Olenko juoppo??

Vierailija

Join maanantaina pullollisen viiniä (ei noussut päähän)....olen tänään juonut kohta kuusi olutta (en ole humalassa edes)...luultavasti lauantaina juon taas kuusi olutta....

Se vaan on niin hyvää ja juuon vasta kun lapset ovat nukahtaneet jos joku siitä alkaa mesoamaan...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Joilla miehet luo uraa, on pitkään töissä, työmatkoilla. Pitkään yksin olo kolmen pienen lapsen kanssa saa aikaan hirveät paineet. On jaksettu ja jaksettu siihen asti, kun mies tulee kotiin. Kun hoitovastuu on jaettu, minä ainakin kaivan punkkupullon esiin ja sanon, että lauantaiaamuna isi saa herätä!! Äiditkin kaipaa rentoutusta!

Vierailija

Kaltaisiasi on paljon, niin paljon. Minullakin on aina välllä tuollaisia huonoja viikkoja. On vain niin väsynyt ja kaipaa totaalista rentoutusta. Mutta sitten saa lapset yöksi mummolaan ja jo sujuu monta viikkoa ilman rentouttajaa. Mä olen nähnyt läheltä, kuinka nk. himouskovainen, lähes täydellinen perheenäitikin viettää kosteita viikkoja joskus, kun stressi on suurin. Minä en tuomitse ketään. Koita ensin omaa aikaa, lasten hoitoon viemistä ja jos vielä tekee mieli juoda voi olla kyse muustakin kuin vain väsymyksestä. T. äiti, joka voi olla ilman alkoholia vaikka vuoden, jos paineita ei ole liikaa, mutta sortuu helposti siideriin arki-iltanakin jos tavallista rankempaa. Perusarjen kestän kyllä. Me äiditkin ollaan vaan ihmisiä.

Vierailija

Ottakaa vastaa Jeesuksen armo ja rakkaus, tulkaa ja kääntykää Jumalan lapsiksi! Silloin ette tarvitse enää alkoholia, vaan syvä rauha täyttää mielenne! T. Pelastunut äiti.

Vierailija

18! Minun velvollisuuteni on huutaa TOTUUS julki. Minä olen pelastunut ja haluan että muutkin löytävät sen mahdollisuuden. Minä menen taivasten valtakuntaan enkä helvetin tuleen. Helvetin tuleen joutuvat varkaat, murhaajat, juopot, narkomaanit ym. pahantekijät. Voi teitä poloisia! Pelastunut äiti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat