Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuhrua, apua!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

nyt on kuudes rv menossa ja yöllä alkoi pieni ruskea tuhruvuoto. ei siis valu mitään, mutta tuhrua kyllä. onko kellään kokemusta, voiko olla normaalia vai onko nyt keskenmeno väistämätön??!! päätä on koko viikon särkenyt armottomasti, rinnat on edelleen hellät, hiukan huono olo ja heikotus. tiistaina Vasta ultra. pitäskö tehdä uus testi?

moisle paniikissa menettämässä toivoaan, sitä joka 3,5 vuoden jälkeen hiukan jo syttyi :-(((

Kommentit (12)

Vierailija

kun tuhruttelut on loppuneet! Varmasti jännittää jo kovasti ekaan ultraan pääsy? Tulehan sitten heti kertomaan, miten meni ja mitä näkyi! Mulla on ultraan odottelua vielä 2 viikkoa vaikka ollaankin aika samoilla päivillä menossa.

Vierailija

Itsellänikin tuhrutteli johonkin viikolle 8 muistaakseni... Ja nyt on poika 10kk! : )

Ei siitä tarvitse huolestua, jollei se ole selkeästi veristä (siis punaista) ja runsasta.

Onnea odotukseen!

-Tua

Vierailija

se oli plussa. heti pamahti ruutun. hiukan lohduttaa, vaikka eihän sekään koko totuutta kerro. jos tuhru enenee vuodoksi lienee parasta soittaa jonnekin.

Vierailija

nyt on tuhruttelu loppunut, kesti sitten vaan yhden päivän. neuvolaankin soitin ja sanoi, kuten tekin, että alkuviikoilla voi olla ihan normaalia ja suht yleistäkin. seurailla kuitenkin aina kannattaa jos muuttuu runsaammaksi niin sitten voi olla menoa

toivon takaisin saanut moisle 5+5, ultraa kuumeisesti odottaen 3 yön päästä!!!

Vierailija

Mulla vuoteli poisjääneiden kuukautisten tienoille ja kolmisen viikkoa sen jälkeen. Kuukautisten tienoilla taisi tulla pikkasen punaistakin, tuolla myöhemmällä kerralla rusehtavaa, oliskohan kestänyt kolmisen päivää. Pikkuhousunsuoja-luokkaa. Ja nyt ollaan onnellisesti rv 17. Myös ekaa odotellessa vuoteli kuukautisten tienoilla, joten en edes ihan hirveästi tuosta huolestunut. Mutta todellakaan voimakasta vuoto ei ollut.

Toivottavasti sinullakin on tätä ihan vaaratonta.

Vierailija

monillahan on jotain pieniä vuotoja, kun kohtu kasvaa ja kiinnikkeet venyvät. Mutta itse menisin kyllä päivystykseen tarkistamaan tilanteen, saisi sitten varmuuden. Huoli voi kuitenkin olla itsellä niin suurta, ja myöskin turhaa -toivottavasti.

Tsemppiä ja kerrohan kuulumisia,

Liinakko

Vierailija

Joskus alkuraskaudessa tosiaan voi tulla tippavuotoa tms. Toivotaan, että olis tosiaan normaalia tiputtelua eikä sen kummempaa. Onko sulla vatsakipuja tms.? Jos oireet jatkuu pitkään, kannattanee olla yhteydessä sua hoitaneseen yksikköön. En halua maalailla piruja seinille, mutta itselläni kun oli keskenmeno niin raskaustesti ja veren HCG oli positiiviset yli viikon tapahtuman jälkeenkin... Raskastesti ei siis välttäättä kerro mitään. Toivotaan parasta; olet ajatuksissani! Tsemppiä!

Vierailija

Minulla tuhrutteli kahdessa edellisessä raskaudessa. eivät ottaneet päivystykseen kummallakaan kertaa, kun viikkoja ei ollut tarpeeksi kasassa. Nyt olenkin ollut kovin ihmeissäni kun sitä tuhruvuotoa ei ole tässä raskaudessa ollenkaan... kovasti odottelen myös tiistaita, että saisi varmuuden mikä tilanne on... kummallinen tuo mieli aina pelkää jotain tuhrua tai tuhruttomuutta...

Väsynyt ja saamaton tähti

Vierailija

En haluaisi pelotella, mutta mulla on viisi keskenmenoa ja kaikki alkaneet ensin viattomalla pikkutuhrulla. Mutta kun se tulee ulos, niin kyllä sitä verta alkaa tulemaan. Tuhru on aina mulla ollut oire alkavasta keskenmenosta.

Nyt olen 6+0 ja muutaman kerran tuhrutellut mullakin tässä raskaudessa. Menen tiistaina tsekkaamaan, että onko tämä tuhruttelu nyt tässä tapauksessa normaalia vai ei. Toivottavasti olen tällä kertaa nyt väärässä ja kaikki on ok. Aika monella muulla nimittäin tuhruttelee alussa.

Hengessä mukana ! Tsemppiä !

ET

Vierailija

vaikka tuhruvuotoa onkin ihan samalla tavalla kuin menkkojen alkaessa. Viime raskaudessa mitään vuotoja ei ollut, joten mietin minäkin että toivonko turhaan ihmettä tapahtuvaksi...Acon-testeistä on keskusteltu täällä paljon, mutta osaisiko joku vielä kertoa, voiko herkkä testi reagoida alkaviin menkkoihin tms.

Mitään raskausoireitta ei ole, mitä nyt rinnat ovat turvonneet, mutta niinhän ne ovat kerran kuussa muutenkin...

Oho, huomasin juuri että kirjoittelen väärälle palstalle. Minulla on siis jo yksi lapsi ennestään ja toista yritetään laittaa alulle.

Vierailija

että minulla se oli vaaratonta ja vaikutti vain siihen, että istukkatutkimusta ei voitu tehdä... nyt siiten jännään sitäkin, että kumpi tälläkertaa tehdään....

Uusimmat

Suosituimmat