Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^¨Syyssäteiden torstai*^¨

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

[color=orange]Laitetaans vähän väriä elämään:)

Täällä takana tosi risainen yö, kuopus heräili xkertaa yön aikana ja huuteli sängyssään ja herätyskin oli jo 7.30 zZzZzZ nyt vähän pöpperössä tässä kirjoittelen. Tiedä sitten tekeekö hampaita vai johtuiko levoton yö eilisistä yli neljän tunnin päikkäreistä![/color]

[color=plum]Hitsi kun ei muista tuosta eilisestä pinosta oikein mitään, kun ei eilenkään oikein ehtinyt ajan kanssa tänne koneelle. Toivotan kuitenkin kaikille plussasäteitä ja tärppionnea tasapuolisesti.

Gallupeista: Asumme omassa kerrostalo osakkeessa ja pienihän tämä meidän poppoolle jo nytkin on, mutta näillä näkymin aiomme tässä pysytellä vaikka pikkunelonenkin ilmoittelisi tulostaan jossain vaiheessa.

Raskausaikana minulla ei ollut mitään outoja mielitekoja. Kahvi tökki, ja keskimmäistä odottaessa myös banaani. Vielä 21rv piti oksentaa kun erehdyin syömään banaanin. Nyt kuopusta odottaessa kaikki kirpeä ja hapan maistui hyvältä.[/color]

[color=maroon]Omasta navasta sen verran, että nyt on menossa kp 18/26, eikä mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ole:( sinänsä kyllä harmitaa, jos ei plussaa tästäkään kierrosta tule, kun yritys oli kuitenkin 10+ tässä kierrossa:( No, ensi lauantaita ja tätiä odotellessa...[/color]

Huomenna lähdenkin sitten viikonlopuksi reissuun, joten en pariin päivään taas tänne pääse, mutta hyvää tulevaa viikonloppua kaikille säteille!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

[color=blue]Ei voi olla totta! Mä oon jo tokana täällä, mikä on TOSI harvinaista. Anyway, aamusella olis taas väsyttänyt, mutta pakko oli raahautua tänne koulun penkille. Eilinen meni ihan harakoille, mutta tänään olis tasokokeet edessä...iiiiik!!

Omaa napaa sen verran, että kieropäivistä ei oo tietoa, kun lupasin olla stressaamatta....

Äsken sain tietää, että hyvä kaverini muuttaa melki meidän naapuriin. IHANAA! Päästään yhdessä lenkille...

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

-Taelsa-[/color]

Vierailija

Yoginos(?) Kysyit että miten saisit poikasi syömään paremmin aamupalaa? Syöttekö sen kuinka pian herättyänne? Meillä nimittäin pitää mennä vähintään tunti ennenkuin poika suostuu kunnolla syömään aamusta, on tullut äitiinsä :) Tarhapäivinäkin herätän reilua tuntia ennen että maistuu tarhassa aamupala. Mutta siis, näin meillä, toivottavasti saat pojalla asamupalan maistumaan, se saattaa josku syödä äitiä (sopiva vertaus :)) kun lapsi ei suostu syömään.. :/

Itselle ei mitään uutta tänään, oikein mukavaa tosrtaita kaikille, onnea testaamisiin!

Terv.Jenni

Vierailija

Niin enpä kauheasti miehelle puhele noista kierto jutuista. Ovispäivät nyt tietää, tai siis sen että silloin on varmat päivät raskautumisen kannalta. Tikuttelunkin tiesi, mutten sitä sillain kauheasti esitelly..

Yksi päivä kysyi, että" No, ootkos sä nyt niitä ihmetestejä tehnyt? Mitä ne sanoo?" . :) Muuten noi limabongailut sun muut on ollu ihan vaan oma juttu, ei viitsi " rasittaa" niillä sitä ;)

Niin ja tietty tätsyn tulon kyllä huomaa/ tietää..

Öitä säteille, kauniita unia ja vauvan kuvia. :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Ihanaa ku teitä alkaa tupsahdella tuonne odotuspuolelle ihan tosissaan! :)

Nellariinalle ja muille piinailijoille plussasäteitä!

Asumisgallupiin: Me ollaan nyt puolisen vuotta asuttu " omassa" omakotitalossa. Kahdessa kerroksessa yhteensä 156m2. Siivottavaa riittää...

Omasta navasta sen verran, että pahoinvointi lisääntyy päivä päivältä. Eilen piti jo oksentaa..

mirju 6+4

Vierailija

Ei ne miehet tosiaan ihan kaikkea sulata. Ja luulen, että meidän esikoisyrittäjien miehet tarvitsevat vielä enemmän herkkätunteisuutta, kun eivät välttämättä ole nähneet mitään " fysiologisesti järisyttävää" =)

Miten muuten muut syyssäteet: Jaatteko miehenne kanssa kaikki ovislimat, tuhrut, vuotohäiriöt, kiertopäivät ja sen sellaiset? Olisiko jollain hauskoja kokemuksia siitä, kun miehen kanssa ryhtyy näitä asioita puimaan?

Minä yritän varovasti kliinisellä tasolla keskustella asioista, mutta luulen, että esimerkiksi synnytyksessä mukana olo tulee vaatimaan häneltä yhtä suuria urotekoja kuin minulta (on aika herkkä mies). Keskusteluissakin taitaa hältä mennä vähän ohi nuo kiertopäivät. Ja nyt kun rupesin miettimään, niin en ole ihan varma, onko mies ihan perillä ovulaatio-sanan merkityksestä. Mutta sen verran meidän uroskin ihan itse tajusi, että minulle kolmen päivän menkat oli aika pikasuoritus, kun ensimmäistä luomuvuotoa yhdessä ihmeteltiin (siis ihan keskustelutasolla, ei livenä).

Nyt taisi tulla aika huonoa suomea, mutta kiirustan takaisin työn pariin!

Vierailija

Täällä niitä otetaan vastaan ilomielin!

Kidelma taitaa mennä aikas samoissa päivissä kuin minä...Jännä viikonloppu tulossa. Peukut pystyssä kaikkien puolesta :)

Vierailija

Itse kerkesin jo laittamaan nuo Acon10 -testit pannaan, mutta sillä sitten plussan testasin. Tosin kokeilin vielä Acon25 mutta kuitennii :)

Periaatteessahan sillä Acon10 pitäisi ihan ensinnäkyä, mutta monet on sanonut että Apteekin oma testi on aikaisemmin näyttänyt sen plussan verrattuna Aconiin, ja kun se Acon vielä niin usein näyttää pelkkää haamua todella pitkään..

Vierailija

Hyvä, että plussapinomme kasvaa! Mutta muistakaahan ottaa minutkin mukaan matkaan! ;)

Pyry kyseli noista keskusteluista miehen kanssa. Mä satuin aiemmin mainitsemaan jotain limoista, niin nyt aika kun olen tänne palstailemaan tulossa, niin kyselee, että olikos limauutisia. Aika hyvin on siis keskustelumme tainnut arvata. ;) Muuten yritän, varsinkin tässä kierrossa ku olen YRITTÄNYT itsekin ajatella asiaa vähemmän, olla niin mainitsematta oviksista (joita tosin en kyllä ole edes bongannut...) tai muusta ihmeemmin. Mies kun aina välillä piruilee siitä, että piti olla niin tjot-meiningillä, mutta nyt on neitiin iskenyt malttamattomuus. Näinhän se on! Greippimehua meille on nyt siis parin viikon ajan osteltu, mutta sen tarkoituksesta en ole mitään maininnut. Pitäisi vielä höpsönä... Ja olisikohan edes väärässä.. *punastelee* Yski päivä hän ihmetteli, että miksi juuri greippimehua pitää ostaa, kun muuta on kaapissa. Mutta minähän siihen, että kun tekee mieli! :)

Mutta hyvä, ettei täällä tarvitse sen kummemmin ajatella, mitä juttuja suustaan päästelee. Kiitos siitä sädesiskot!

Asumisgalluppiin vielä, että asutaan vuokralla rivarikolmiossa, johon mahtuisi aivan hienosti vauva. *haaveilee vauvan huoneesta*

Oman napa vielä; kp 18/24-30 ja toiveet taas niin korkealla, vaikken tärppiin oikasti uskalla niin uskoa. On nuo kaksi " tuloksetonta" kiertoa vähän pistäneet varovaisemmaksi, vaikkei tuota yritystä oikeasti edes kauaa ole takana. Mulla mieluusti minä nimeni sinne plussanneiden listalle haluaisin. *toivoo hartaasti*

Joo, nyt tuli mies kotiin, joten taidanpa lähteä seurustelemaan hänen kanssaan. Huuteli jo ovelta, että vauva-lehdessäkö olet.. Kiinni jäin taas!

Aurinko paistaa niin kauniisti ulkona, lähettäköön säteitään kaikille säteille!!

Vierailija

taelsa: Puoli vuotta juuri täyttymässä aktiivista yritystä, mutta viime marraskussa kuitenki aloitettiin tosin silloin joskus kondomin kanssa joskus ei..

Itse kulun näihin " huonoihin" äiteihin, poltin kun odotin esikoista, tosin vähensin max. 3 tupakkaan päivässä, välillä parikin kuukautta polttamatta. Imetys aikana en polttanut, tosin imetin tosi lyhyen ajan. Uudestaan aloin polttamaan ja nyt olisi siis taas edessä ensin vähennys ja sitten mahdollisesti lopetus. Tiedän riskit ja kaikki, mutta olen niin heikko että en pysty taaskaan lupaamaan että lopetan heti ja kokonaan.. :(

Vierailija

Pyry78 : sanos muuta.. Kaikkea se vauvakuume teettää! Eikä TODELLAKAAN miehelle viitsi kaikkia yksityiskohtia kertoa.. :D Onneks on tosiaan tämä palsta.- Vaikka joskus ajattelinkin, että mähän en limojani ala täällä analysoimaan tai muuta... NIINPÄ. ;D Missäs sitten?

Jees, mutta olen jo menossa *pyörittelee päätään*

Vierailija

Menee oikein kylmät väreet Plussauutisia lukiessa. Jospa joskus omallekin kohdalle osuis... Vielä sylintäydeltä onnea Jennille!

Tässä olisi siivouspäivä edessä. Tänään on vaan taas sellainen olo, että tulee keksittyä kaikenlaisia tekosyitä miksi ei vielä tarttis aloittaa... Mukavampi roikkua täällä ja siemailla rauhassa kahvia Jne.

Galluppeihin: asumme kerrostalossa(asumisoikeus) Huolestuttaa miten mahdutaan sitten jos vauva tulee ja kaikki uusperheen jäsenet on paikalla yhtäaikaa. Odotusaikana mua ällötti kaikki roskaruoka. Kumma kyllä bensan haju tankatessa tuntui melkein vastustamattoman hyvältä. Mustikkakeitto oli myös tosi kova sana.

Jos nyt yrittäisin tarttua kuitenkin harjanvarteen. Plussaonnea kaikille ja tarrasukkia masukeille!

Dot

Vierailija

Mulle tuli sitten se kauan kaivattu plussa! Acon10 ja Acon25, niin väittävät. En voi uskoa.. Itkettää niin pirusti kun olen niin onnellinen!

Vierailija

Mä yritän nyt oikein pyöriä täällä pinossa ja saada tartutteua teihin raskauspöpöjä :D

Minullakin kaikki mahdolliset sormet ja varpaat ristissä että saatte myös pissittyä ne kaksi viivaa/palloa/plussan siihen testiin <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat