vapaamuotoinen illanvietto: voiko 1,5v:n ottaa mukaan?

Vierailija

harrastuksen kautta mulla olisi huomenna vapaamuotoinen illanvietto, jossa mm. saunomista. kysyin järjestäjältä, voinko ottaa 1,5 v lapsen mukaan. vastaus oli, että voin ottaa, jos itse haluan, mutta ohjelma on kyllä aikuisille.

mitenköhän kannattaisi tehdä. helpottaisi käytännön järjestelyjä, jos voisin ottaa lapsen mukaan. mutta haittaisiko se muita läsnäolijoita, jos lapsi ei olisikaan ihan hiljaa? ottaisin hänelle tietty leluja ym., ja saunominenkin menisi ok. mutta onko epäkohteliasta viedä lapsi mukaan aikuisille tarkoitettuun juttuun?

ottaisitko sinä lapsen mukaan esim. tupperin iltaan?

Kommentit (4)

Vierailija

niin en kyllä ottaisi. moni nainen, joilla itsellään lapsia, saattaa haluta tulla rentoutumaan, ja silloin ei ehkä halua, että lapsia vilistää jaloissa :)

Vierailija

> rentoutumaan, ja silloin ei ehkä halua, että lapsia vilistää jaloissa :)

joo, tuota juuri tarkoitin. toisaalta itse koen, että lapsi häiritsee lähinnä itseäni, kun en voi keskittyä täysillä asiaan, kun pitää katsoa sivusilmällä, mitä lapsi puuhailee. eri tilaisuuksissa muitten lapset ei oo kyllä häirinny mua, kun niiden viihtyminen ei oo mun vastuulla.

tämä 1,5 v on mun esikoinen, niin siksi mulla ei ole kovin hyvää tilannetajua, minne lapsen voi ottaa ja minne ei.

siksi kyselen.

ap

Vierailija

Olen ottanut lapsen vauvasta asti kavereiden kesteille, vaikkei muilla olekaan lapsia (toki aina järjestäjän luvalla, ja ollaan poistuttu hyvissä ajoin nukkumaan). Mutta jos kyseessä on vieraampi paikka, eikä muita lapsia ole paikalla, en ehkä ottaisi. Riippuu tietysti myös lapsesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat