helvata mua kyrsii tää työnhaku

Vierailija

aika menee siihen että viiskymmentä kertaa päivässä käy läpi kaikki paikat missä saattaa olla työpaikkailmoituksia, lähettää hakemuksia, odottaa että jospa joku soittais ja kutsuis työhaastatteluun. ja siinä välissä kiroiluun kun taas tulee kieltävä vastaus. kun ei se hirveemmin lohduta että mulla on kaikki edellytykset menestykseen tai että mä olin kolmen parhaimman joukossa yli kahdestasadasta hakijasta, kun kuitenkin joku muu saa sen työpaikan minkä mäkin haluaisin. mä en käsitä miten tää voi olla näin vaikeeta, ja aina vaan vaikeemmaks käy.

mä tiedän että mä vaan aina jaksan valittaa tästä samasta aiheesta, mutta kun se nyt tosiaankin on erittäin vaikea asia. kiva kun toiset kyselee että ootko käyny haastatteluissa tms. juu, oon käyny jo seitsemässä haastattelussa parin kuukauden sisällä, mutta töitä en saa kuitenkaan. pakkohan mussa jotain vikaa on oltava. tai sitten vaan kaikki muut on niin paljon parempia kuin minä.

Kommentit (6)

Vierailija

loppui siihen kun jäin itse äitiyslomalle. jotta sen takia on nyt taas tää ärsyttävä työnhaku menossa. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Itselle kävi niin että sain tosi nopeasti työpaikan koska paikka jota hain oli äitiyslomasijaisuus. Vain puolisen vuotta kestävä alkuun mutta otin työn kuitenkin innolla vastaan. Työsuhdetta kuitenkin jatkettiin (vaikka aluksi siitä ei ollut toivoakaan) ja nyt olen vakituinen.

Vierailija

itse asiassa niin kovaa että pillahdin itkuun kun lopetin puhelun. mies oli vähän pöllämystynyt ja meni leikkimään lasten kanssa. :) ja se oli siis just se kolmen joukossa yli kahdestasadasta hakijasta. tuntuu vaan niin turhauttavalta käydä siellä haastatteluissa, kun heti kuitenkin semmoinen fiilis että turhan takia sinne edes menee. mutta hei, saattaahan sullakin käydä sitten niin että kun saatkin kutsun haastatteluun, niin saat paikankin sitten samantien. mä aina onnistun lohkasenmaan jotain vähemmän fiksua niissä haastatteluissa kuitenkin. vaikka nää kaks viimesintä kyllä menny aika putkeen. siis mun mielestä, jollakin muulla menny sitten vielä paremmin. -ap

Vierailija:

Lainaus:

kun pääset sentäs haastatteluihin.

Terv. Se joka on niin surkee ettei KOSKAAN saa ees kutsua...

Vierailija

kaupalliselle alalla tuntuu olevan tätä nykyä vaikea päästä. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Sillon vaan joutuu odottamaan, että se napsahtaa omalle kohdalle. Siinä on jokaisen vuoro ajallaan. Ei kyllä kateeksi käy.

Vierailija

Ihan selvästi sun työpaikka vielä odottaa sua ja sitten olet tyytyväinen ettet saanut näitä muita.

Itselle kävi niin että sain tosi nopeasti työpaikan koska paikka jota hain oli äitiyslomasijaisuus. Vain puolisen vuotta kestävä alkuun mutta otin työn kuitenkin innolla vastaan. Työsuhdetta kuitenkin jatkettiin (vaikka aluksi siitä ei ollut toivoakaan) ja nyt olen vakituinen.

Onnea työnhakuun!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat