Suosittele jotain ihanaa hajuvettä!

Vierailija

Kahden pikkuisen äitinä ei ole aikaa mennä nuuskimaan kymmeniä pulloja. Olis kiva saada jotain vinkkejä ihanista, raikkaista, ehkä vähän sporttisista, nuorekkaista tuoksuista (ikäni 23).

Kerro oma mieli tuoksusi ja perustelujakin olisi kiva saada!

Kiitos kovasti jos joku jaksaa auttaa! Tiedän että jokaisen maku on erilainen ja tuoksukin erilainen eri ihmisen iholla mutta vinkkejä kaivataan kun olen ihan ulkona näiltä markkinoilta =)

Jenni

Kommentit (15)

Vierailija

Sattumalta päädyin tuoksuttelemaan sitä kesällä Tallinassa jossain kosmetiikkaliikkeessä, ja pakko oli hankkia niin ihana tuoksu oli! Tosi raikas, mutta kumminkin sellanen aika " syvä" tuoksu - ei siis haihdu ihan heti eikä oo liian pirtsakka. Siitä sai vielä monen eri kokoisia pulloja ja hankinkin alkuun vain 30ml mutta pian pitää saada lisää! Muutenkin Lacosten tuoksut naisille ja myös miehille on tosi kivan tuoksuisia.

Vierailija

Se on naisellinen, vähän sitruunainen ja ihan pikkuisen makea ja säilyy iholla pitkään. En voi sietää mausteisia tai kukkaistuoksuja, joten Stella-tuoksu oli oikea löytö!

Vierailija

Kun osaat kertoa myyjälle millaisesta tuoksumaailmasta pidät niin hän osaa ehdottaa sinulle oikeita vaihtoehtoja.

Nenä tunnistaa ja erottelee yhdellä käyntikerralla selvästi vain noin 3-5 tuoksua joten jos mieleistä ei heti löydy niin saatat joutua tekemään uudenkin reissun.

Onnea lempituoksun valintaan.

Olen itse Kosmetiikkamyyjä ja lempituoksuja useita. =)

Vierailija

ja uskokaa tai älkää löysin lidlistä hajuvettä,joka on todella ihanan tuoksuista.Moni on kehunut kysellyt,että mistä sitä ostan ja,että on varmaan kallista.Taisi olla 5 euroa ja tuoksu on OIKEASTI hyvä.

Vierailija

Senhän tuossa totesinkin! Käyn kyllä kokeilemassa ennen ostoa. Vinkit vaan olis kivoja niin olis jotain mistä alotta nuuskuttelu =)

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat