^^^^Truplat Torstaihin!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Mun tarttee heittää mies laivalle ja sitten suunnata kohti Poria, jossa vauvan 1kk neuvola, siksi siis jo hereillä.

Vauva söi 01 aikaan ja vasta 05.30 seuraavaksi :D Ja me syötiin tissiä taas kun ei pullo heti kelvannut! No, pullosta malttoi syödä n. 50ml ja loput rintaa, johon se sitten nukahtikin hetken kuluttua :)

Mut nyt laittaa kamppeet valmiiks lähtöön

TALVIKKI:

Ihanaa että kaikki ok! Nyt otat iisisti siellä etkä tee MITÄÄn (painotan sanaa mitään, tää vanhempien kone on mäkki enkä osaa noita hakasulkeita täältä... heh) vaan nostat jalat kiltisti pöydälle, komennat miehen palvelemaan ja pidät allun kohtukodissaan viimemetreille asti ;) Ja se oli käsky :D

No nyt kamppee valmiiks. :)

T:Neiti21 kera 2 vintiön

Vierailija

Tosiaan siis mun tuhruttelu on loppu, sitä tuli siis sen yhden kerran vain. Sitä eilen muutama mietiskeli/kyseli. Kiitos huolenpidostanne :)

JELLONA, sullahan se tuhruttelu sattui tavallaan menkkojen kohille. Mulla nuo tuhruttelut menny sii johonkin ei-mihinkään-järkevän-sauman-kohille ;) Ihana sun miehuksen uni ;)

JOHELLE ja AXE, mäkään en ole talven ystävä mutta jouluna haluisin et on oikein Disney-lunta, eli paljon ja hieman pakkasta *haaveilee*

JOHELLELLE vielä flunssan karkoitussäteitä~~~~~~~~~~~~~

Mullakin juuri tulossa -> kurkku sairaan kipee :(

MII, täälläkin totaalinen repeytyminen sun eilisistä jutuista =DDDDDDDD

Punapersmii, voi helttinen sentään kuinka hauskoja juttuja ;DDDDDD

Onneks jaksat meitä hauskuuttaa vaikka sulla tuo täti hieman siellä pistääkin apeaksi :/

NEKKU, voinet kuvitella millaiselta musta tuntuu päivittäin, siis niiden paineiden osalta. Mulla kun keskiarvo paineiden kohalta tuli 86/52 eli yläpaine koko ajan alle 100. Mutta nyt kyllä et jää kotiin enään jos vielä olo heikkenee. Kuumen kanssa nuo paineet tosiaan on kamalia, huh ja hui!! Pidä huoli ittestäs ja ota löysin rantein, kuten TALVIKKIKIN :)

KATZU, ihanaa. Sä alat olla askelen päässä ä.pakkauksesta :) Näin tää aika menee. SUllakin näköjään alhainen verenpaine, huimaako usein suakin? Tai mustuuko silmis usein?

MIRULII, onko viel öitä jälel? toivottavast ei. Ihana tuo kp juttu. Musta on vielä kans aika hankala muistaa et ne on rv eikä kp:t.

MIITSU, kiva ku palasit pimennosta :)

MARIPOSA, mikä tilanne? Ihan jännittää jos se täti vaik menikin muualle, heh hee... *peukuttaa* bdbdbdbbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbd

PIIPAA, jokos hiukan helpottaa apeus tädistä? Toivottavasti. Kyllä se pikkunen teille tulee, nopeammin kuin huomaatkaan;) Voimia kotiin ilman miestä :)

Samoin NEIDILLE!!! Edelleen neuvola kuulumisia ootellen :)

LEANNAKO meni jonnekin matkalle? Mulla menny ihan ohi. Ihan ku HÖNTTÄ olisit toivotellut hyvää matkaa/lomaa? Käsitinkö jotain oikein vai väärin? *sekaisinko täällä*

Juuh, mutta nyt en enempää muista vaik kuin mietin ja yritän :O

Joten menen pötkölleen kunnes tyttö palailee koulusta, heipsistä vaan!!

=)

Vierailija

Mariposa: wau!!! mies on tosissaan lämmenny!! Nyt vaan sitä plussaa testiin!! Vitsit että oon onnellinen sun puolesta!

Mirulii: mulla on huomennakin iltavuoro... ei siis onnistu lenkkeily illalla... mitenkäs ens viikko?? vois koittaa jumppaan ja ois kiva keretä juttelee paremminkin joku pvä... mulle jumpat käy ti ja pe... jos oisit ma tai ke päivällä kotona niin voisin tulla ennen iltavuoroa käymään (jos mulla vaan on auto...) tms....

Vierailija

Onpa kiva et viä on lumi maassa...toistaseksi!! Tyttökin viihtynyt tosi hyvin ulkona!!

Oltiin tänään tapaamassa äitejä&lapsia. Oli tosi piristävää nähä taas muitakin!! Ja päivä menee mukavasti vauhdilla...varsinkin kun aamut alkaa klo.5-6!!!!

neiti: Tosi hienoa et imetys lähtenyt noin hyvin sujumaan!!!!:) Ja todella hyvin on tyttönen kasvanut! Onkos teillä vielä huudettu mahakipuja vai joko mennyt ohi?

nekku!!=) Kiva et teillä menee miehen kanssa noin hyvin!! On kyllä välillä tosi piristävää saada rakkaudentunnustuksia!!;)

talvikki: Nyt lepoa!!!

miitsu: Onpas ihana kisu!:) Meidän citykissa (vaikkei kyllä ihan kaupungilla asuta) inhoaa lunta. On silti ihan täysin sisäkissa, kesäsin makoilee rappusilla valjaissa!

mariposa: toivottavasti plussa!!! bd bd bd bd Ja tosi kiva juttu et mies noin innoissaan asiasta!

mii80: tsemiä tenttiin ja lukuiloa!!

Mulla oli tänään tarkotus hioa tytön huoneen seinät, mut kroppa oli toista mieltä. En yksinkertasesti saunan jälkeen enää jaksanut. No jos sit huomenna jaksais ni sais sit seinät pohjamaalattua viikolopun aikana!!

Maanantaina ois rakenneultra!!

Mutta nyt taidan kanssa suunnata itteni miehen viettelys puuhiin!!!;)

toivoopi lottis rv. 20!!!!!!!!!=)

Vierailija

Onko mulla menny ihan ohi, mutta siis miksi ette enää tee lapsia? Ettekö halua vai jostain muusta kiinni?

Kiva että oot ilonen meidän muiden puolesta, niin mäkin oon vaikka tuntuu et oon koko ajan niin oma napanen! Kaipa tässä tilanteessa ymmärrystä riittää, niin ainakin toivon!

Hyvää yötä!

Soffu

Vierailija

Täällä vielä viimeisiä hetkiä vietetään enne kotiinpääsyä. Kyllä on kuulkaa ihana köllähtää omaan sänkyy. Voin taata, että nukun kuin tukki. Alkuyö meni oikeestaan melko hyin, mutta sitte tuossa kolmen pintaan iski väsy. Pötköttelinkin hetken tuossa kanslian sohvalla ja lepuutin silmiä.

Neiti: Ajelkaahan varovasti. Siellä, (tai ainakin täällä ;)) on nyt tiet liukkaat. Tuuhan sitte kertomaan, millasiin mittoihin tyttö on jo päässyt. Varmasti kasvanut hurjasti.

Talvikki: Mikäs siellä on tänään tilanne? Toivottavasti supparit on jo laantumaan päin. Lähetänpä minäkin sinne supparin laannutus säteitä~~~~~~~~~~~~~

Mariposa: Hitsit kun jännittää toi sun tilanne. Millos meinaat uutta testiä? Isot peukut sille, että saisit plussan.

Nyt alkaa aamutyöläiset raahatua paikalle, joten näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

T. mirulii rv 4+5

Vierailija

Okei, älähän nyt vielä sano mittään... Te ootte nuoria ja aikaa on paljon! Mistä sitä koskaan tietää jos mieskin vielä innostuu muutaman vuoden päästä. Nauttikaa tästä hetkestä!!

Eihän sitä koskaan tiedä : )

Vierailija

MARIEELA: Juu anna mennä vaan, jalalla koreasti! ;D Asettuupahan sullakin masuasukki sit hyvän asentoon sinne kasvamaan. Ja me saadaan AXEN kanssa plussat! Jippii!! :D

AXE: Mites sulle eilen kävin kun meinasit miestä mennä vähän vikittelemään?? Toivottavasti onnistu ja jatkatte samaan malliin! :) Toivosin sulle sitä plussaa niin että vallan pakahdun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MII: Voi inha mahakipu. Se on kamalinta.:/ Mutta taas kerran osasit sen hauskasti sanoo, eli hymy korvissa sun pyykkivertauksesta. ;D Parempia oloja kuiten jatkossa!!!!!!!!!!

LEANNA: Ihana kun pääsette koko pesue lomaileen!! Mihin paikkaan Kanarialle meette? Voin kyllä kuvitella sen tavaramäärän joka sun täytyy pakata, yksinkin saa jo aika suuren laukun täyteen!

MIITSU: Ihana teitin kisu. :) Ja eikun enemmän evästä mukaan vaan, kaiken maailman herkkuja. :D

TIITIKKÄ: Juu tee kamalan vaikeet kokeet, niin ne ei osaa vastata ja sulle jää vähemmän lukemista.. Eli kerkeet myös tänne palstaileen meitin kaa!!!!:D

EMMASANNA: Sitä voikin kovin työteliäs ihminen vähän tylsistyä jos noin vain joutuu lomaileen. Multa voi aina kysyy miten ne päivät kannattee ogranisoida, oon ihan pro noissa hommissa! ;) Ei vaan, ihanaa kun pääset jo kunnolla valmistutuun vaaveliin.

SERPPU: Jahaa, kuinkas kiharat onnistu?? Laitoitko sellaset SERPENTTTIINI-kiharat??????

Hmm.. Luulen että mies on aika valmista kauraa vauvan tuloa ajatellen. Eka se totes että siinäpäs ois elämän tärkeimmät asiat samassa paketissa (siis jos oisin paksuna), sit se sano et no hän kerkeää sit ainakin neuvolaan ja tänään se ilmoitti jännittävänsä sitä testiä niinku joulua. ;D Oon siis aika ilonen. :D Mutta edelleen epäilen vahvasti että kerkeän edes testaamaan, täti tulee kuitenkin. Nyt on taas nimittäin vähän vihlonu sieltä sun täältä. Ja yhtäkkiä meni maha aivan sekasin, aamulla vielä tuntu et ois ennemmin ummetusta tms. (SORI NÄÄ MUN JUTUT!) Eli odotellaan. Kp ois nyt 32/ miljooona. :D

Vierailija

Olen kahtena aamuna herännyt seiskalta (kun " normaalisti" menee lähelle puolta päivää - kuten olette varmaan huomanneet...) ja nytkin olen vaan koko illan maannut sohvalla ja katsonut telkkaria. No, huomenna tulee " tukipoika" 1v7kk, ei paljon ehdi lepäämään;)

[b]Mariposa:[/b] Mä nauroin yhden ystäväni kanssa, että pitäs varmaan laittaa mut roikkumaan seksin jälkeen käsiraudoilla nilkoista kattoon kiinni;) hehheh.. En kyllä kaikkien kavereideni kanssa tällaisia puhu, mutta olen huomannut, että me kätilöt ollaan aika.. hmm.. avoimia.. ;) Junassakin muut kuuntelee korvat punasina meidän vauvan-teko-juttuja:)

Sä muuten OLET raskaana!!!! :D

On varmaan ihanaa [b]Miitsu ja Mirulii[/b], kun on joku siinä lähellä joka menee rv:ssa ihan samoissa!! Mullakin olis nyt yksi " oikea" kaveri + [b]Marieela ja Soffu[/b], joilla olis kesäkuussa la... Kiirettä pittää!:)

Vierailija

hienoa talvikki että kaikki hyvin, nyt vaan lepoa lepoa lepoa;)

neidille hyvää 1kk neuvolaa!aina jännää päästä kuulemaan miten on pikkuinen kasvanut. teillähän on hienosti nukuttu ja vaavi vielä niin pieni, muutaman kuukauden päästä meette jo yön putkeen ilman syöttöjä..

meillä taas heräily aloitettiin jo hyvissä ajoin, eilen poika nukahti ihmeen hyvin,muutaman minuutin hyssyttelyllä,seittemän aikaan, mutta kai se sitten on yöstä pois jos illalla jo nukutaan, eli ensimmäistä kertaa herättiin jo kahdeksalta ja tissiä haluttiin, sitten yhdeksältä ja niin eespäin tasaisesti tunnin välein heräten aamuun asti ja aina halusi tissin, vaikkei välttämättä ees ollut nälkä, kai se sitten rauhottaa..keskellä yötä valvottiin jonkun aikaa ja aamulla sitten herättiin kuudelta, paaah, oisi tämä äippä kyllä suostunut vähän pidempäänkin nukkumaan;) no ehkä sitten joskus(10vuoden päästä) on minunkin aikani nukkua..

mirulii, miten ihmeessä jaksat öisin olla töissä? itseltä ei kyllä onnistuisi ensinkään..

täällä (helsingissä) myös ensikertaa lunta maassa ja kylmän ja liukkaan näköistä,hyrrr. yritin pojallekin ikkunasta näyttää että nyt on kuule maassa sinun elämäsi ensimmäiset lumet.ei paljoa kiinnostanut;)

parvekkeellekin oli satanut ja mietinkin että kohta täytyy aamuisin aurata parveke ennen kuin pojan saa päikkäreille, vai pitäisiköhän ihan hankkia lumilinko:)

no juu nyt aamupalalle ennenkein poika herää päikyiltä ja äiti jää ilman ruokaa...

aurinkoista aamua.. sunnuntaina muuten päättyy kesäaika,nyyh, meien kesävaavi on jo niiin iso.

hyökkään riisipiirakoiden kimppuun!

Vierailija

Leanna: ihan oon kanssa kade sulle vaikka vasta viimeviikolla ja tälläkin viikolla oon ollu poissa kotoa... ois niin kiva päästä jonnekin lämpöseen lepäilee :) Hauskaa matkaa!! Uskon että tuskaa tavaroiden pakkailu :(

Tänään sain nauraa veet silmissä meidän kissaa: se on oikeesti ihan omituinen: oli ekaa kertaa tälle syksylle lumisessa ulkoilmassa ja oli aivan onnessaan!! Peuhas siellä lumessa ja juos hulluna! Ihan vihasena muris mulle kun väkisin kannoin sen sisälle!! :) omituinen otus et tykkää kylmästä: nukkui vielä parvekkeella " päiväunetkin" !!

Ihan kauhee nälkä kokoajan... taas eväiden kimppuun.. tylsää töissä...

Vierailija

Tällä viikolla on ollut vähän vaikeuksia ehtiä tänne. Olisi niin paljon kaikkea tärkeää, mitä pitäisi tehdä. Näinhän se on usein loman jälkeen, ennen kuin pääsee taas kiinni rutiineihin. Meillä on ollut myös kolmasosa töistä sairaana, joten muilla on ollut ylitöitä. Ensi viikolal olen täällä varmaan vielä vähemmän. Ajattelin nimittäin pitää kaikille luokilel kokeet, eli illat menevät kokeita korjatessa.

Kiva kuulla, että Talvikille kuuluu jo parempaa kuin eilen. Saman ohjeen antaisin kuin muutkin: lepoa! Pienten lasten kanssa on varmasti vaikea ottaa rauhallisesti, mutta ilmeisesti saat mieheltä ja isovanhemmilta kuitenkin apua.

Nekkukin tuntuu voivan jo paremmin. Ainakin kuulostat reippaammalta ja iloisemmalta.

Neidilläkin tuntuu sujuvan hyvin arki kahden pienen kanssa. Kiva kuulla, että imetys onnistuu ja vauva kasvaa hyvin.

Mariposaa täytyy siis edelleen piinailla. Hyvin voisit varmaan jo testata, kun kierto on venynyt noinkin pitkäksi.

Leanna taisi olla lähdösäs matkalle. Tämä onkin varmasti yksi parhaista hetkistä lähteä johonkin lämpöiseen paikkaan. Lokakuussa on yleensä niin synkkää ja harmaata, ja luvattiinhan tännekin taas loppuviikoksi plussakelejä.

Nyt joudun lopettamaan, koska täytyisi vielä ehtiä kirjastoon. Onneksi meiltä ei ole sinne kuin 100 metriä. Muuten en varmaan jaksaisikaan lähteä.

Vierailija

Ot:n kimpussa ja jumpassa se päivä venähti....

Voi NEKKU mikäs sua nyt oikeen vaivaa!!? Hui, tollasia heikkouskohtauksia! Onneks on ammattitaitonen hoitaja lähellä : )

Axe: Nonni, pistäs Plussaks ni päästään vaunuilee sitten yhdessä : )

Meidän äiti oli muuten ihan innoissaan et pääsee lykkää vaunuja kun kuuli et oon raskaana. Mä sanoin et voin tuoda vaunut jo nyt ni pääset harjottelee.

Tein äsken vimpan testin ja varmistin ettei oo kemiallinen raskaus. Olin siis aikasemmin saanut vain niitä haamuplussia. No nyt ilmesty paksu punainen viiva testiin puolessa minuutissa. Ei mitään epäilystä! Nyt vasta olen AIVAN 100% varma raskaudesta. Viikko on menny, mutta en ole ihan täysin uskonut. Nyt uskon!

Voi MARIPOSA, sähän oot raskaana. Ootas kun mä vähän opetan sua (oon lähihoitaja ni tiiän): Jos menkat ei tuu ni on raskaana!!!!!!

: DDDDD

Niin mullekkin kävi : )))))))

Matteusk: annahan kuulua itsestäsi!

Neiti: Anteeksi jos joku juuri kysy ja mulla meni aivan ohi, mutta milloin se eka leikkaus on? Onhan ne ihan rutiinijuttui? Ettei tarvi jännittää kauheesti!

Hei MARIEELA: Sinähän siitä puhut että kun maha on iltasin ku potkupallo. Nyt mä ymmärrän. Niin täälläkin ollu parina iltana. Mistäköhän se johtuu? Ei mulla ennen raskautta. Aamuisin on vielä ihan lautamaha. Outoa!

Miitsu: ei vieläkään mitään oireita? Sehän on tavallaan helpottavaa ainakin mun kannalta. Eli mulla voi mennä ihan rauhas viel ainakin viikko ennen ku alkaa mitään ilmaantuu. (meet muistaakseni viikon mua edellä : )

Nyt koiralle ruokaa ja ulos sen kans!

Mun piti siivota tänään keittiö, siivosinko? EN!

♥Soffu+Nuppu rv 5+1 (hitaasti, mutta varmasti)

Vierailija

Vailla tekemistä täällä töissä!!

*reps* serpenttiinikiharat ;) ihanaa, nyt äkkiä sinne parturiin niin saadaan uutta kuvaa..

mäkään en oo kyllä esitelly mun uutta etutukkaa mutta ehkä saan kuvattua jos pääsen näistä finneistä eroon: heh, Marieela: poikaakohan täälläkin ootellaan? kun naama kukkii... Musta ainakin jo tuntuu että poika meille tulee... saas nähdä sitten

Jellonalle:hyllyjen täyttelyintoa: jos mulla on mahis olla " käsi" niin mitään en saa kyllä aikaiseksi, mutta kyllä mä välillä jotain aikaa saan: viime syksynäkun alettii tekee kämppäremppaa mies vei mut kämpälle ja läx " nopeesti käymää jossakin" tunnin ooteltuani päätin että osaan miekii laminaattii laittaa lattiaan... hyvin sujui ja puolet keittiöstä olikin jo uutta lattiaa kun mies viimein nolona tuli... kovasti ihmetteli et mix en ollu ees soitellu... kuvitteli et oottelen vaan sitä siellä!! :) sirkkeliä en osannu käyttää joten jouduin sahaamaan käsisahalla oikeen mittasia paloja!!

et semmosta... pimennon jälkeen oonkin täys riippuvainen... vissii pitäs käydä odotuspuolellakin... mutta kun en meinaa muistaa et oon kans kesäkertuis.... ;)

Vierailija

NEITI: Olipas vaan tytteli kasvanut hyvin. Ensin tosin sekoitin ne luvut ja ihmettelin että kuin se oli lyhentyny 3 senttiä. Mutta eipä ollukkaan ku kasvanu. Onneks. Sitten 90 vuoden päästä alkaa lyheneen. :D Niin ja kiva kun saat tissitellä. ;D

AXE: No voi olla että en malta sunnuntaille ootella, varsinkin kun se testi on jo valmiina. Katothaan.. Emmä pillaa kiihreelä. ;D (alan kylvään tätä meän kieltä tänne teille pieninä annoksina että ymmärrätte mua sit jos joskus vaiks nähään livenä;) ) ..... (ei vaiskaan, en puhu sitä. Puhun vaan mitä sattuu)

Oi muailma, äiti oli tehny niin hyvää pizzaa että pois tieltä. :D Että muuta ei nyt tuukkaan mieleen..

Ei ku niin PIIPAA: Ihania sun lapsukaiset!!!!!!!! Pienemmällä niin sulosesti ikenet sieltä vaan paistoi! ;D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat