Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monen mielestä baariin ei voi laittaa hametta

Vierailija

ei edes polvipituista, koska näyttää tietyn ammatin harjoittajalta.

Olenko huora, jos helteellä pukeudun lyhyeeseen hameeseen ja toppiin?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Tais tulla vaan kirjoittajalle äkkiä tarve todistella omaa " älykkyyttään" .

Taitaa olla joku siilipää,vain housuihin ja paitapuseroon pukeutuva äärifeministi.

Vierailija:

Lainaus:

Se tarkoitti sitä etä tulee välittömästi tunne että älykkyys tippuu puolella.

Oot tainnut hameita pitää monasti kun olet tuollainen " järjenjättiläinen" ?

Vierailija

Haloo? Ei ole ikinä tullut edes mieleen tollanen vertaus.. Itse käytän isoja korviksia ja teen töitä teini-ikäisten kanssa, harvemmin niillä nuorilla on isot korvikset kuin minulla (vaikka muutama pissis-henkinen tyttö mukana onkin)

Hohhoijaa yleensäkin tämä keskustelu.. Eiköhän kukin saa pitää sellaisia vaatteita kuin haluaa ja missä itsensä mukavaksi/nätiksi/seksikkääksi/tyylikkääksi tuntee.. Löysätkää nutturoitanne!

Vierailija

sinua feministiksi. Et todellakaan ole yhtään sellainen reilu, älykäs ja toisia naisia kunnioittava ja tukeva tyyppi, jollaisia kaikki tuntemani feministit ovat.

Vierailija

Eräs 30-v äiti joka osaa pukeutua baariin tyylikkäästi mutta nuorakkaasti ilman minihametta tai farkkuja.

Minihameväki taitaa baarinsa valita teiniluolien keskuudesta?

Vierailija

Se nyt on ihan sama mitä on päällä jos käyttäytyy kuin huora, hame tai housut ihan sama. Ja minua ei ainakaan ahdista muiden tai omat hameet, kai se kateus kiusaa sitten niitä arvostelijoita... Vai onko näin pelkäätte omien ukkojenne kuolaavan minareiden perään? Minun mieheni vapaasti katselkoon kauniitä sääriä, ei se ole minulta pois. Ja sitä paitsi monet lantiomallin farkut joiden vyötäröstä suurin piiretin karvat vilkkuu kun ovat niin matalat, ovat paljon enenmmän " horahtavan" näköiset.

Ja taidanpas lyhentää hameitani entisestään kun ne noin aiheuttaa närää, osaan kyllä käyttäytyä vaatteissa kuin vaatteissa, entäs sinä moraalisaarnaaja?

Nim. ärsyttää nuo tiukkapipot akat!

Vierailija

Minä aina katselen tätä baari kansaa kun kaunilla naisilla on aina päällä joku toppi ja farkut. Hoikalle vartalolle sopisi niin hyvin joka mini mekko esimerkiksi. Ulkomailla lyylit pukeutuu aina bilettäessä narumekkoihin jne. Ne on tosi kauniita. Bilemekkoja on esim. kuvastoissa kamalasti myynnissä. Its ekyl pitäisi jos en olis tälläinen korsto.

Vierailija

Kuka niitä iänikuisia farkkuja jaksaa aina pitää? ja mitenkäs muuten esittelisin upeita sääriäni???

Älykkyyttä on niin paljon, että pääsisin Mensan jäseneksi! Eipä tuo ole vähentynyt hame päällä! Ja itätytöksi ei ole minua koskaan luultu!

Vierailija

Mulle on ihan sama pukeudutteko hameisiin tai housuihin. Jos viihdyt housuissa, that' s it. Entä jos itse viihdyn hameessa? Miksi se on joillekin niin suuri ongelma?

Vierailija

Haluan näyttää hyvältä EI todellakaan tarkoita sitä, että haluan tyrkyttää itseäni. Kummallinen ajatusmaailma teillä. Ei taideta olla ihan samaa ikäluokkaa.

Eikä mieheni tarvitse olla mustasukkainen, koska en noteeraa muita miehiä. Ja onhan se kiva, että niillä on sitten edes jotain katseltavaa siellä baarissa =))))

En myöskään tunne, että järkeni pakenisi päästä kun pukeudun lyhyeen hameeseen.

T:4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat