Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moneksiko viette lapsen hoitoon?

Vierailija

Mua mietityttää aikainen aloitus. Mies tarttee auton ja matkaa hoitoon on 3km, pitäs siis viedä 7.30 lapsi hoitoon.

Mulla alkaa työt 8.30 ja kävellen pitäs näin talvella viedä, niin aika samaan aikaan pitäs lähteä liikenteeseen, että ehdin minäkin töihin.

Kahta autoa emme aio pitää.

Kommentit (6)

Vierailija

Nytkin tyttö vielä nukkuu, niin tuntus hirveeltä herätellä hoitoon. Vaan varmaan alkas aikaisemmin nukkumaankin jos tottus heräämiseen. Meillä aika vilkas lapsi joten päiväkoti oölis varmaan hyvä?

Äh mitä enemmän mietin sen hölmömmältä tuntuu..

Vierailija

sillai, että ehitään kävellä vajaa 2km asemalle... juna lähtee vajaan tunnin päästä. Joskus syö aamupalan kotona, mutta ei oo oikein aamupalaihmisiä, paras ottaa mukaan ja junassa antaa syödä. Yleensä leipää... Lähdetään tossa puolen tunnin päästä varmaan. Meneehän siinä matkoihin aika kauan. Lapset onneksi aamuherääjiä ja nousevat itsekseen varhain.

Vierailija

Harvoin joutuu herättelemään, siksi ei tunnu pahalta viedä niin aikaisin ja pääsee sitten lähtemään töistäkin aikaisemmin. Aamupalan syövät hoidossa, kotona vaan heitetään vaatteet päälle ja lähdetään. Autolla heitän puolen kilsan päähän ja jatkan itse 4 km työpaikalle, paitsi niinä aamuina kun mies vie, silloin kävelen.

Uusimmat

Suosituimmat