Gallup lahjasoluilla hedelmöitetyille!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

1. Montako siirtoa takana?

2. Monennellako onnistui (jos on siis onnistunut)?

Minä:

1. Ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) siirtoni viikolla 46

2. -

Kertookahan samalla noviisille kuinka kauan piina kestää? Eli koska voi saada varman tiedon kiinnittymisestä?

Kommentit (5)

Vierailija

... nyt vasta huomasin, että siirto onkin marraskuun puolessa välissä...

Verkkiksellä on muuten ohjeet (Tsemppilistan lopulla), kuinka pääsee suljetulle sähköpostilistalle lahjasoluhoidossa olevien kanssa - sieltä saa varmaan paremmin vastetta kuin täältä...

Terkkuja

Eemeli (ei siis vielä yhtään lahjasoluhoitoa, mutta mietintämyssyssä on ollut...)

Vierailija

... täältähän sitä saankin vastausta äsken toiseen ketjuun (FSH)esittämääni kysymykseen :-)

Aikaisemmin oli nyrkkisääntö, että testata tuli pp. 14 (siirtopäivä = pp. 0)... jos menet veritestiin, niin silloin voidaan tuloksia ottaa esim. pp12... kiinnittyminen tapahtuu usein pp. 6-7 paikkeilla, ja jotkut ovatkin testanneet herkillä mittareilla jo pp. 10, mutta sitten voi hermot mennä, jos pitääkin odottaa jotain haamuviivan vahvistumista tai " himmentymistä" ... teetkö testin kotona vai menetkö ns. " veritestiin" klinikalle???

Piinispinnaa!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

1. Montako siirtoa takana?

-yksi siirto lahjasoluilla, omilla useita ennen sitä

2. Monennellako onnistui (jos on siis onnistunut)?

-sillä ensimmäisellä heti onnistui

Kertookahan samalla noviisille kuinka kauan piina kestää? Eli koska voi saada varman tiedon kiinnittymisestä?

-luovutetuilla munasoluilla on samat piinisajat kuin normaaleissakin IVF:ssa/PAS:ssa, eli n. 14 päivää. Jotkut testit voivat kai paljastaa jo n. 10 päivän kuluttua, mutta en kuitenkaan suosittele ennenaikaista testailua. Itse testasin aikaisemmin aina jo viikkoa ennen oikeaa testipäivää ja aina tuli negaa. Se oli tosi masentavaa ja siinä ehti kokea pettymyksen uudelleen ja uudelleen tarpeettoman moneen kertaan. Tuo onnistunut siirto oli itse asiassa elämäni ainoa kerta, kun maltoin odottaa testipäivään. Nyt se tuntuu melkeinpä enteelliseltä.

Onnea sinulle hoitoihin!

Vierailija

1. Yksi siirto takana, yksi alkio siirrettiin

2. Ensimmäinen siirto toi meille plussan ja ihanan pojan kaksi vuotta sitten!

Minä testasin plussan 13. pp:nä. Olisi varmaan näkynyt jo pari päivää aikaisemmin, mutta jaksoin kuitenkin odottaa melkein testipäivään asti!

Odotamme nyt uutta luovuttajaa, haluaisimme toisenkin lapsen!

Onnea siirtoon, toivottavasti tulet raskaaksi!

Terv. Hathor

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat