Jälkivuodosta!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla oli kunnon veristä jälkivuotoa vain pari kolme päivää synnytyksen jälkeen, sen jälkeen väheni huomattavasti ja oli jo tosi vaaleaa. Nyt synnytyksestä kulunut 10 päivää ja tänä aamuna tullut ihan kunnon helakanpunaista vuotoa ja suhteellisen runsaasti (menkkamaisen runsaasti, sillai että pari kertaa olen tänään siteen vaihtanut). Soitin neuvolaan ja täti sanoi sieltä, että seurailisin tämän päivää ja huomenna ottaisin yhteyttä sinne osastolle, missä olinkin, jos ei ole vähentynyt. Olen nyt ihan puolipaniikissa, että onko tämä normaalia. Kuumetta ei ole, eikä mitään sen kummempia alavatsakipuja...Onko kellään muulla ollut tällaista? Jotenkin oma järki sanoisi, että mun vuoto ollut todellakin niin vähäistä sen parin päivän vuodon jälkeen, että jospa kohtu nyt pääsee vasta lopullisesti tyhjentymään. Mulla oli siis alatiesynnytys.

Kommentit (2)

Vierailija

Vuoto kesti alle viikon ja ehti jo loppua, eikä pariin päivään tullut mitään.

Sitten eräänä aamuna nostin pojan sängystä ja silloin hulahti todella paljon ihan kirkasta verta, sotkin itseni ihan kunnolla. Sitten vuoteli jonkun viikon sitä kirkasta ja tuhrua tuli jonkin aikaa. Ei koskenut yhtään koko aikana.

Mainitsin tästä neuvolassa ja neuvolan täti arveli että ne oli ensimmäiset menkat. Enpä tiedä, menkkojen aikana nimittäin yleensä olen niin kipeä etten pysty itse edes vessaan kävelemään ja lisäksi ne kestää vain 2 päivää. Joten mysteeriksi jäi....

Ja sen jälkeen ei ole sitten vielä menkkoja tullut.

Joten en usko että tilanteesi on vaarallinen, itselläni ei tullut mieleenkään soittaa mihinkään.... Enkä kuollut ;)

Vierailija

minulla meni niin, että 2-3vko oli vuotoa, sitte loppu. Olin jo ihan innoissani että ompas kiva kun ei tuon kauempaa kestäny. No, ei menny ku vajaa vko niin alko uudestaan. Kesti vielä pari pvää ja sen jälkeen vuoto loppu. Kyselin silloin täältä palstalta että onko normaalia jos vuoto nuin katkee ja sitte jatkuu, ja tosi moni kerto että itellä käyny samallai. En sitte huolestunu siitä, ja sen jälkeen meniki pari vko ja alko kuukautiset. Nyt tullu kahet menkat. Että ei mun mielestä kannata huolestua. Jos se vuoto nyt kestää tosi kauan, on hirmu runsasta, tulee kipuja, niin sitte tietenki lääkäriin, mutta jos ei oo muuta ku pelkkää vuotoa niin ei mitää hätää :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat