G: Millainen suhde sinulla on veljesi puolisoon?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Ollaan niin " eri maailmasta" , ettei varmaan oltais koskaan tavattu noin ilman veljeäni, joten puheenaiheita ei luonnostaan kamalasti ole, mutta molemmat kyllä yritetään kovasti eikä meillä missään nimessä huonot välit ole.

Vierailija

Välimatkan takia emme usein näe, mutta kun näemme niin tulemme hyvin juttuun. Veljeni vaimo on mukava, huumorintajuinen, veljelleni ihana vaimo ja muutenkin hyvä tyyppi. Hyvä valinta veljeltäni!!! Olen tosi onnellinen hänen puolestaan kun saa noin hienon ihmisen kanssa jakaa elämänsä.

Vierailija

Veli on veli kunnes vaimon saa, sisko on sisko vaikka haudan taa. Eli naiset ne vaan aina omii sen miehen, ei kai sille mitään voi. Mulla 2 veljeä, lapset on paljonkin tekemisissä toistensa kanssa, mutta nää rouvat harvemmin tulee, tai puhuminen vähäistä. Toinen veli harvemmin ottaa yhteyttä, mutta minua ei mikään estä soittamasta. Olen perheen vanhin, ehkä sitä huoltaa veljiään alitajuisesti,

Vierailija

Mun veljen avovaimo on mun paras ystävä. Ollaan oltu ystäviä ihan lapsesta saakka ja monen sattuman ja kai kohtalon kautta mun pikkuveljeni valitsi itselleen tämän naisen kaikista maailman naisista :) Mun lapsuudenystäväni. Ollaan tekemisissä lähes päivittäin

Vierailija

On aika ihmeellistä, miten joku on tavallaan ollut osa elämääni yli 10 vuotta, eikä silti tunneta toisiamme ollenkaan. Meillä ei oikein ole mitään puhuttavaa. Kun perheemme ovat tekemisissä tulee juteltua veljeni kanssa ja heidän lasten kanssa ja olo tulee kummallekin selvästi vaivautuneeksi, jos veljen vaimo ja minä kahdestaan vaikkapa jäädään huoneeseen istumaan, ja pitäisi jutustella jotakin. Ihan kiva ihminen kuitenkin ja heillä on ihanat lapset.

Vierailija

ollaan parhaita kavereita vaikka isoveljeni vaimo on minua 10v vanhempi, ollaan tunnettu siitä asti kun minä oli 7v. Soitellaan melkein joka päivä ja vaihdellaan kuulumisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat