi lupaavasti oireita. Olin tosi väsynyt ja rintoja nippaili. Perjantai aamuna tuli tuhrua ja samalla huomasin, että oireet olivat loppuneet kuin seinään. Mulla ei ole enää TIPPAAKAAN sellainen olo, että olisin raskaana. Pitäis nyt vaan saada jotenkin vielä varmuus tähän asiaan.

Mulla kun ei kroppa tahdo päästää mitään itsestään ulos. Niinhän mä jo joku aika sitten kirjoitinkin, että mun kroppani pitää kemiallisen raskaudenkin rv12 asti sisällään. Saas nähdä, millaiset tyhjennysoperaatiot nyt on edessä. Ärsyttää mielettömästi olla tällainen luuseri, jolla ei onnistu mikään! Luuseriksi tunnen itseni. Siksi aionkin, että kun tämä tilanne selviää, niin lopetan palstailun ja ilmoitan itsestäni vasta sitten kun on rv14 kasassa (tuon vaan jostain nappasin rajaksi). Mä en jaksa olla ikuinen luuseri, ainakaan julkisesti.

Mutta tsemppiä myös sinulle, UusiNuppu, omassa tilanteessasi! Toivottavasti saisit pian sen kestävän plussan!!!

Tällaisin miettein

neronja

Vierailija

aconit tuli tänään, mutta olivatkin 25 eikä 10 niinkuin piti olla. tarkistin tilausvahvistuksenkin, ja joo-o, kyllä niiden piti olla acon 10.

sillä acon 25 on ihan turha vielä huomenna aamulla testata. tyhmää.

tissejä tuikkii vähän, ja edelleen palelee, jotenkin kuitenkin on menkkamaisia fiiliksiä mahassa. eipä mitään muuta uutta länsirintamalta..

-ennis-kp24pp9

Vierailija

Olen ollut kolmeviikkoa " pimenossa" arjen tahdin takia. Elämä tuntuu antavan aallokkoja jos kullekin meistä.. Itselläni on nyt kolmannet kuukautiset km.n jälkeen km 15.8. rv.12. Testasin perjantaina plussaa rv.6+6 oli lämmöt romahtaneet 36.5 ja alkoi menkat. Ja taas sain paperiin sen joka ei taaskaan pysynyt kiinni:(((. Oli n. sentin mittainen..pitkula.. TAYSsin tulokset ei ole vieläkään tulleet kotio, mutta ovat toki olleet valmiina jo kuukauden verran sielä. Eivät ole ehtineet kirjoittaa lausuntoa ja lähettää. Eivätkä vastaa puhelimessa tuloksiin..RAIVOSTUTTAVAA!!!

Minulle kävi kanssa kipeää, kun kävin naapurissa pitkästä aikaa iltateellä. En ole ehtinyt turista ko. äidin kanssa piiiitkäään aikaan. Hän oli aivan shokissa tuolloin vastassa ovella, kun tulin sairaalasta. Reagoi rajusti. Nyt sitten itkussa kertoi minulle, että heille tulee vauva, joka syntyy silloin kun meidänkin Nyytti oisi syntynyt. Hän oli ollut juuri kertomassa, että odotamme SAMOILLA raskausviikoilla vauvaa. hÄNEN MASU OLI RV.20+ JA NIIIIIIN IHANA. Enhän siinä voinut itkeä, kun toinen oli niin kauhuissaan miten reagoin. Mutta kotona tuli pitkä itku. Ja sitten seuraavana aamuna uusi nyytti taas kesken. Kun ei pysy kiinni niin ei pysy. Onneksi Jumala on yhden löahjan suonut. Olo käy välillä epätoivon puolella. Onneksi muu elämä pitää vauhdissa, ettei pääse putoamaan sinne missä on jo joskus käynyt ja josta on tosi vaikeaa päästä ylös...

SUPERISTI SUPERISTI ONNEA JA TARRALIIMAA PIINAILIJOILLE!!!

megasti voimaa meille jotka saavat ammetaa toivon pohjattomasta lähteestä selviytymisen voimaa..

lämpöisin ajatuksin ja haluksin

UN

Vierailija

...kun on uusi pino kerran aloitettu.

Kovasti Katrille ainakin plussaonnea! Piinaa tuntuu olevan. Silti täytyy sanoa tässä kohtaa (älä nyt kuitenkaan masennu), että ne kaksi raskautta, jotka mulla ovat alkaneet (olkoonkin että toinen meni kesken), ovat sellaisia, joissa odotin nimenomaan menkkoja alkaviksi. Eli oireet olivat sen mukaiset. Ja nyt tässä kevään/kesän mittaan kun on nelisen kiertoa ollut, niin olen ollut havaitsevinani vaikka mitä oireita ja aina on ne menkat tulleet...Se kai tässä onkin niin piinallista, kun ne oireet voi tarkoittaa ihan kumpaa tahansa.

Omaan napaan kuuluu sellaista, että huomenna menen uudestaan ultraan. Olen saanut ihan olemattomia viivoja ovistesteihin, eli jonnekin se ovulaatio on kadonnut. On tietysti kallista maksaa 100 euroa siitä hyvästä, että sama asia todetaan ultralla, mutta samalla suunnitellaan sit se clomihoitokin.

KK

Vierailija

Kai minut nyt sitten voi jo merkitä tuonne plussanneisiin kun ex-haahujen puollekin jo pinoudun.

Listaa päivittävälle : plussa 9.10.2005 la 16.6.2006

Hurjasti toki pelottaa, mutta ensimmäisen ultrankin olen jo käynyt ja pikkuinen siellä oli, sellainen möykky vielä. Ihan hentoinen sykekin saatiin lääkärin kanssa tiiraten näkyviin. Ensi tiistaina olen menossa uudestaan, tarkistamaan, että papunen kasvaa ja viikotkin täsmäävät.

Aika hurjaa tämä on. Täydellistä etomista, totaalista väsymystä ja heikotusta. Vinkeää tämä raskaana olo. hih...Mutta toivon, että tämä on nyt vain kaikki hyväksi.

Hurjasti plussaonnea kaikille, oviksen etsijöille ja sen jälkeen niiden toisten plussien masiivista ilmestymistiheyttä kaikille haahuille. Enni-Maijan oireet, vilu yms. kuulostavat kovin tutuilta : ) Toivottavasti näin onkin!

Nyt palaan sänkyyn lepäämään.

Aapeli rv 6+6

Vierailija

Pikana töiden keskeltä...Sorry, nyt tulee omanapainen kommentti/kysymys clomeihin liittyen. Eli, miten pian km:n tai yrityksen jälkeen olette ottaneet clomit avuksi (Neronja, Masunasu & co)?

Mä tulin just lääkäristä ja se kyllä kirjoitti mulle clomireseptin, mutta sanoi että kun km:sta on kulunut vasta pari kiertoa ja kun on olemassa tiettyjä riskejä clomeihin liittyen, ei ehkä sittenkään kannata aloittaa niitä vielä. Vaikka ovulaatiota ei nyt ollutkaan (tämä oireiden ja ovistestien mukaan, mutta ultran mukaan lääkäri olisi veikannut ovulaation puolesta!), on silti kuulemma hyvä katsoa loppuvuosi luomusti. Tarkemmin ajateltuna olen ihan samaa mieltä: malttamattomuus on näköjään hiipumaan päin ja järki on astumassa kuvioihin...Mutta, mites teille muille on suositeltu?

Hyvää viikonloppua kaikille!

KK

Vierailija

Täällä taas...kp 4/27-34 menossa ja uutta yritystä pukkaa. Jos nyt vielä pari kiertoa jaksettais luomuilla, niin sitten helmikuussa alan kärttää aikaa niihin tutkimuksiin. Heinäjuna meni menojaan, elokuuhun kova tsemppi...Mutta aika skeptinen alan olla tämän luomuna raskautumisen suhteen.

Täytyy vissiin pitkästä aikaa kommentoida muidenkin kuulumisia, minua kun kiltisti kaikki kommentoitte. Yleensä vaan on niin kiire, ettei ehdi. Nää puolen viikon pinot kyllä auttaa pysymään ajantasalla paremmin kuin päivittäiset pinot.

Neronja: Vitsi että harmittaa. Muistan itse oman keskenmenoni, tajusin sen jo paljon ennen ultraa, siis suunnilleen silloin kun vauva menehtyi, että kaikki ei ole kunnossa. Jotenkin sen vaan tietää, mutta toivoo silti ihmettä. Pidän peukkuja sulle, että kaikki olis ok. Kyllä tekin sen iltatähtenne ansaitsette!

Enni-Maija: Mulla on acon10 vähän huonoja kokemuksia. 3 kertaa olen saanut väärän haamun niin, että seuraavana päivänä on näyttänyt negaa. Toivottavasti noi 25:set on vähän luotettavampia. Ja toisaalta...jos olis kyseessä kemiallinen raskaus, olis kai helpompaa olla tietämättä, vai? Mulla kans samanlaisia tuntemuksia lapsettomuuden suhteen. Nyt kaksi vuotta olen järjestellyt töitäni, opintojani ja harrastuksiani sen mukaan, et " jos tulen raskaaksi ja jos jään äitiyslomalla" ...enää en jaksa. Tulee kun on tullakseen, jos sitten " sotkee" kaikki muut systeemit, on varmasti sen arvoista. Ne, jotka siitä loukkaantuu eikä ymmärrä, saa olla ymmärtämättä. Yhteiskunta tekee tästä aivan liian miehiä suosivaa elämää! Mä olen päättänyt taistella sitä vastaan...

Aapelille ja Anninelle onnittelut plussasta ja onnellista masunkasvatusta!

WBM ja Masunasu: samoissa mennään. Piinaillaanko yhdessä elokuun vauvan mahdollisuutta? Nyt kova tsemppi päälle! Alkaa pikkuhiljaa olla jo meidän vuoro. Toiseen lääkäriin en ole ottanut yhteyttä, odotan kiltisti sinne helmikuulle kun kerran tää eka sanoi, et nyt jos lähetteen laittais, se tulis bumerangina takaisin.

titi75: onnea ekan kierron alusta. Muistan itse, etten koskaan ollut iloinnut menkoista niin paljon kuin silloin kun ne KM:n jälkeen tuli. Vaikka kipeä olinkin, jotenkin se vaan toi uutta toivoa.

Katri72: tsemppiä! Plussauutisia odotellaan! Oireet kuulostaa tosi lupaavilta.

Maria80: onnea hyvistä uutisista. Oman terveytensä vuoksi sitä joutuu tekemään uhrauksia, mutta yleensä loppujen lopuksi ne kannattaa. Me ollaan molemmat jouduttu aika kauan odottamaan vauvaa, ja joudutaan varmaan vielä odottamaankin jonkun aikaa, mutta kyllä se on sitten sen arvoista kun sen saa. Mä ainakin tiedän osaavani arvostaa äitiyttä ihan eri tavalla kuin pari vuotta sitten. Kova koulu on käyty.

Porkkana05: Mulla on aika samanlaisia tuntemuksia ystäviäni kohtaan. Tällä hetkellä mun kahdesta kaasosta näyttää tulleen uudet parhaat ystävät, jotka ei enää muista kutsua mua mukaansa hauskanpitoon. Kerroin heille tuossa pari viikkoa sitten tuntemuksistani ja pahasta olostani, johon he vaan " mikset sä ole puhunut tästä. Me ollaan sitä varten, et näistä asioista puhutaan" ...Kuitenkin nyt kun puhuin, ei kumpikaan ole pahemmin ottanut yhteyttä. Ainoa, jonka kanssa olen kyennyt kunnolla puhumaan asioista teidän lisäksenne on mun miehen veljen entinen tyttöystävä, josta on tullut mulle tosi läheinen. Onneksi on edes joku. Ystävän laulun sanat " mistä tunnet sä ystävän" soi aika usein mun päässäni ja olen todennut ne aika totuudenmukaisiksi viime aikoina.

VM1974: Meillä ihan samanlaista vääntöä miehen kanssa ennen keskenmenoa. Ei kuulemma rouvassa ollut puhtia puuhiin muuta kuin silloin kun oli tärppipäivät. Nyt mieskin innostunut enemmän vauvapuuhista, kyselee ovistestien tuloksista ja nippailuista...niillä vaan sytyttää vähän hitaammin, mut odotus kannattaa!

Sani-74: toi keikkajuttu kuulostaa hyvältä isänpäivälahjalta. Ehkä lomittajan hommaaminen on hyvä idea, pääsee mieskin kunnolla irti arjesta. Mä ostin just miehelle sykemittarin synttärilahjaksi, se kun on alkanut kuntoilla ja pudottaa painoaan myös. Tykkäs kovasti lahjastaan, mut ne on aika kalliita vempeleitä.

UusiNuppu: Mä odotan edelleen syyskuun alussa tehdyn papakokeen tuloksia. Piti kuulemma tulla postitse kotiin 6 viikkoa tutkimuksesta...nyt on 8 viikkoa kulunut, enkä tiedä mihin soittaisin ne saadakseni, kun heitin laput roskiin. Tosi raivostuttavaa! Sikiön koepalan tutkimuksia odotin suunnilleen 2,5 kuukautta. Tosi hidasta toimintaa huomioon ottaen, et ne on kuitenkin jo tutkittu ajat sitten. Kukaan ei vissiin viitsi enää tehdä kirjallisia töitä.

Kiitos ja näkemiin. tää lähtee nyt pakertamaan varhaiskasvatussuunnitelman pakettiin. Dead line vasta huomenna, joten ei tässä mitään kiirettä... :)

Nonna

Vierailija

Ulriina taisi kysellä mikä mulla on tilanne?

No, mulla oireet ovat entisellään mitä tässä olen kirjoitellutkin. Mä en pysty edes keittiössä olemaan jos on jotain paistettu. Mies sai paistella aamulla lihapullatkin, kun muuten olisin aivan varmasti oksentanut. Tekee tuo haju sitten tosi pahaa. Pakko yrittää miettiä sellaisia ruokia ettei tarvitsisi paljoa paistella. Oviksenkin mukaan mulla pitäisi menkat alkaa nyt sunnuntaina, jos alkavat. Ja tietenkäähän en sitä toivo. ;) Mutta toisaalta pieni epäilyksen poikanen kuitenkin on taka-alalla, että voisiko mulla tosiaan tärpätä heti ekasta yrityskierrosta km:n jälkeen... en jaksaisi uskoa niin suurta ihmettä. Mutta olo ja oireet ovat kuten kesällä juuri ennen plussausta. Muuten menkkojen tullessa mulla on ollu aina tietyt samat oireet vuosikausia ja nyt niitä ei ole.

Eilen illalla tuntui painon tunnetta hieman useamminkin tuossa alavatsalla ja on se hieman turvonnutkin. Sen vain huomasin ihan selkeästi kun kokeilin.

Mites Kaksonen, mikä on sun tilanteesi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat