HEINÄSIRKAT iloista tostaita

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ajattelin kokeilla tätä aloitusta. toivottavasti tein oikein...

toivottavasti tänään tulis monta plussaa.........

täällä täti on pysyny vielä poissa vaikka tänään olis ollu tätin tulo päivä.

raskaustesti näytti negaa mutta jännä kyllä et ovis testi näytti heikkoa plussaa! onko muilla käyny niin?

tänään tarttis mennä hakemaan ekat joululahjat ja sunnuntaiksi

täytyis hakea kaikki esikoisen syntymäpäiviä varten.....

toivottavasti täti nyt kans pysyy pois....

plussa onnea kaikille ja tätit pusikkoon...

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Aloin itsekin kihisemään innostuksesta, kun metallinmausta oli puhetta. Itsellänikin on pariin otteeseen ollut todella selvä metallinmaku suussa. Tänään siis kp 25, oviksen bongasin kp 15. Ensi viikon ke olisi ilmeisesti testauspäivä, ellei menkkoja kuulu. Kuinkahan ihmeessä jaksan odottaa sinne asti... ;) Tänään ollut varsin vähäoireinen päivä, pari kertaa tullut ällötysaalto. Onneksi menkkoja enteilevää tuhruakaan ei ole ollut! Viimeksi se alkoi jo kp 23/27. Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Vierailija

Jenni ja Myypikkuinen!!! Jennille vielä, että mulla olikin sellanen olo täällä että saat plussan =)

Onko runsas valkovuoto muuten raskausoire??? Sitä on täälläpäin nimittäin ollut maanantaista asti... aamulla jo luulin että menkat alkaa, mutta vv:tähän se vain oli.

M-H kp22/34?

Vierailija

Täällä jännät hetket meneillään, kp 27/26-28. Kovasti on sellaisia kipuja, että menkat alkaisi, mutta niin oli kyllä esikoisestakin ihan samanlailla menkkakipuja, mutta menkat ei sitten ikinä alkaneet. Eli toiveet on vielä korkealla =)

Sitten eilen iski kumma " oire" . Koko päivän oli suussa tosi inhottava metallin maku. Ja nyt alkaa taas tuntua samalta, kuin metalliputkea tms imeskelisi, yök.

Käyn tänään ostamassa testin ja testailen varmaan tuossa iltapäivällä. Järkevämpää olisi tietty odottaa vielä ainakin huomiseen, mutta siinä paketissa on 2 testiä, niin voin tuon yhden huoletta " tuhlata" =)

Vierailija

Kiva kuulla, että menkkajomotuksista huolimatta on raskaus mahdollista. Toivotaan, että tää jomotus ois mullakin merkki jostain paremmasta eikä menkkojen alkamisesta. Melkein tekis jo mieli itsekin testata, mutta parempi malttaa mielensä vielä niin ei oo pettymys sit ehkä niin iso...

Vierailija

Onnea Jennille ja MyyPikkuinelle plussista :)

Minä se ramppaan vessassa pelonsekaisin tuntein, että joko täti on tullu. Mutta vielä on pysynyt poissa ja kp on 28/26-28.

Mulla edelleen runsasta valkovuotoa jota on ollut jo toista viikkoa. Alavatsaa nippailee, mutta nyt ei ole ollu tyypillistä menkkakipua. Mutta eikös joku antanut toiveita, että silti vois olla raskaana :) Puhtaan neganhan tein eilen aamulla.

Vierailija

Taru: En halua masentaa, mutta minullakin on ovistesti näyttänyt heikkoa viivaa myös ihan loppukierrosta, mutta en ole silti raskaana ollut. Toivotaan kuitenkin, että se täti älyäisi pysyä teiltä poissa ja tulisi se plussa oikeaankin testiin:)

Itsellä menossa kp 18/26, eikä mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ole ollut:( Sinänsä kyllä harmittaa, jos ei plussaa tästäkään kierrosta tule, kun yritys on kuitenkin ollut 10+ tässä kierrossa:( No, odotellaan vielä vähän yli viikko ja siirrytään sitten elokuisiin...

Vierailija

Jennille ja MyyPikkuiselle!!!!:) Ja IIIISO halaus molemmille!

En eilen päässyt käymään koneella ja nyt oli paljon luettavaa kun piti käydä ensin lukemassa eilisen kuulumiset ja sitten tällekin päivälle oli jo paljon pinoutuneita ilmaantunut. Ja niitä kaivattuja plussiakin näköjään alkaa tulla jo ihan mukavasti. Ja me muut tulemme sitten perässä, kunhan keritään!

Eipä tässä itsellä niin paljon kerrottavaa ole, kun kp vasta 10/26-27, mutta viikonlopuksi pitäisi oviksen tulla, ja sitten päästäänkin taas odottelemaan.. Mutta mukava on käydä lukemassa muiden sirkkojen kuulumisia ja noi plussauutiset antaa aina itsellekin toivoa ja tsemppiä.

-LeiMu-

Vierailija

Minulla myös valkovuoto selvästi lisääntynyt sekä koostumus muuttunut, lisäksi lämmöt pysyneet loppukierron koholla(tosin saattaa tällä hetkellä johtua myöskin flunssasta).

Ajattelin itse testailla seuraavan kerran lauantai aamulla, mikäli pystyn hillitsemään itseni kokonaisen huomisen päivän(kovasti tuo valmiiksi ostettu testi tunkee ajatuksiin), sekä tietysti edellyttäen että täti ei pakkaudu totutuille visiiteilleen tällä kertaa. Jaksamista piinailuun; yrittää täällä kovasti karkoittaa tätiä piiiitkälle matkalle pois meitä kaikkia kiusaamasta...

Vierailija

Voi kun sais vielä joskus itekin kokea sen tunteen joka tulee plussan ilmestyessä testiin... Mulla menossa kp 28/28-32 ja sama menkkamainen jomotus alavatsalla jatkuu jatkumistaan... Jatkuvasti ravaan vessassa kyttäämässä että joko on toivo menetetty... Sikäli outoa, että yleensä mulla kyllä menkat alkaa viimeistään parin päivän sisällä tuon jomotuksen alkamisesta ja nyt sitä on jatkunut jo varmaan viikon, mutta menkkoja ei (vielä) näy eikä kuulu. Eilenkin olin ihan varma, että NYT ne alkaa, mutta ei sittenkään..... No toivossa on hyvä elää niin kauan kun niitä ei näy. Testiä en aio tehdä ennen kuin lauantaina aikaisintaan, jos siihen on silloin vielä aihetta.

Tuli mieleen kun joku kirjoitti nänneistään, että esikoista odottaessa nännien tummuminen oli yks ekoista oireista, joista osasin epäillä olevani raskaana jo ennen plussaamista. Tosin se tummuus on jäljellä edelleen vaikka tyttö on jo 1v9kk, joten siitäkään en tällä kertaa voi päätellä omalla kohdallani mitään :(

Kovasti kuitenkin plussaonnea meille kaikille niin ovis- kuin raskaustesteihinkin!!!!!!!!!!

Vierailija

[color=darkorchid]ONNEA JENNI![/color]

Ihanaa! Lisää plussia haluaa nähdä hän....

Musta on tullut ihan höpsö. Mulla on nyt opinnoista perioditauko eli siis syysloma. Rästitehtäviä pitäis yliopistolle naputella vaikka millä mitalla, maanantaina on dead line eikä viikonloppuna ehdi. No, meikä kirjoittelee silloin tällöin muutaman rivin ja palaa taas vauvasivuille. Kp 11/28 ja mielessä vain lisääntyminen, heh.

Jatkan taas töitä....

Vierailija

mulla on kans jus tuollaista keltaista. yök..

muuten hyvä kun vaan täti pysyis pois ja testistä tulis plussa...

alkaa kyllä mennä hermot ku ei tie onko vaavi tulos vai täti..

TOIVOTTAVAST vaavi..

tänään olin juuri kaverini kanssa shoppailemassa ja hänellä on puoli vuotias pikku neiti. voi kun oli ihanaa kulkea pienen vauvan kans..

siis kuume vaan nousi...

onneks on paras kaveri niin saa olla vaavin kans usein tekemisis..

Vierailija

Oikein paljon onnea!Mahtavia uutisia!Ihan muakin alkaa itkettää..

Jos siirryt heti tonne odotuspuolelle ni käyhän kurkkailemassa vielä meitä piinailijoita:)

Nellariina:Lupaavia oireita sullakin, pidän kyllä nyt peukut pystyssä ettei se täti tuu sun luokse iltapäivästä eikä muutenkaan piiiitkäään aikaan:)

Omaa:Eilen kun olin pistäny sen viestin ketjuun, ni menin pesee naamaa ja kun laitoin yövoidetta nassuun,mulle tuli hetken ajan tosi kova halu syödä sitä rasvaa:)ei oo kyl ikinä ollu tällasii oireita missään kierrossa...mut nyt yritän rauhottuu ja olla miettimättä koko asiaa.Mies vitsailee rinnoista kun ne nännit on tosi näppyläiset..toivottavasti ei kuitenkaan oo mitään " vakavaa" ihottumaa tai mitään.Pitää vaan toivoa et raskausoireita ois.

Huomenna mies lähtee viikoks kertausharjoituksiin ni joudun kärvistelemään yksinäni oireineni:)Kirjotteen sit varmaan entistäkin enemmän...hih...

hauskaa päivänjatkoa kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat