Kiellettiinkö ne Vanhasen " vappuviuhkat" ?

Vierailija

Ja valottaisiko joku muutenkin tätä päivänpolttavaa kysymystä? Mulla alkaa olla jo vähän kafkamainen olo niiden hemmetin viuhkojen takia. Ensin täällä av-palstalla pohditaan, mitä ihmettä on teiden varsilla. Kukaan ei tiedä. Joku väittää Vanhasen vaalimainoksiksi, mutta kukaan ei usko.

Sitten näen vilauksen teksti-tv:ssä, jonka mukaan tielaitos kieltää jotain viirejä. Enkä löydä enää ikinä kyseistä uutista, vaikka selaan epätoivoisesti. Kysyn mieheltäni, onko tämä nähnyt viirejä, ja tämä nauraa epäuskoisesti ja ihmettelee, olenko jotenkin outo. Ja tänään lehdessä on yksi lause Vanhasen tienvarsimainoksista, mutta ei mitään selitystä. Eli mistä on kyse, kertokaa please!

Kommentit (6)

Vierailija

pystytetään luvattomasti teidenvarsiin vappuviuhkoja, joista kukaan ei tiedä, mikä virka niillä on ja kohta ne jo kannetaan pois häiritsemästä =D

Kerrassaan huvittava kampanja. Tai säälittävä. Tai surkuhupaisa.

Vierailija

asioihin! On minullakin yksi onnistumiselämys. Pommitin 4-kanavaa poistamaan väkivaltaiset lelumainokset Puuha-Peten ja Tuomas-Veturin väliltä. Ja kohta niitä ei enää näkynyt. Tosin totuuden nimissä on sanottava, että siihen aikaan puhuttiin aiheesta muutenkin.

Vierailija:

Lainaus:

Laitoin kyselyn tiehallinnon tiedottajalle asiasta. Hän vastasi päivän päästä että ne on luvattomasti asetettuja, keskustan mainoskampanjaan kuuluvat ja ne pitänee poistaa, luetteli lakipykäliä pitkät pätkät meilissään.

Ja mä vaan kysyin että mitä ne on; että tietääkö tiehallinto niistä. Ja se tiedottaja pisti nähtävästi ison pyörän pyörimään.

Vierailija

Laitoin kyselyn tiehallinnon tiedottajalle asiasta. Hän vastasi päivän päästä että ne on luvattomasti asetettuja, keskustan mainoskampanjaan kuuluvat ja ne pitänee poistaa, luetteli lakipykäliä pitkät pätkät meilissään.

Ja mä vaan kysyin että mitä ne on; että tietääkö tiehallinto niistä. Ja se tiedottaja pisti nähtävästi ison pyörän pyörimään.

Vierailija

...mä mietin, kuinka typerä presidenttiehdokas Vanhanen onkaan, kun kuvittelee, että kansalaisten äänet saa ripustelemalla muovinpätkiä sotkemaan maisemaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat