Voisiko joku inssillä plussannut valaista!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kiitoksia jo etukäteen, jos joku vastaisi:)

Olen tuolta lapsettomien puolelta... Eli mulle tehtiin nyt toinen hormonaalinen inssi. Ja kummallakin kerralla on munasolu ehtinyt irrota ennen inssiä. Onko täällä sellaisia, jotka olisivat silti plussanneet??? Harmittaa vaan, niin vietävästi. Lääkäri oli selvästi sitä mieltä, että huonompi homma, mutta kai sillä joskus joku on onnistunut, kun inssi kuitenkin tehtiin.....

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo toi kyllä pienen toivon. Ensimmäisessä inssissä oli eri lääkäri ja hän oli sitä mieltä ettei ole väliä, mutta tämän kertaisessa inssissä toinen lääkäri oli selvästi eri mieltä. Tiedä sitten, eiköhän noita vastauksia ja mielipiteitä ole yhtämonta kuin lääkäriäkin.. Mutta uskon silti ensimmäiseen;)

Vierailija

Ensimmäisellä munasolu ei ollut vielä irronnut, josta nega, ja toisella munasolu oli irronnut, siitä tämä plussa :-)

Frida75 rv28+6

Vierailija

eli tuolta lapsettomuuspuolelta minäkin. Mutta oma kohdunulkoiseni sai alkunsa inssistä, jossa munasolu oli jo irronnut. Näin on ollut molemmissa insseissä ja lääkäri on ollut sitä mieltä, että aika on ollut just hyvä, eli ovis oli tapahtunut ihan vähän ennen inssiä. Eli on onnistumisia tälläkin tavalla tullut (kohdun ulkoisuushan ei varmaan riipu irtoamisajasta).

Vierailija

eli juuri tultiin inssistä ja munasolut (2 kpl) olivat jo ehtineet puhjeta, samaa asiaa tulin kyselemään kuin bluebirdkin: onko kukaan plussannut näin!?

Mulla on kauheen pessimistiset fiilikset onnistumisen suhteen, jotenkin oon aika varma että otolliset hetket meni jo. Mulla tuntuu nuo munikset puhkeavan tosi nopeesti - ei todellakaan mee 36 h lh-huipun havaitsemisesta siihen kun munasolu irtoaa - tuntuu että korkeintaan se 24 h. Täytynee seuraava inssi ajottaa samaan päivään kun lh-huippu havaitaan...

Vierailija

Minulle on tehty neljä inssiä ja jokaisella kerralla munasolu on jo irronnut. Lääkärini on ollut sitä mieltä, että hyvä niin, koska silloin on kuulemma paremmat mahdollisuudet onnistua... Neljäs inssi toi plussan ja nyt jännitetään, kuinka raskaus jatkuu. Ystävilläni oli myös samantyypinen tilanne ja heillä kuudes inssi toi plussan. Toivoa ei kannata siis menettää! Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat