G: Miten suhtaudut miehesi siskoon?

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Miehen sisko on ihan kamala stressaaja ja neuroottinen ja tuntuu, ettei sillä ikinä ole asiat hyvin. Ei aina jaksa kuunnella valitusta ja itkua.. Oikeasti sillä on hyvä opiskelupaikka alalla, missä haluaakin työskennellä (lääkis) ja muutenkin elämä aika hyvin.

Vierailija

Olemme miehen kanssa olleet 8 vuotta yhdessä ja siitä puolet naimisissa, mutta mieheni siskoa en tunne. En ole juurikaan tekemisissä. Nämme häntä anoppilassa, mutta en juttele hänen kanssaan oikeastaan ikinä. Voisi olla mukavakin, mutta tosiaan, en tiedä. En tiedä, miksi asia on näin. Välillä harmittaa, mutta minkäs teet.

Vierailija

Valitettavasti asuu meistä tosi kaukana ja tavataan noin kerran vuoteen, ihana nainen joka rakastaa myös meidän lapsia todella!

Vierailija

Onneksi ei juurikaan tarvitse olla tekemisissä hänen kanssaan. Ei oikein ole saavuttanut mun luottamusta tai arvostusta...

Mieheni sai viimeksi sisareltaan synttärilahjaksi partaveden, joka oli näytepullo (merkattu pulloon) ja jonka sisko oli saanut hajuvesikaupassa työskentelevältä tuttavaltaan ilmaiseksi....

Tulee meille käymään (3 tunnin ajomatka), jos majoitetaan meidän 60 neliöisessä kaksiossa tai kustannetaan hotelli.

Ei vieläkään ole oppinut kirjoittamaan mun etunimeä oikein (mies ja minä ollaan oltu yhdessä 7 vuotta), eikä koskaan muista mun synttäreitä mitenkään. Me tietenkin ostetaan aina jotain sen synttäreiksi.

Vierailija

Ent. alkoholisti, monta itsaria yrittänyt nyk. strippari. :( Mua tosi paljon nuorempi, en osaa suhtautua siihen enää luontevasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat