fairy kulhossa ei tepsi banaanikärpäsiin

Vierailija

mitä teen väärin tai onko parempia tappovinkkejä? olensiis laittanut laakeaan astiaan fairya ja odotellut että banaanikärpäset menisivät sinne ja hukkuisivat mutta istuvat vain reunalla. miten saan ne hukuttautumaan?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Itse olen laittanut Lidlistä ostamaani astianpesuainetta (joku persikan tai mangon tuoksuinen) ja lisäksi etikkaa joukkoon. siihen menevät mielellään:-).

Vierailija

Makea tuoksu houkuttelee kärpäset ansaan. Itse olen laittanut balsamicoa ja sokeria vielä lisäksi. Ei ole näkynyt banaanikärpäsiä tämän jälkeen.

Vierailija

raaka peruna siivutetaan kukkamullan päälle ja kärpäset häviää kuin taikaiskusta eikä tule ihan heti takaisin. En tiedä mihin tämä perustuu, mutta toimii todella.

Vierailija

Itse hävitän ne molemmilla, laitan siis kippoon houkuttimeksi etkkaa ja tiskiainetta ja tilkan vettä sekä sitten kukkarukkuihin neilikoita. Neilikat tehoaa hitaasti, ne ei tapa, mutta estävät uusien syntymisen. ja toimii kui tauti parissa viikossa!

Vierailija

Meidän mummo ei edes varmaan tiedä mitä provoilu on ja se sen mulle kertoi. Ihmettelen kovasti, etten ollut itsekään kuullut aiemmin kun se kerran ihan totta toimii.

Siivutin aamulla perunoita (raakoja) kukkaruukkuihin mullan päälle ja seuraavana aamuna ei ollut yhtään kärpästä. Koittakaa, mikään muu ei ole yhtä tehokas keino.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat