Vauvakuumepalstailijat ihan hulluja????

Vierailija

Ihan käsittämättömiä haamu-puolukka-syystoivo-haahuilupinoja koko palsta vaan pullollaan. Ei siis juurikaan mitään yleiskeskustelua. Kerran vilkaisin ja kiitos ei, pinoilu ei oo mun laji.......

Kommentit (13)

Vierailija

Niin pitäisikö se kirjottaa johonkin pinoon? Vai vastataanko siellä enää ylipäänsä pinojen ulkopuolisiin viesteihin?

Itse kirjoittelen mielelläni mahdollisimman anonyymina, eikä tulisi mieleenkään liittyä mukaan johonkin pinoiluporukkaan.

Vierailija

miksi asioista ei voi keskustella yleisemmin, eikä tuolla tavalla pinoilemalla. Mielenkiintoiset aiheet kirvoittaisivat muidenkin kommentteja kuin vain samaa kiertoa yrittävät.

Milloin tuosta palstasta on tuollainen tullut? Ei ollut vielä 2,5 vuotta sitten....

Vierailija

Itsekin olen miettinyt, että mihin niitä kysymyksiä enää lykkäisi. Pinoissa kaikki ovat vain minäminäMINÄ asenteella eikä kukaan viitsi vastata yleiskysymyksiin.

Onkohan jokin huono äitisukupolvivuosikerta tulossa :-)

Vierailija

Ei toi pinoilu sovi mulle, vaikka aihe muuten kiinnostaiskin. Sama meno näyttää jatkuvan myös odotuspuolella. Ei sitä ollu vielä pari vuotta sitten.

Vierailija

Keskustelut velloi milloin mistäkin mieltä askarruttavasta, eikä ollut mitään erikoispinoja, joihin olisi pitänyt liittyä vastauksia saadakseen. Yhden otsikon alla keskusteliin siitä aiheesta ja toisen otsikkon alla toisesta. Nyt vain pinoilijat keskustelee keskenään omista ajatuksista eikä yleistä keskustelua ole. Ja ehkä yhden vastauksen saa, jos kysyy pinon ulkopuolella jotain.

Vauvakuume-puolelle en enää mene vaikka kuumeilenkin. Odotus-puoli on jo melko samanlainen, ei ehkä ihan niin paha. Vauvakin on menossa samaan suuntaan ja ikävä kyllä taaperoissakin on jo tuota " syyskuun 2003 mammat torstaita" - meinikiä... Äklöttävää.

Vierailija:

Lainaus:

Silloin keskustelu oli tosi vilkasta ja mukavaa. En minäkän tajua tuota pinoilua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat