Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahoinvointi toisessa raskaudessa..

Vierailija

Minulla oli ekassa aivan kamala pahoinvointi, joka kesti läpi koko raskauden. sairaalassa tiputuksessa olin ja sain myös refluksilääkkeet, kun oli tuo pahoinvointi/oksentelu niin rajua. Nyt olis toinen raskaus edessä ja hirvittää tuo pahoinvointi. ekassa se oli lähes invalidisoivaa, kun ei voinu mennä minnekään eikä tehdä mitään..

Miten teillä, joilla on ollut rajua pahoivointia, menneet toiset raskaudet?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla oli ekasta oksentelua synnytyssaliin saakka. Tuli poika.

Toinen raskaus meni n. puoleenväliin oksennellen, lopussa oli joskus oksentelua. Enempi oireena tokassa raskaudessa oli närästystä jota ei taas ekassa ollut ollenkaan. Toinen lapsi on kanssa poika.

Noi oireet voi vaihdella tosi paljon raskauksien välillä, samoin oireitten laadussa siis voimakkuusdessa on eroa. Ei kannata kamalasti pelätä etukäteen! Voi olla ettet oksenna juuri lainkaan.. =)

Vierailija

Tiputukseen joutui useampaan kertaan kummassakin. Aina se ei välttämättä uusiudu, mutta yleisesti taitaa olla niin, että todella pahasta pahoinvoinnista yleensä kärsii jokaisessa raskaudessa.

Vierailija

oksensin myös läpi raskauden alussa enemmän ja loussa noin kerran päivässä.

Toisessa raskaudessa ei ollut yhtään pahoinvointia ei siis minkäänlaista

Kolmannessa hieman etoi iltaisin alussa mut meni nopeesti ohi kun viikkoja kertyi

Vierailija

lievempänä toisen viikon,sit lakkas. Oksensin joka päivä kerrasta-kolmeen.

Nyt tokasta lapsesta hirvee kestoällötys kesti 3 viikkoa mutta vaan kerran oksensin koko aikana.

En muuten tiedä voiko tosta päätellä kumpaa sukupuolta lapsi olisi...? Eka oli tyttö, tästä en tiedä.

Vierailija

Nyt tokassa on etonut jo pari viikkoa, mutten onneksi ole yrjöämään vielä joutunut. Kopkop.

Eka on siis tyttö, tokasta en vielä tiedä.

Uusimmat

Suosituimmat