Miesten sukkia, joihin painettu kokonumero?

Vierailija

Kyllästyttää, kun pesusta otettaessa miehen sukat menevät aina sekaisin ja löytyvät minun kaapistani. Kuulin, että ainakin Lingon & Blåbär (L&B) myy sukkia, joihin on painettu kokonumero, mutta niitä saa ostaa vain emännät...

Onko joku löytänyt muita vastaavia sukkia? Millä te pidätte miesten ja naisten sukat erillään? Supi-sukkapidikekauppaankaan en haluaisi lähteä...

Kommentit (10)

Vierailija

Heips!

Noita L&B:n sukkia joissa on kokomerkintä voivat ostaa aivan kaikki, eivät vain emännänt. Lingonin vaatteita myydään kotimyyntinä ympärisuomea. Tuotteita voi tilata myös jälleenmyyjiltä suoraan ilman esittelyn pitämistä. Näin olen itse toiminut usein.

Ja noi sukat on loitava juttu. Todellakin kun kokomerkintä on merkitty sukan sisään, ei sukat mene sekaisin.

Nim: sukat järjestykessä

Vierailija

mutta en tiedä mistä on ostettu, kun muistaakseni on saanut lahjaksi porukoiltaan.

Meillä kyllä erottuu sukat, kun minulla vain ohuita puuvillasukkia ja miehellä paksumpia urheilusukkia, vaikka mustia sukkia siis molemmilla.

Vierailija

Ai mikä siinä lajittelussa on niin vaikeaa? Kun sitä aikaa ei ole rajattomasti, niin tulee pyykit kerättyä isoksikin läjäksi pesukoneen jäljiltä ja siitä sitten lajiteltua kaappeihin. Kun perheessä on viisi jäsentä, joista kaksi nuorinta vaipoissa, ei pyykinlajittelu ole päätyö... vaikka siihen aika saisikin menemään ;)

Ja kyllä ne sukat vaan näyttää pesun jälkeen hiukan ryppyisenä samalta... on eri sävyistä mustaa, harmaata, tummansinistä...

Mutta kiva jos se jollekin on itsestäänselvyys. AV:llahan ne täydelliset mammat istuu ;)

ap

Vierailija

Meillä miehellä on jalka kokoa 44 ja minulla 41, mutta sukat eivät koskaan mene sekaisin, vaikka mustia sukkia molemmat käytämme.

Mielestäni on todella helppoa erottaa miesten sukat naisten sukista jo ihan ulkonäönkin perusteella. Myös parit on helppo löytää, vaikka onkin useita mustia erilaisia sukkia.

En siis suoraan sanoen ymmärrä, mikä siinä sukkien lajittelussa on niin vaikeaa :O

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat