Etelän ihmiset taas kolaroineet oikeen urakalla :D

Vierailija

Miksi te ette osaa ajaa kun vähänkin tulee liukasta?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

se ei ole mikään vitsi että ruuhka-suomessa liikenne on erilaista kuin muualla. Itse olen aina asunut Jyväskylän seudulla ja täällähän on tietenkin paljon vähemmän liikennettä.

Kai se johtuu siitä, että itselle on nyt tullut niin paljon ajokokemusta iän myötä. Olen tajunnut, että kun on tosiaan paljon autoja ja teiden kapasiteetti ei niille riitä, niin ongelmiahan siitä seuraa. Ja vaikka toki varmasti myös etelä-suomalaisilla kuljettajilla on korvien välissä vikaa siinä kuin muuallakin suomessa ajelevilla, niin joskus voi vaan tulla semmoisia tilanteita että yhtäkkiä kaikki ovat vaan siinä samassa liemessä. Kuten se viimetalvinen kauhea kolarisuma, joka johtui ruuhkasta ja pahasta kelistä.

Vierailija

todennäköisyys on että nämä autot eivät kauhasti kolaroi. Eihän uutiset kerro näistä poro-poro kolareista niin suuresti, ehkä paikallisen s-marketin ilmoitustaululla kerrotaan että taas se Jorma ajoi kännissä naarurin (70 km päässä asuva) Hilman kanssa yhteen. Molempien porot joutuivat teuraaks.

Vierailija

Kuulostat tosi sairaalta, on vähän elokuvamaailma sekoittanut kenties todellisuuden tajua?

Väitän, että väestöön määrällisesti suhteutettuna pohjoisessa on samanverran juntteja kuskeja. Mä olen H:gistä, enkä ole koskaan kolaroinut enkä tunne ketään joka olis täällä syksyn liukkaiden aikaan kolaroinut.

Enkä ole onnellinen tai iloinen jos joku kolaroi, oli sitten etelästä tai pohjoisesta.

Vierailija

liukkailla. Eiks siellä pohjoisessa jossain teinit ajaneet autonromuilla metsään, taisi olla kesäkumit alla ja liian raskas kaasujalka. Takakonttiinkin olivat vielä muutaman kaverin laittaneet. ÄLY HOI.

Pohjoisen ongelma taitaa olla ne joka kylässä ja kunnassa asuvat arivataset ja kaikenlaiset kotioppineet rallikuskit, jotka sitten vetävät mutkat suoriks.

Vierailija

en edes usko kenenkään täältä päin haukkuvan eteläläisten ajotyyliä, täällä on niin mukavia ihmisiä:)

Todennäköisesti se eteläläisten haukkuja löytyy paljon lähempää kuin arvaattekaan. Meillä lappilaisilla kun ei ole mitään esim. Helsinkiläisiä vastaan. Pitäisi haukkujankin uskaltaa reilusti laittaa oma asuinpaikka esille, ettei koko Suomi saa haukkuja siitä, että jossain asustelee yksi ääliö joka nauraa ihmisten onnettomuuksille.

Vierailija

Vittu olet ap sairas ku pitää oikein isodeen kera hehkuttaa kolareita! Kyllä muuttu mun käsitys pohjosen ihmisistä. Pakene tunturille v***n harakka.

Vierailija

taidatte vaan haluta ärsyttää. Jokainen tietää, että täällä kulkee tsiljoona kertaa enemmän autoja kuin jossain perä-hikiällä. Ja sitä paitsi, pohjanmaa on helsingistä katsottuna pohjoisessa, aivan kuten on esim riihimäki.

Vierailija

Suurin osa täällä etelässä asuvista on kuitenlin kotoisin pohjoisemmasta ja mä luulen ihan oikeasti että ne pohjoisemmasta tulleet ei vaan tajua sitä että täälläkin voi tulla lunta suht aikaisin. Siispä kolaroivat tuolla kesärenkailla.

Ne taas jotka ovat asuneet täällä kauan/ikänsä TIETÄVÄT että tää on jokasyksyinen ilmiö ja osaavat siihen varautua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat