Vauva 7kk ja toinen saa tulla...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Nyt se on päätetty! Ehkäisy jätettiin pois ja toinen lapsi saa tulla. Esikko on 7kk ja imetän häntä vielä. Enhän siis tiedä kauanko raskaaksi tulemisessa menee, kun siis imetän ja kuukautiset ovat epäsäännölliset...mutta sitä vaan kysyisin, että miten imetyksen on käynyt, kun on tullut raskaaksi? Onko lapsi lopettanut maidon maun muuttumisen myötä vai miten? Kiitos kaikille vastanneille.

ego7

Kommentit (4)

Vierailija

Mä en tienny tuosta mahdollisesta maidon maun muuttumisesta vielä silloin, mutta esikoinen lopetti rinnan syömisen samaan aikaan, kun aloin odottaa kuopusta. Nyt vasta oon alkanu epäillä, että oisko siinä ollu mahdollinen syy yht' äkkiseen stoppiin.

Meillä on jo kolmonen tilauksessa, kuopus on 8 kk ja imetän myös lähes pääsääntöisesti. Silti kuvittelin heti tärppäävän.. No niin ei käynyt, mutta toivo elää! =)

Vierailija

Moikka! Kiitti sulle vastauksesta ja +säteistä:) Katotaan nyt kuinka käy tämän raskaaksi tulemisen kanssa...ja eihän sitä tosiaan voi ennustaa, että kuinka imetyksen kanssa käy...no, käy miten käy...olen kuitenkin täysimettänyt 6kk saakka ja siten tyytyväinen tähän " suoritukseen" jos niin voi sanoa. Ja tosiaan kun ei tiedä kuinka tärppää...

ego7

Vierailija

Myös minä toivotan kovasti plussa säteitä.Itse plussasin kun esikoinen oli 6kk täyttänyt joten meillä kakkosen ja esikon väliin tuli vain 1v2kk. Nyt meilläkin jo kolmas toiveissa. Itse imetin tyttöä 1v jonka aikana yritystä oli 6kk yht aikaa ja hyvin kyllä imetys piti vauvahaaveet loitolla,mutta kun lopetin imetyksen niin plussasin heti ekasta kierrosta joka valitettavasti meni kesken vajaa kaksiviikkoa sitten. Mutta nyt heti uutta yritystä perään.Mutta toivottavasti teille se plussa tulisi imetyksestä huolimatta,tuhannesti plussa onnea toivottaen Tari

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat