Jos miehesi tulisi himouskovaiseksi, mitä tapahtuisi teille?

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen uskovainen itsekin, himosta en niin tiedä :)

Tulisin varmaan itsekin uskovaisemmaksi. Koska esim. nykyisellään olen aika laiska menemään messuun taikka osallistumaan uskonnolliseen elämään, mutta aina kun vaivaudun, koen jälkeenpäinkin uskon suuremmaksi osaksi elämääni. Jos mieheni menisi joka viikko kirkkoon menisin kuitenkin hänen kanssaan ja oma uskonelämäni vahvistuisi tätä kautta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen uskovainen itsekin, himosta en niin tiedä :)

Tulisin varmaan itsekin uskovaisemmaksi. Koska esim. nykyisellään olen aika laiska menemään messuun taikka osallistumaan uskonnolliseen elämään, mutta aina kun vaivaudun, koen jälkeenpäinkin uskon suuremmaksi osaksi elämääni. Jos mieheni menisi joka viikko kirkkoon menisin kuitenkin hänen kanssaan ja oma uskonelämäni vahvistuisi tätä kautta.

Vierailija

Olen kristitty ja vaikken ole uskovainen, minut on kasvatettu kristillisin periaattein. Näin ollen " kestäisin" todennäköisesti miehen hurahduksen, jos vaan välillämme oleva kunnioitus ja tilananto säästyvät -> mies ei ala käännyttää minua.

Jos sen sijaan mies kääntyisi muslimiksi tai vaikkapa scientologiksi..... en usko että kauaa katsoisin sitä menoa :-(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat