Millainen asu pikkujouluihin 30v:lle kotiäidille?

Vierailija

Olen mitoiltani 162/56 eli aika hoikassa kunnossa tällä hetkellä. Vaaleat lyhyehköt hiukset. Tyylini on aika " tavallinen" ei mitään liian räväkkää. Moneen vuoteen en ole ollut MISSÄÄN iltajuhlissa, joten mikä olisi miehen työpaikan pikkujouluihin muodikas ja hyvä asu?

Olen tainnut pudota vähän kelkasta....

Kommentit (7)

Vierailija

Mieluummin joku toppi tai nätti juhlapaita, jakut ei oikein sovi pikkujouluihin (tulee liian topattu tätivaikutelma). Jos siis olet hoikka, niin esim:

- hame ja toppi

- housut ja toppi -> housujen kanssa ehdottomasti korkokengät, ei matalia kenkiä juhlaan!

- em. alaosat mutta topin sijaan joku muu juhlava paita

Väreinä käy aina musta tai muut tummahkot värit. Jos paidan kaula-aukko on avonainen, niin siihen sopii joku näyttävä kaulakoru.

Vierailija

Mä suosittelisin jotain mukavia suoria housuja tai vaihtoehtoisesti pitkää hametta jossa esim halkio. nämä pidentävät, vältä voimakkaita vaakasuoria linjoja jotka katkaisevat ja näinollen lyhentävät.

kietaisupaita-leikkauksiset paitapuserot ovat nyt muodikkaista joten joku sellainen asustekoruilla tai sitten lyhythihainen toppi ja huivi hienolla rintarossilla kiinnitettynä.

korut ja kimaltavat jutut kuuluvat noihin pikkujoulujuhliin oleellisena eli niillä saat asustettua lähes asun kuin asun juhlavaksi. =)

Mukavia juhlia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat