Mitä te olette jutelleet papin kanssa esim ristiäisten jälkeen

Vierailija

kahvitilaisuudessa? Meillä ollaan niin ujoa porukkaa, että kukaan ei kehtaisi alkaa papin kanssa juttusille. Kaikki menee vaan peräkamariin piiloon kahvia hörppimään tärisevin käsin.

Kommentit (9)

Vierailija

mikäs se pappi muuta on kuin ihminen siinä kun muutkin. Mä oon ainakin jutellu pappien kanssa ilmoista, uutisista, vaippamerkeistä, omenapuiden leikkaamisista, lasten allergioista, dekkarikirjailijoista, hartioiden jumituksesta, valokuvaamisesta, leipomisesta, ulkomaanmatkoista, jne jne jne jne jne....

Tosin mun tuttavapiiriin kuuluu muutamakin pappi, joten en osaa ajatella että heidän kanssaan pitäis jutella sen kummemmista kuin vaikka kaupan kassan, insinöörin tai lähihoitajan kanssa.

Vierailija

Toisella kertaa pappi melkein hyppäsi kattoon ja pelästyi kun mieheni ojensi kätensä tervehtiäkseen ja taaskaan ei suostunut puhumaan meille, oltiin varmaan vieläkin liian nuoria. Lisäksi tämä pappi suorastaan juoksi ulos hörpättyään nopeasti kahvia. Itse ollaan maalta kummatkin miehen kanssa ja ollaan totuttu sellaiseen leppoisaan maalaispappiin joka ilolla istuu kahvipöydässä ja tuntee seurakuntalaisensa nimeltä, mutta kait täällä kaupungissa ei voi vaatia samaa...

Vierailija

Luulen että jos pappia kiinnostaa jutella niin hän itsekin voi keksiä puhuttavaa, onhan hän puhumisen ammattilainen =)

Meidän ensimmäisen lapsen kastoi mun kaste- ja meidän vihkipappi joka oli jo eläkkeellä ja puhetta tietysti löytyi. Toisen kastoi muuten tuttu pappi mun lapsuusajan seurakunnasta. Pienemmät on kastanut tuntemattomat papit, aina eri kun ollaan muutettu monesti, mutta ihan mukavia ne on ollu ja osanneet jutella.

Vierailija

Meillä oli tosi tympeä naispappi (tikkurilan srk) ja teki mieli kastejuhlan jälkeen laittaa ihan valitusta ko srk tstoon, kun jäi paha maku tuosta ihmisestä vaikka kuinka yritti järjellä tuntee syrjäyttää.

Olen nähtävästi onnistunut unohdusyrityksessäni, sillä nimeä en jaksa oikein muistaa...oisko ollut joku Linden? Välttäkää, jos meinaa tulla kohdalle.

Vierailija

Aivan samoista jutuista on juteltu kuin muidenkin ristiäisvieraiden kanssa. Tarkoitan että eihän sitä tarvii väkisin vääntää mitään hengellisiä juttuja ;-)

Puhukaa vaikka teidän lapsista/lapsesta jos ette muuta keksi.

Vierailija

meillä on ihana perhe pappi joka on kastanut minun pikku sisarukset. Oli minun rippipappi ja pikkisisaruksien myös. Kastoi pikkusiskon muksut ja lupasi tulla meidän muksunkin kastamaan vaikka asutaan eri paikka kunnalla. Kyseli että jokos mentäis naimisiin kun jää eläkkeelle muutaman vuoden päästä. Siis aivan ihana pappi...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ollaan niin ujoa porukkaa, että kukaan ei kehtaisi alkaa papin kanssa juttusille. Kaikki menee vaan peräkamariin piiloon kahvia hörppimään tärisevin käsin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat