Enää en aio nähdä vaivaa mieheni vuoksi

Vierailija

Mieheni on juntti ja törkimys. Ollaan oltu naimisissa pari vuotta ja koko ajan olen huolehtinut itsestäni, meikannut, laittanut hiukset ja pitänyt huolta etten ole kotonakaan mikään seinästä revitty pelle. Laihdutin kakosten syntymän jälkeen, nyt liikakiloja on vielä 5-7, mutta siis olen jo pienentynyt ainakin kaksi vaatekokoa. Ostin uuden pienemmän takin ja esittelin sitä miehelleni, näyttäen samalla vanhaa, säkkinä päälläni roikkuvaa takkia, jolloin miheni sanoi, että miten niin se on iso, ainahan se on tuolta näyttänyt. Saatanan puusilmä odottaa saavansa pillua, mutta ei sitten vastaksi voi edes teeskennellä olevansa herrasmies. Kyllä vaan muut on laihtumiseni huomanneet.

Tästä lähtien piereskelen estotta, enkä kampaa tukkaakaan, kun ei tuo äijä siitä välitä, enkä minä enää edes halua miellyttää tuollaista toista huomioon ottamatonta ääliötä. Illatkin istutaan tuppisuuna tuijottamassa televisoita, mistään ei ikinä keskustella. Ja silti se vissiin odottaa, että sitä rakastetaan ja himoitaan silmät kiiluen. Kuin eläisi kasviksen kanssa. Tietää jo, ettei tarvitsisi kuin pari lausetta vieraalta mieheltä, pientä keskustelua ja meikäläinenhän unohtaisi kotibarbaarinsa heti.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

että minä kehun ja kannustan miestäni (kun aihetta on), mutta mieheltäni en vastaavaa saa kuulla kuin TODELLA harvoin. Mutta mitäs siitä, mun mieheni nyt vaan on luonteeltaan sellainen ;) Tiesinhän sen jo kun yhteen mentiin.

Sitä paitsi, exäni oli sellainen, joka koko ajan " lässytti" ja kehui jne. ja olikin loppupeleissä ihan täys paska petturi. Joten mielummin jurompi mutta luotettava kuin gigolo :D

Vierailija

" Helppo sun on kutonen tuomita, jos oma mies on helmi. Justhan ap sanoi että hän antaa positiivista palautetta.

Oma mies myös helmi, siksi ymmärränkin ap:ta, mistä hän jää paitsi. "

Koska ASENNOIDUN häneen kuin helmi-mieheen... Enkä määi täällä jos hän ei ylistä vaateostoksiani tai laihtumistani..

Vierailija

Tai eivät ainakaan hoksaa. Ehkäpä hän kiinnittää huomionsa enemmän siihen naiseen takin " sisällä" kuin itse takkiin? Ja tuo kommentti, niin miesten tyylistä, tuskin tarkoitti sillä mitään pahaa sinua kohtaan. Ei vaan tajunnut, että säkki ja takki on kaksi eri asiaa ;)

Vierailija

Mieheni oli koko seurusteluajan ihana ja huomaavainen, mutta nyt avioliiton myötä on lopettanut kaikenlaiset huomioon-osoitukset, paitsi " anna mulle tänään pillua" .

Vierailija

Mitäs mäkätät. Minä kehun miestäni jatkuvasti, mutta sinä taas oletit automaattisesti, että täällä vaan yksipuolisesti huomiota halutaan. Meillä nää roolit vaan on niin, että minä kehun ja kannustan ja mies vaan on ja nauttii saamastaan huomiosta. Kysehän onkin siitä, että mies ottaa itsestäänselvyytenä oman erinomaisuutensa ja minä sitten saan vissiin paistatella hänen erinomaisuutensa valossa.

Terv. ap

Vierailija

Minä olen kelvannut ukolleni kloinenni päivineen aina ja itsestä kun taas tuntuu sille että ei vois erotiikka olla kauempana tästä kropasta... tissit riippuu ja roikkuu, takapuoli hyllyy ja heiluu, appelsiini-ihoa on niin ettei muuta nahkaa ees näy. silti olen hänen mielestä aivan uhtä " haluttava" kuin silloin 20kg ja kahta lasta (kolmas tulossa) ennen.

Kaippa nämä meidän karut karpaasimme ajattevat asian olevan ihan samoin heidän kohdalla... ei se nyt oo niin yhden kaljamahan ja jenkkakahvojen päälle.... Vähän kyllä pitävät itsestään selyyksinä kai välillä, mutta niin minäkin omaa miestäni. tuossahan se on mahoineen kaikkineen ollut ja toivottavasti pysyykin :)

T. Mamma x3

Vierailija

Miksi ihmeessä miehen käytöstä puolustellaan ja nainen teilataan? Mikä luomakunnan kruunu mies teidän mielestänne on, kun naisen täytyy elää täysin huomiotta vain koska miehet muka on sellaisia? Eihän ole, olen itsekin tavannut paljon ihania, naisensa huomioonottavia miehiä ja sitten taas näitä jörriköitä, jotka laiminlyövät naista juuri noin ja sitten sitä huomiota haetaan toisaalta. Miehet voisivat itse miettiä käytöstään. Pysyisivät poikamiehinä, jos ei huvita pitää vaimoa hyvänä millään tavalla.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minulla on kanssa mies, jonka silmät sädehtii ilosta kun häntä kehutaan, mutta minulle hän ei sano ikinä mitään mukavaa. Saatan käydä kampaamossa ja ukko vielä vie minut, mutta hakiessaan ei kommentoi sanallakaan uutta väriä tai siistiytynyttä olemusta. Ihmettelen itsekin miksei hän voi kohdella minua samalla tavalla kuin mistä itse kuitenkin selvästi nauttii. Jokainen ihminen, nainen tai mies, kaipaa positiivista huomiota. Meillä sitä ei saa mistään. Ruuasta ei kiitetä, ei koskaan sanota onko hyvää vai ei, uusia vaatteita ei noteerata, ei puhdasta kotia tai maksettuja laskuja, ei mitään. Onko sitten ihme, jos nainen menee sekaisin saatuaan edes joltain hieman huomiota?

Lisäksi ruoka haukutaan, vaatteet haukutaan, koti haukutaan, sanotaan että mitään et tee, ja itse on lorvake, tyhjäke ja ällöke.

Vierailija

Kai sitä nyt jokainen pitää huolta itsestään oman itsensä vuoksi, eikä jonkun muun. Jos taas olet ylitällätty olosuhteisiin nähden, ni se on naurettavaa, kuvittele oma miehesi pukeutuneena armanin pukuun kotona ollessaan. Joku muu sua nyt mättää todellisuudessa, mieti.

Vierailija

Ihmeellisiä olentoja, nämä naiset, kun aina sieltä löytyy tämä oikea tunne ja tieto. Mitenkä aina ovat oikeassa. Milloin viimeksi joku mies on itkenyt että vaimo ei huomaa vaikka tein sitä ja tätä? Ei se mies mikään teidän mutsi tai päivähoitaja ole jolta sitä huomiota pitää hakea.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat