Uusi heinäkuulainen ilmoittautuu :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niinhän siinä kävi että loppujen lopuksi sain minäkinpisiityä ne kaksi viivaa testeihin, kaksi testiä piti tehdä ennenkuin uskoin mutta :D

Nyt vain on kaikki sormet ja varpaat ristissä ettei tarvitse palata Odotus puolelle takaisin!

Terv.Jenni la 4-7.7.2005

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Itse en niinkään hallitse näitä koneita, mutta jos MyyPikkuinen tai moonagirlkään ei hallitse, niin ei auta muu kuin mennä tuonne vauvakuume osioon tartuttamaan raskauspöpöjä että joku tietokone expertti saa kaksi viivaa testiin ja tulee tekemään meille omat pinot :D Ovelaa, eikö :D

Itse olen jo myös ehtinyt miettimään kolmatta lasta (;)) ja haluaisin myös toisaalta tehdä sen aika pian tämä kakkosen jälkeen. Sitten kutsuisikin koulunpenkki taas, mutta katsotaan nyt kun saadaan tämä raskaus kunnolla käyntiin ja nyytit syliin että mikä sitten on mieli!

Mitä jippoja muuten teitte nyt viime oviksen aikaan? Itse join greippimehua aina kun muistin ja pidin jalkoja ylhäällä touhuilujen jälkeen.

Sitten niistä muista tavoista ja uskomuksista: Esikoisesta kun sain plussan testiin, oltiin juuri tehty asuntokaupat ihan niinkuin nytkin :D ja eilen myin kaikki äitiysvaatteet pois!

Sain esikoisesen jälkeen kiloja kivasti pois, joten eivät olisi edes istuneet päälle (siis ne äippävaatteet) ja ainahan on kiva ostaa uusia vaatteita niin itselleen kuin vauvalle. Kerkesin nimittäin antamaan kaikki vauvan vaatteetkin pois, tosin ovat joulukuusta lähtien tulossa takaisin päin (jos otamme) pikku hiljaa kun vauveli kasvaa :)

Terv.Jenni

Vierailija

Tuota tuosta pinojen teosta...minä en nyt ole siis alkuunkaan mikään ekspertti näissä hommissa, mutta millasia pinoja teillä oli mielessä?!?! Ihanko tavallisia päiväpinoja vai jotain päivitettävää listaa vai...? Joku tuolla eilisessä pinossa ehdotti, että jos pinouduttais heinäsirkat nimellä myös täällä odotus puolella. Musta se olis jees.

Vierailija

Tein sen toisen testinkin nyt pois, kun ajattelin että tulis vähän vahvempi plussa. Eilen olin pissaamatta 3.5 tuntia ennen testiä, ja tänään 6.5 tuntia. Mutta nyt se viiva oli HAALEAMPI kuin eilen!! Siis mitä? :( Eilinen viiva oli aika haalea, mutta nyt sen viivan hädin tuskin näki :( Pelottaa että taas käy niin kuin viime kuussa, menee kesken heti alkuunsa. Voi itkujen itkut.

T:Myy

Vierailija

Itsellä oireet jotka paljasti raskauden oli rintojen polttelu ja särky.

Muita oireita on palelu, unirytmit sekaisin, päänsärky..

Esikoinen on nyt 2,3 vuotias pojan vintiäinen ja vähän jännittää että kuinka suhtautuu ensin äidin masuun ja sitten siihen uuteen tulokkaaseen, ei olekoskaan nähnyt pientä vauvaa :) Tosin ystäväni saa piakkoin vauvan joten saas nähdä mikä reaktio on ja varsinkin kun minä pidän sitä sylissä. On näet aika tyypillinen Leijona-horoskoopiltaan tuo vipana..

Tekisi niin paljon kanssa kertoa heti kaikille, mutta vain mieheni, äitini ja paras ystäväni tietävät ja olisi tarkoitus pimittää tietoa tuonne rv12 asti. Toivottavasti vain kukaan ei kysele, koska valehtelemaan en pysty, tyhmä yli-ihana hymy paljastaa varmasti heti :D

Onko meille heinälaisille omaa pinoa, pitäisikö järjestää? Entä nimi, jokin hauskan hassu olisi mukava. :D

Mutta nyt jatkan pilvissä liehuntaa ja roikun tällä sivuilla :D

Terv.Jenni

Vierailija

Onnea vielä kerran! :) Meitä pikkukakkosen odottajia on vissiin aika monta heinäkuisissa :) Meillä poika on 1v4kk, tulee melkein tasan (pari viikkoa väliä) 2v ikäeroksi.

T:Moonagirl rv 4+3

Vierailija

Täällä on kova väsymys..Se onkin suurin harvoista oireistani. Testasin tänään uudestaan ja kaksi kaunista viivaa tuli. Toivon todella, että meidän kaikkien raskaudet menee loppuun asti. Onko moni jo liittynyt tuohon yahoo-ryhmään? Mä voisin olla siinä toisena modena.

Saara rv 4+2

Vierailija

Jenni kyseli mitä kikkoja tämän oviksen aikoihin tehtiin. Meillä ei tehty mitään kikkoja, vain sitä pupuilua harjoitettiin tavallista useammin ;D

Meinaatteko muut vielä testata vahvempia viivoja? Mulla kun tuli aika haalea viiva niin taidan vielä tässä joku päivä tuon jäljelle jääneen testin käyttää.

Höh, kaksi eri raskauslaskuria näyttää mulle eri viikkomäärät. Toinen näyttää 3+6 viikkoa ja toinen 4+0 vaikka näyttävät kuitenkin samaa laskettua aikaa.

T:Myy ja hyvin pikkuinen Pikkuinen ;D

Vierailija

On tässä vielä sulatteleminen että ylipäätään uskoo olevansa raskaana ja ens heinäkuussa voisi sitten se pieni nyytti olla sylissä :)

En minäkään mitään reikää ole huomannut. Silloin ekassa raskaudessa en tuollasta edes tajunnu tutkia ja nytkään ei näyttäis olevan. Maitoo tuli silloin monesta reiästä, niinkuin jollain muullakin, oliko moongirl?, joten ollaanko me sitten molemmat epänormaaleja?? ;)

Onko jo kukaan ilmottautunut listan laatijaksi?? Semmonen olisi kiva saada.

Mutta nyt pitää taas jatkaa hommia

nellariina rv3+5? (outoo laittaa rv...)

Vierailija

Esikoinen päiväunilla, joten on aikaa kirjoitella.

Mua kyllä huolettaa tuo haalentunut viiva nyt aikas paljon :0 Enpä olis testannut tänään uudestaan, niin olisin välttynyt tältä huolelta. Kai se on sitten vielä joskus testattava uudestaan, varmaan ensi viikolla. Viime kierrossa nimittäin kävi juuri näin, että testasin ensin haalean viivan, sitten negaa, ja sitten alkoikin vuoto :( Nyt en halua kokea samaa :( Enkä enää kyllä osta noita Pregent stickejä tai muitakaan liuskaraskaustestejä, oon niin tympääntynyt niihin jo, kun olen aina saanut niillä vaan negaa tai heikkoa viivaa. Siis varmaan ihan oikein ovat näyttäneet, mutta liuskaraskaustesti saa jo aikaan kylmät väreet mulla, joten seuraavaksi sitten joku ihan muu testi :P

Oireita: ei oikeastaan ole, muuta kun tuo metallin maku suussa edelleen. Ja ehkä on vähän tunteet pinnassa, itkettää helposti. Lämmöt edelleen koholla 37.2 astetta.

Nyt kotityöt kutsuvat.

T:Myy rv 4+0

Vierailija

Pitäisikö kuitenki alkaa laittamaan pinot joka päivälle? Se heinäsirkat on tuttu ja turvallinen pysykäämme siinä? :D

Kun tässä tulee kirjoiteltua monta kertaa päivässä ym niin ei olisi sitten hirmu pitkää pinoa sunnuntaina tai ensi viikolla :D Vai alotetaanko huomenna, kun alkaa uusi päiväkin?

Vierailija

täällä yksi kesäkuulainen, mahdollinen heinämamma...

selviää vasta 10.11 että minne se laskettu aika tahtoo mennä.

joten rutisen täällä nyt siihen asti sekä kesä että heinien puolella :)

tervetuloa " odottelemaan" ;)

krisse ja tytöt -02 ja -04 +masu rv?

Vierailija

Ensinnäkin korjaus raskausviikoille, nyt siis rv 4+1. Kiitos Jennin sain laskurilla nyt oikein :)

Päiväpino olisi hyvä minunkin mielestäni, kun toivottavasti tullaan olemaan ahkeria pinoutujia. Jos joku kultainen voisi tehdä meistä esittelylistan??

Nimikin olisi kiva jos se olisi heinäsirkat.

nellariina

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat