Mitä luksusta laittaisit kotiisi, jos ei tarvitsisi miettiä rahaa ollenkaan?

Vierailija

No niin kivoja ehdotuksia tulemaan. Minä sitten voi toteuttaa niistä kivoimman/t, kun minusta tulee rikas =)

Kommentit (24)

Laitoimme sen umpeen ja teimme kotiteatterin tilalle. Uima-allasta on rasittava pitää yllä: puhdistusta, vedenvaihtojärjestelmän ylläpitoa jne. Naapurin lapset jatkuvana jonona tulemassa uimaan ja hukkuneitakin varmasti olisi kellunut päivittäin pinnalla, jos emme olisi pitäneet uima-allashuonetta lukittuna.

Ei siis ikinä enää allasta, kylpyamme riittää helppohoitoisuutensa vuoksi meikäläisille rentoutumiseen.

Tarpeeks iso, valtavat ikkunat järvelle, kuntoallas, lasten allas ja poreallas sekä tilava sauna... aah... Sellanen meille tulee sit kun ollaan isoja ja rikkaita ;)

Ei olisi tilaakaan :)

Se mun unelmakotini - vanha maalaistalo rehevän puutarhan keskellä - olisi tarpeeksi luksusta, ja jos oikein sellaisen saisin, millaisesta haaveilen, moni perinteinen " luksus" ei siellä kyllä sopisi tyyliin.

Mutta jos tilaa olisi tarpeeksi sisustaisin yhden huoneen kirjastoksi: tukevat tummat hyllyt seiniä kiertämään, lasioviset kirjakaapit arvokkaammille kirjoille, vapaalla seinällä antiikkikarttoja, perinteinen kivitakka tunnelmaa luomaan, pari upottavan ihanaa nojatuolia minun ja mieheni lukupesiksi...

ja saisivat sitten sen jälkeen jatkaa kellarin remppaa. Sinne tahdon uuden saunan ja kodinhoitohuoneen. Kun tilaa vapautuisi nykyisestä asuinkerroksesta hankkisin Boknäsin kirjahyllyn olohuoneeseen. Rakennuttaisin autotallin pihalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat