Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua harmittaa :`(

Vierailija

Olin jo niin iloinen. Ystävä, joka on lähiaikoina tuntunut suhtautuvan muhun jotenkin vähättelevästi ja " ohittaa" mut kevyesti jos on muitakin seurassa, pyysi mua kanssaan viettämään iltaa, ja ajattelin, että merkitsen sille sittenkin jotain. Nyt se vaan soitti että lähteekin joidenkin toisten kavereidensa kanssa. En olis uskonut että tunnen oloni näin mitättömäks :( Mun seura ei kiinnostanutkaan enää kun ilmaantui parempaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Siksi en voi kokonaan antaa olla, tapaamme kuitenkin... Mulla on parempiakin ystäviä joiden kanssa olen paljon läheisempi, mutta nyt tuntui erityisen hyvältä kun tämä yksi halusi viettää kanssani aikaa, kun on tuntunut suhtautuvan muhun muuten niin oudosti. Ei voi mitään, mutta kyllä harmittaa paljon :(

Vierailija

kerran monta vuotta sitten pyysin yhtä kaveria käymään mun kans yhdellä. ei kuulemma jaksanut lähteä, kun aamulla piti kouluun. no, menin sitten yksin ja eikös vaan tämä sama kaveri ollu siellä jonkun toisen kaverinsa kanssa. siinä sitten naama punasena selitteli jotain...

Vierailija

Nyt minulle on onneksi toisia ystäviä ja kavereita.

Huomasin tämän entisen ystäväni olevan varsinainen dominoiva riidankylväjä eikä hänellä enää nykyisin ole kuin vaihtuvia kavereita kun huomaavat hänen luonteensa.

Muista AP, sinussa ei ole mitään vikaa vaan se on sen ystäväsi häpeä kun ei ymmärrä olla arvoisesi!

Uusimmat

Suosituimmat