ÄO:ni oli nettitestin mukaan 156. Yliopistossa minua on kohdeltu niin tökerösti, etten todennäköisesti koskaan

Vierailija

pysty tekemään työtä. Ja vaikka pystyisin, en haluaisi.

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Ajattelen, että todennäköisesti vähiten psyykkistä tuskaa tulevaisuudessa tuottaa se, että jään pois työelämästä enkä altistu työelämässä ilmenevälle ihmisten pahuudelle toisiaan kohtaan.

t. ap

Vierailija

Hänhän sen parhaiten tietäisi, kuka hänen työtään olisi paras jatkamaan. Ohjaajani ei kuitenkaan halunnut antaa mua kellekään toisellekaan ohjattavaksi (?).

t. ap

Vierailija

" minua on kohdeltu niin tökerösti, etten todennäköisesti koskaan

pysty tekemään työtä. Ja vaikka pystyisin, en haluaisi."

Joko liioittelit tuossa lauseessa tai sitten sinä olet masentunut. Olisi meinaan aika raskas kommentti jopa rappioalkoholistilta.

t.6

Vierailija

ja mitä puhuin asenteestasi: tarkoitan tyyliä " minä minä minä minä, minä tiedän, minä olen oikeassa, minulla painavammat syyt etc."

ja mitä ihmettä valitat graduohjaajasta: juurihan kirjoitit, että hän olisi ottanut työsi vastaan! Tiedätkö laisinkaan sitä, että monissa tapauksissa graduohjaus on juuri tuota, tiedän omasta yliopistostani useita oppiaineita, joissa gradunohjaus on juuri tuota. Ikävä kyllä, toki olisi ihanaa, jos se ohjaus olisi todellista ohjausta, mutta aika harvoin näin on.

Ja ohjaajasi tapa ei miellytä niin hanki uusi. Se, etteivät muut ole tutkineet juuri sitä mitä itse tutkit, ei tarkoita sitä, että olisivat epäpäteviä tai huonoja ohjaamaan graduasi. Ja usein opiskelijoilla on _hieman_ liian suuret ajatukset ja luulot omasta tutkimuksestaan.

Vierailija

näin houkutellaan useampia tilaamaan maksullinen todistus tai maksullinen " oikea" testi.

Ainoa testi, joka kertoo totuuden älykkyysosamäärästäsi, on mensan virallinen testi, jota ei netissä tehdä.

Älykkyys ei myöskään pelkästään riitä. On kestettävä tosielämää, ja sitä sinä et näy kestävän kovin hyvin. Olet ehkä saanut epäreilua kohtelua, jos nyt sitä ettei sulle järjestetä ylimääräistä tenttiä, voi pitää epäreiluna. Miksi tarvitset ylimääräisen tentin, jos kerran olet niin älykäs?

Voisit hyvin totutella jo nyt siihen, että elämä ei ole reilua ja paskaakin tulee niskaan. Sitä se työelämä on myös.

Vierailija

Tiedän itse kokemuksesta, että kun työntekijä vaihtaa työpaikkaa, niin harvapa jaksaa enää tosissaan tehdä vanhoja hommia. Ei ole työntekijän tehtävä etsiä itselleen uutta ihmistä paikalleen tai jakaa omia hommia edelleen. Kyllä ne kuuluvat hänen esimiehelleen miettiä, kuinka hommat jatkossa hoidetaan ja kenelle siirtyvät keskeneräiset hommat. Ja työntekijä sitten tekee kuten pomo käskee. Yliopisto maailmaa en sen tarkemmin tunne, mutta luulen, että näin sielläkin toimitaan.

JOs gradusi ohjaaja vaihtaa maisemaa, niin ota selvää, kuka on hänen pomo ja kysy häneltä apua. Tai mene käymään tiedekuntasi kansliassa ja kysy sieltä, että mitäs nyt pitäisi tehdä!

Itse olen tehnyt 2 yliopisto tason lopputyötä 2 eri yliopistoon. Ohjaajan tavat ovat hyvin erilaiset. Itse ainakin kannoin vastuun tekemisistäni. Tulihan välillä rankastikin takapakkia. Mm. toisen työn palautus oli tiettynä päivänä. 2 viikkoa ennen tuota päivää ohjaajani laittoi koko työn uusiksi! Työn rahoittaja selvensi tässä vaiheessa todellisen halunsa, mitä pitikin tehdä. Yhden yön itkin, kun selvisi mitä kaikkea pitää vielä tehdä. Itse olin kuvitellut työn olevan jo likimain valmis. Seuraavana aamuna päätin tehdä kaiken minkä 2 viikossa pystyn. Aika paljon sitä pystyy! Työ meni muutamalla korjauksella läpi.

Vierailija

ap ois muka maailman top 1%:ssa älykkyyden puolesta ja tehnyt myös virallisia testejä, mutta perustelee älykkyysosamääräänsä nettitestillä? Se mua häiritsee tässä ketjussa. :D Mä oon ihan virallisesti mitattuna saavuttanut äo:n 135, nettitesteissä heruu paljon isompiakin tuloksia.

Potku ap:lle persuksiin ja ottais itteään niskasta kiinni ja lopettas ton marinan! Perkele! :D

Vierailija

Minun takuuvarma analyysini on että olet unohtanut ELÄÄ!!! Oletko saanut KYRPÄÄ koskaan? Oletko vetänyt perskänniä? Krooninen kullinpuute ajaa naiset ahdinkoon! Etsi käsiisi joku KYRPÄ-KYMÄLÄÄNEN, joka takoo susta huolet helvettiin!! T. KyrpäKymäläänen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat